Moi,
Ajattelin alkaa nauttimaan sinkkupäivistä, onko tosiaan mahdollista, että joku mies haluaa tulla nuolemaan muutaman orgasmin? Sen nyt halua ensiksi tietää! Esim. 25-44ikäluokassa? 
Auringosta on tullu nautittua ja mukavat rusketusrajat jo nyt. Hiukset vaaleat, Ikää 22-wee ja kropasta sen verran, että yleisurheilutausta. Tuonut tullessaan mukavat reidet, pakarat ja selkeästi erottuvat vatsalihakset. Kuvia tulee s-postiin! 
Miltä kuulostaa? Jutellaan paikkakunnasta sit myöhemmin😏
Sanni
Nuolijaa urheilijatytölle
51
3263
Vastaukset
- AnonyymiEi jaksa kiinnostaa. Vedän ennemmin käteen ku nuolen piparia. Mutta jos panoa haluat niin sitten voin tulla antamaan paksua 17-senttistäni. Panen paljaalla ja mielelläni lasken mällit sisään. 
- AnonyymiTuohan kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta, joten ei oo tosi 
- AnonyymiKyllä pitää olla naisen jos kerran on tuollainen ja ei saa nuolijaa kuin netin keskusteluryhmästä! 
 Terv. M vm 70
- AnonyymiIlmeinen tyttöilijätrulli tuokin 
- AnonyymiHei Sanni. 
 Mä oon 39v 181cm hoikahko/sporttinen mies.
 Mä nuolisin sulle mielelläni vaikka useammankin orgasmin, jos vain haluat.
 Juzakki82@gmail com
- Moi olen kiinnostunut sähköpostia voi laittaa [email protected] katellaan jos paikka kunta täsmää mikä ettei 
- AnonyymiMoi vaan, 
 Tuohan kuullostaa ihan unelmapestiltä..😋
 Jos vain tälläinen ikäisekseen nuorekas ja urheilullinen, vireä ja viriili, "kielitaitoinen" ja nuolemisesta nauttiva 50v mies vielä kiinnostaa niin laitahan viestiä[email protected].
- AnonyymiHyvältä kuulostaa sanni.. 
 Tykkään nuolla naiselle orkut ja sen jälkeen nussia vielä kuumaa sykkivää pillua toiseen orkkuun asti
 tapio5atluukku
- Ihan varmasti on mahdollista. Tosin ikähaarukasta olen vähän yli, mutta sitäkin paremmat orkut sinulle nuolen! 
 Toivottavasti olet oikeasti olemassa, tuollaista kroppaa olisi upeaa päästä nuolemaan. Laita sähköpostia niin kerron miten sinulle teen uudestaan ja uudestaan. [email protected]
- Moi sanni 
 mä olisin kiinnostunut tulla nuolemaan sun pillua jne
- Anonyymiv5g6h5g 
- Kyllä on mahdollista😋 onhan pimppi karvaton? Onko sinulla kauniit jalat? Tykkää nuolla jalkoja😋 olisko vaan nuolemis homma? Vai mahdollisesti myös seksiä? Jos pelkkä nuoleminen niin sit on kyl samal pakko runkkaa ettei kassit räjähdä. Kuvia ois kyl mukava nähdä😊 
- Anonyymi[email protected] 28v mies Helsingistä. 
- AnonyymiKyllä käy 
- AnonyymiKerropa millä sinuun saa yhteyden..... Saat ihan koska vain täydellisen seksiorjan itsellesi joka on katseen kestävä, omistaa taitavan kielen sekä tarvittaessa miehekkään vehkeen ( 20cm)!!!! 
- Anonyymioon koko ikäni ollut kieli-miehiä jos maku hyvä jaksan vaikka koko päivän 
- AnonyymiMie kyllä nuolisin sua pillusta ja pyllystäki jos vaan halluut annajotai yhteystietoja 
- AnonyymiHei Sanni, kaltaisellasi ihanalla naisella ei todellakaan tule olemaan pulaa halukkaita miehistä. Täälläkin olisi sulle intohimoinen, kuuma, kokenut, sporttinen 180/90 kielimies halukkaana. [email protected] vaihdellaan kuulumisia ja ehkäpä piankin tunnet huuleni, kieleni huulillasi,b klitallasi NAM. 😋 
- Anonyymi60 ukkeli tulee kyllä,nauttimaan piparisi mausta 
- AnonyymiHei partareiska, ilmaisia lounaita turha tarjoilla. 
- AnonyymiKyllä kiinnostaa nuoren naisen pillua nuoleskella myös Pohjois-savossa . Pitkäkielinen atlettinen mies täällä. 
- AnonyymiJos olet tosissasi minä kyllä nautin siitä kin nuolen pillua ja huomaan toisen nauttivan siitä. 
 Olen valmis nuoleen pilluasi
- AnonyymiMukana nuolemista kilvoittelevien uroksen Joukossa tavoitteena orgasmia useita orkkuja sulle mukava ja lämmin daddy Kik keparz 
- AnonyymiMoi oon 55v partasuinen ukkeli pks seudulta 
 Mun intohimo on nuolla naiselle orgasmi
- AnonyymiMoi oon 55v partasuinen ukkeli pks seudulta 
 Mun intohimo on nuolla naiselle orgasmi
- AnonyymiTrolli aloittaja katos kappas vaan 
- Hyvälle kuullostaa. Pillun nuolenta kun on ihanaa. Laita viestiä [email protected] 
- AnonyymiMoi. Olisihan se kivaa nuolla ja sormettaa nuorta hyväkroppaista naista 
- Anonyymi"Sanni" siis haluaa että nuoltaisiin persereikää siitä pallien alta vai? 
- AnonyymiJuteltiin kyllä eikä näkyny palleja vaan kuuma urheilijatyttö . 
 Välimatkaa vaan liikaa- AnonyymiAi ihan juttelitte 

