Auringon valo eli ultravioletti säteily on vaarallista!

Otsikko kuulostaa kummalliselta ja sitä se onkin.
Olettehan kuitenkin huomanneet että siitä varoitetaan voimallisesti valtamedioissa ja toitotetaan vielä käyttämään kaikenlaisia rasvoja millä "säteilyä" voisi minimoida.

Olettehan tavanneet kaikki myös lääkäreitä jotka varoittelevat Auringon tuhoisista vaikutuksista eivätkä ole kertoneet D- vitamiinin tarpeellisuudesta imuunijärjestelmällemme?
Poikkeuksetta kaikki lääkärit ovat lääkejättien lahjottuja marionetteja ja heitä on ohjeistettu D- vitamiinia suosittelemasta. Johtuu myös siitä että D- vitamiinia ei ole voitu patentoida lääkeyhtiöiden yksinoikeudeksi.

Valtamedia on myös lääkejättien kahlitsema ja kertoo meille että 10 mg riittää päivittäiseen tarpeeseen. Se on paskapuhetta. Tarve on min. 100 mikrogrammaa.

Olen auringonoton ammattilainen viihdyn altailla, olen lomaillut n. 30 x Thaimaassa ja Filippiineillä ilman rasvoja ja nahkani polttamisia.

Ottakaa aina mollikkaa kun se on mahdollista ja ostakaa D- vitamiinia mahdollisimman suurina pitoisuuksina. Yliannoksia ei voi ottaa koska elimistö ei käytä ylimääräistä.

Älkää ostako niitä apteekeista; esim. Lidlissä ne ovat n. 3 x halvempia.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huomannut aivan saman ja sitä ihmetellyt.
      Komppaan Marttaa.

    • Anonyymi

      Olen huomannut auringon valon vaikutukset ja olen kyllä samaa mieltä D-vitamiinin tarpeellisuudesta. Onkohan nykyihmisellä kyseisen vitamiinin imeytymishäiriö, mitä ravintoon tulee?

      • Anonyymi

        D-vitamiinien lisäys ravinteisiin on lähes lopetettu, ennen sitä oli.

        Ainoa tapa on ottaa mollikkaa aina kun se on mahdollista. Se on meillä hyvin rajoitettua mutta popsikaa tarpeeksi D-vitamiinia.
        Se on lääkejäteille kauhistuksen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D-vitamiinien lisäys ravinteisiin on lähes lopetettu, ennen sitä oli.

        Ainoa tapa on ottaa mollikkaa aina kun se on mahdollista. Se on meillä hyvin rajoitettua mutta popsikaa tarpeeksi D-vitamiinia.
        Se on lääkejäteille kauhistuksen paikka.

        D-vitamiini on oikeastaastaan osa geeniä, voisi kertoa jotain sen tarpeeellisuudesta. Tulkoon melanooma, minä kerään rusketukseni, tosin pohjoisessa hieman hankalaa.


    • Auringon valo on muutakin kuin UV-säteilyä.

      Jos ei olisi, ei itseasiassa Martta-Viktorkaan näkisi yhtään mitään.

      • Niinpä.

        Pitkään jatkuva voimakas altistus silmille näkymätöntä UV-säteilyä voi vaurioittaa silmiä vakavastikin.

        Aurinkolasien tärkein tehtävä on suodattaa UV -säteilyä, ei Auringon näkyvän valon kirkkauden himmentäminen.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Niinpä.

        Pitkään jatkuva voimakas altistus silmille näkymätöntä UV-säteilyä voi vaurioittaa silmiä vakavastikin.

        Aurinkolasien tärkein tehtävä on suodattaa UV -säteilyä, ei Auringon näkyvän valon kirkkauden himmentäminen.

        Siinäpä on oikea veljespari, kääk- kääk ja Kullimoottori.

        Krääk-krääk kertoi että Auringon valo myös lämmittää ja veljensä tarinoi että arskat ovat kivoja.
        Voi elämän kevät vai miten sitä sanotaan?


      • martta98 kirjoitti:

        Siinäpä on oikea veljespari, kääk- kääk ja Kullimoottori.

        Krääk-krääk kertoi että Auringon valo myös lämmittää ja veljensä tarinoi että arskat ovat kivoja.
        Voi elämän kevät vai miten sitä sanotaan?

        Tulipa viiltävä kuitti nasulta! :D

        Tämä helle ei sinun päätäsi enää voi pehmentää. ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Tulipa viiltävä kuitti nasulta! :D

        Tämä helle ei sinun päätäsi enää voi pehmentää. ; )

        Kiitos arvostuksestasi!


      • martta98 kirjoitti:

        Siinäpä on oikea veljespari, kääk- kääk ja Kullimoottori.

        Krääk-krääk kertoi että Auringon valo myös lämmittää ja veljensä tarinoi että arskat ovat kivoja.
        Voi elämän kevät vai miten sitä sanotaan?

        En minä kertonut mitään auringonsäteilyn lämmittävästä vaikutuksesta. Sen aiheuttaa tietysti infrapunasäteily, eli valona aistimaamme säteilyä vähän pitempiaaltoisempi säteily.


    • Anonyymi

      D vitamiinia voi ottaa yliannoksen, ja se aiheuttaa kalsiumin kertymistä elimistöön.

      Tuosta voi seurata kolotusta ja kiviä.

      Munuaiskivet on kuulemma vittumaisia.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan pidä auringonpolttamista paikoista ihollani. Paras keino suojautua on tietenkin pysyä varjossa ja pitää kunnon vaatteita, mutta aurinkorasva taitaa olla seuraavaksi paras keino.

    • TV-dokumenteissa on kerrottu kuinka auringonvalo vanhentaa.

    • Anonyymi

      Aurinkohan vain aloittaa tiettyjen vitamiinien käynnistyksen omassa kehossa, itse en ole koskaan käyttänyt aurinkorasvaa tai muuta, nyt naama on syövän vuoksi kuin rokossa. Minun nama siis lähes mätänee!

    • Anonyymi

      Ja tässä taas loistava esimerkki siitä mitä tapahtuu kun ei ole minkäänlaista yleissivistystä. Kaikki roska menee lävitse :D

    • Anonyymi

      5G säteily on vaarallista mutta UV säteily on terveellistä. 🤪🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      "
      Ottakaa aina mollikkaa kun se on mahdollista ja ostakaa D- vitamiinia mahdollisimman suurina pitoisuuksina. Yliannoksia ei voi ottaa koska elimistö ei käytä ylimääräistä"

      Juuri sen takia siitä saakin yliannoksen koska käyttämättä jäänyt kerääntyy kehoon, jolloin pahimmillaan esim. luut haurastuvat ja haima posahtaa.

    • Anonyymi

      "Valtamedia on myös lääkejättien kahlitsema ja kertoo meille että 10 mg riittää päivittäiseen tarpeeseen. Se on paskapuhetta. Tarve on min. 100 mikrogrammaa."

      Kai tiedät että 100 mikrogrammaa on 0.1 milligrammaa? ;)

      • Anonyymi

        Ei näissä salaliitossa numerot tarkoita mitään. Kunhan on jotain numeroita ja "tieteellisen" näköisiä väitteitä, niin sillä saadaan uskoteltua kaikenlaista, jos lukija ei ole ihan hereillä.


    • Anonyymi

      Itsekin ajattelin ennen että auringonvalo on hyvää, koska "se on luonnollista", mutta sitten kun mietin asiaa tarkemmin, tuli mieleen että meidän ihmisten luonnollinen ympäristö on oikeastaan viidakko, ja viidakossa kuten amazonin sademetsässä ei saa niin paljon aurinkoa kuin näissä nykypäivän paikoissa joissa me elämme.

      Sademetsässä puut ja niiden lehdet suojaa meitä auringon vaarallisilta säteiltä ja päästää sitä aurinkoa vain sopivan määrän, mutta koska me olemme muuttaneet pois viidakoista, siksi on nykyään riski että voi helposti saada liikaa aurinkoa ja iho voi palaa.

      Siksi ostin tänään itse asiassa aurinkovoidetta ensimmäisen kerran 20. vuoteen.

      Toinen ongelma auringossa on että iho tulee ruskeammaksi, ja valkoinen iho on hienompaa. Siksi vanhaan aikaan kuninkaallisilla ja vampyyreillä oli hyvin valkoinen iho, koska ne asui linnassa, ja vampyyrit kuvataan hienon näköisinä anime-elokuvissa. Vampyyrit ja vanhan ajan kuninkaalliset on suunnilleen sama asia, siksi Dracula oli vampyyri ja kuninkaallinen, ja vampyyrit usein kuvataan olevan aatelisia.

      • Alkuperäisissä balkanilaisissa vampyyrijutuissa vampyyri on useinkin talaonpoikaista sukujuurta, on saastainen ja haisee pahalle, ja kolkuttelee öisin sukulaistensa matalien majojen ovia.

        Varsinkin vaimoaan saapuu haudasta kiusaamaan.


      • Anonyymi

        Kärpässienetkin on luonnollisia, eikä niitä silti pidä syödä, eikä muurahaispessä kannata istua, vaikka ovatkin luonnon eläimiä.


    • Anonyymi

      Auringossa istuskelua pohjolan asukkailla haittaa geenimutaatio jonka ansiosta iholla ei ole tarpeeksi pigmenttiä.

      Seurauksena on ihosyöpä jos sitä UV:tä tulee liikaa.

    • Anonyymi

      Jos haluaa olla aloituskirjoitusta vastaan voi sanoa suoraan että välttäkää aurinkoa älkääkä syökö D-vitamiinia.
      Kaikki muu on kiertelyä ja paskapuheita.

    • Anonyymi

      Auringonvalo ja metaani saavat yhdessä vaikuttaessaan aikaan toliinia. Siis jos kesäisestä aurinkoisesta säästä nauttiessaan pieraisee niin silloin syntyy uutta elämää. Ei tarvita mitään sukupuoliyhdyntää tähän asiaan. Tämä elämä tosin kuolee heti välittömästi ilmakehan hapen vaikutuksesta. Palatkaamme siis sittenkin takaisin seksin pariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe