Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nuolijaa urheilijatytölle

Anonyymi

Moi,
Ajattelin alkaa nauttimaan sinkkupäivistä, onko tosiaan mahdollista, että joku mies haluaa tulla nuolemaan muutaman orgasmin? Sen nyt halua ensiksi tietää! Esim. 25-44ikäluokassa?

Auringosta on tullu nautittua ja mukavat rusketusrajat jo nyt. Hiukset vaaleat, Ikää 22-wee ja kropasta sen verran, että yleisurheilutausta. Tuonut tullessaan mukavat reidet, pakarat ja selkeästi erottuvat vatsalihakset. Kuvia tulee s-postiin!

Miltä kuulostaa? Jutellaan paikkakunnasta sit myöhemmin😏

Sanni

51

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jaksa kiinnostaa. Vedän ennemmin käteen ku nuolen piparia. Mutta jos panoa haluat niin sitten voin tulla antamaan paksua 17-senttistäni. Panen paljaalla ja mielelläni lasken mällit sisään.

    • Anonyymi

      Tuohan kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta, joten ei oo tosi

    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla naisen jos kerran on tuollainen ja ei saa nuolijaa kuin netin keskusteluryhmästä!

      Terv. M vm 70

    • Anonyymi

      Ilmeinen tyttöilijätrulli tuokin

    • Anonyymi

      Hei Sanni.
      Mä oon 39v 181cm hoikahko/sporttinen mies.
      Mä nuolisin sulle mielelläni vaikka useammankin orgasmin, jos vain haluat.
      Juzakki82@gmail com

    • Moi olen kiinnostunut sähköpostia voi laittaa [email protected] katellaan jos paikka kunta täsmää mikä ettei

    • Anonyymi

      Moi vaan,

      Tuohan kuullostaa ihan unelmapestiltä..😋
      Jos vain tälläinen ikäisekseen nuorekas ja urheilullinen, vireä ja viriili, "kielitaitoinen" ja nuolemisesta nauttiva 50v mies vielä kiinnostaa niin laitahan viestiä[email protected].

    • Anonyymi

      Hyvältä kuulostaa sanni..
      Tykkään nuolla naiselle orkut ja sen jälkeen nussia vielä kuumaa sykkivää pillua toiseen orkkuun asti

      tapio5atluukku

    • Ihan varmasti on mahdollista. Tosin ikähaarukasta olen vähän yli, mutta sitäkin paremmat orkut sinulle nuolen!
      Toivottavasti olet oikeasti olemassa, tuollaista kroppaa olisi upeaa päästä nuolemaan. Laita sähköpostia niin kerron miten sinulle teen uudestaan ja uudestaan. [email protected]

    • Moi sanni

      mä olisin kiinnostunut tulla nuolemaan sun pillua jne

    • Anonyymi

      v5g6h5g

    • Kyllä on mahdollista😋 onhan pimppi karvaton? Onko sinulla kauniit jalat? Tykkää nuolla jalkoja😋 olisko vaan nuolemis homma? Vai mahdollisesti myös seksiä? Jos pelkkä nuoleminen niin sit on kyl samal pakko runkkaa ettei kassit räjähdä. Kuvia ois kyl mukava nähdä😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä käy

    • Anonyymi

      Kerropa millä sinuun saa yhteyden..... Saat ihan koska vain täydellisen seksiorjan itsellesi joka on katseen kestävä, omistaa taitavan kielen sekä tarvittaessa miehekkään vehkeen ( 20cm)!!!!

    • Anonyymi

      oon koko ikäni ollut kieli-miehiä jos maku hyvä jaksan vaikka koko päivän

    • Anonyymi

      Mie kyllä nuolisin sua pillusta ja pyllystäki jos vaan halluut annajotai yhteystietoja

    • Anonyymi

      Hei Sanni, kaltaisellasi ihanalla naisella ei todellakaan tule olemaan pulaa halukkaita miehistä. Täälläkin olisi sulle intohimoinen, kuuma, kokenut, sporttinen 180/90 kielimies halukkaana. [email protected] vaihdellaan kuulumisia ja ehkäpä piankin tunnet huuleni, kieleni huulillasi,b klitallasi NAM. 😋

    • Anonyymi

      60 ukkeli tulee kyllä,nauttimaan piparisi mausta

    • Anonyymi

      Hei partareiska, ilmaisia lounaita turha tarjoilla.