- AnonyymiKyllä! 
- Moi. Viskaa viestillä niin vaihdetaan sanaa ja kuvaa. [email protected] 
 Savuton ja luotettava mies. Osaava kielimies, et pety.
 Peetu
- AnonyymiSanni ei ole aloituksensa jälkeen ketjuun vastannut. Sanni onkin Santtu. - AnonyymiOnko aloittaja SE Sanni joka pomppii kolmesti? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko aloittaja SE Sanni joka pomppii kolmesti? Sille kelpaa vain nainen. 

- AnonyymiSanni on löytänyt jo kielimiehen tai naisen, vaikka olis täällä oikeitakin miehiä siihen hommaa 😛 
- AnonyymiKyllä todellakin tekisi mieli nuorempaa naista hyväillä ja vaikka mitä. Ja olishan se vielä jos olis 2 nuorta naista nauttimaan yhteisestä illasta kaikilla herkuilla😉 
 M 48v Kuopion seutu.- AnonyymiEi taida olla naisilla kiimainen olo Kuopion seudulla😜 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei taida olla naisilla kiimainen olo Kuopion seudulla😜 P-savossa pilluja nuolee [email protected] 

- AnonyymiHei, 
 Asiallisiin yhteydenottoihin on vastattukin 😂
 Pääsiskö kukaa muuten vantaan nurkilla nuolemaan kahta tyttöä?- AnonyymiMoi. 
 Joko on löytynyt seuraa? Täällä on terve ja autoileva mies käyttöön. En savua ja olen luotettava. Olisi kiva vaihtaa sanaa. Suuria nautintoja.
 M.
- AnonyymiTulkaa Keski-Suomeen hotelliin niin voin nuolla molemmat pillut 😘 

- AnonyymiSanni salminen? 
- Ei ole aito. Älkääkä uskoko. 
- AnonyymiMoi Sanni, todellakin voin nuolla ja imeä söydä pimppaasi, niin että tulet kunnolla ja useamman kerran.. Niin siis olethan samaa mieltä että minä saan myös kelpo suikkarin, vai mitä?? 
- Sanni ota yht. Lupaan et kadu😛😍 
- Sanni oon paras 
- AnonyymiMoi Sanni, nuolen mielelläni sinut nautintoon☺️ t: oulumies 40 
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1143378
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo262766
- HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissäAikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat772598
- Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosiKun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1001609
- Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuetVaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741518
- Valkoinen GolfKukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.191174
- Kaikki ovat syntisiä!!!Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3741095
- Martina Aitolehti podcastissa: EroMartina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962011085
- Moottorisahalla kauppaanMissäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s12947
- 51882