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa nuoren naisen pillua nuoleskella myös Pohjois-savossa . Pitkäkielinen atlettinen mies täällä.

    • Anonyymi

      Jos olet tosissasi minä kyllä nautin siitä kin nuolen pillua ja huomaan toisen nauttivan siitä.
      Olen valmis nuoleen pilluasi

    • Anonyymi

      Mukana nuolemista kilvoittelevien uroksen Joukossa tavoitteena orgasmia useita orkkuja sulle mukava ja lämmin daddy Kik keparz

    • Anonyymi

      Moi oon 55v partasuinen ukkeli pks seudulta
      Mun intohimo on nuolla naiselle orgasmi

    • Anonyymi

      Moi oon 55v partasuinen ukkeli pks seudulta
      Mun intohimo on nuolla naiselle orgasmi

    • Anonyymi

      Trolli aloittaja katos kappas vaan

    • Anonyymi

      Moi. Olisihan se kivaa nuolla ja sormettaa nuorta hyväkroppaista naista

    • Anonyymi

      "Sanni" siis haluaa että nuoltaisiin persereikää siitä pallien alta vai?

    • Anonyymi

      Juteltiin kyllä eikä näkyny palleja vaan kuuma urheilijatyttö .
      Välimatkaa vaan liikaa

      • Anonyymi

        Ai ihan juttelitte


    • Anonyymi

      Kyllä!

    • Moi. Viskaa viestillä niin vaihdetaan sanaa ja kuvaa. [email protected]
      Savuton ja luotettava mies. Osaava kielimies, et pety.
      Peetu

    • Anonyymi

      Sanni ei ole aloituksensa jälkeen ketjuun vastannut. Sanni onkin Santtu.

      • Anonyymi

        Onko aloittaja SE Sanni joka pomppii kolmesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja SE Sanni joka pomppii kolmesti?

        Sille kelpaa vain nainen.


    • Anonyymi

      Sanni on löytänyt jo kielimiehen tai naisen, vaikka olis täällä oikeitakin miehiä siihen hommaa 😛

    • Anonyymi

      Kyllä todellakin tekisi mieli nuorempaa naista hyväillä ja vaikka mitä. Ja olishan se vielä jos olis 2 nuorta naista nauttimaan yhteisestä illasta kaikilla herkuilla😉
      M 48v Kuopion seutu.

      • Anonyymi

        Ei taida olla naisilla kiimainen olo Kuopion seudulla😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla naisilla kiimainen olo Kuopion seudulla😜

        P-savossa pilluja nuolee [email protected]


    • Anonyymi

      Hei,
      Asiallisiin yhteydenottoihin on vastattukin 😂

      Pääsiskö kukaa muuten vantaan nurkilla nuolemaan kahta tyttöä?

      • Anonyymi

        Moi.
        Joko on löytynyt seuraa? Täällä on terve ja autoileva mies käyttöön. En savua ja olen luotettava. Olisi kiva vaihtaa sanaa. Suuria nautintoja.
        M.


      • Anonyymi

        Tulkaa Keski-Suomeen hotelliin niin voin nuolla molemmat pillut 😘


    • Anonyymi

      Sanni salminen?

    • Ei ole aito. Älkääkä uskoko.

    • Anonyymi

      Moi Sanni, todellakin voin nuolla ja imeä söydä pimppaasi, niin että tulet kunnolla ja useamman kerran.. Niin siis olethan samaa mieltä että minä saan myös kelpo suikkarin, vai mitä??

    • Sanni ota yht. Lupaan et kadu😛😍

    • Sanni oon paras

    • Anonyymi

      Moi Sanni, nuolen mielelläni sinut nautintoon☺️ t: oulumies 40

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe