Mustikan vaikutus verensokeriin

Anonyymi

Mikähän minua vaivaa?

Eileen aamulla tunnin oltua hereellä, söin yhden (todellakin yhden marjan) kotimaisen pakastemustikan, seurauksena noin minuutin kuluttua alkanut vapinan tunne joka kesti lähemmäs tunnin. Tätä ennen en ollut syönyt aamulla mitään.

Kun kädet ojensi suoraksi ja laittoi paperin niiden päälle, huomasi pientä vapinaa.

Sekä jos syön juustoviipaleen, niin lihaksiin tulee pientä kipua semmoista kirvelyn tapaista.

Kotimittarilla olen mittailut verensokeria usein ollut 5,5 - 6,8 riippuen milloin olen syönyt.

7

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mittasitko verensokerin vapinan aikana? Tyypillinen hypoglykemian oire. Yhdellä mustekala en usko olleen mitään vaikutusta

• Tuskin on mitään tekemistä diabeteksen kanssa kun verensokerit ovat muuten normaalit.

• Anonyymi

Vapina ei johdu diabetekseksesta, kyse lienee essentiaalisesta vapinasta.

• Anonyymi

Öö?? Just :-D Yksi mustikka painaa mitä? Ehkä gramman pari jos sitäkään, miten kummassa se edes teoriassa muka voisi vaikuttaa verensokeriin mitenkään havaittavasti niin, että se tuollaista saisi aikaan? :-D Kohta joku varmaan halkaisee mustikan kahdeksaan osaan ja syö kerralla vain yhden palan ettei nyt vain verensokeri nousisi :-D

• Anonyymi

Saa olla aika helvetin iso mutanttimustikka, jotta sen syömisellä on minkäänlaista vaikutusta verensokeriin.

• Anonyymi

Kun yhdessä normaalikokoisessa banaanissa on n. 20g hiilihydraattia, niin paljonkohan luulisit sitä olevan yhdessä mustikassa? Noilla kun on melkosesti kokoeroakin.

Yhden mustikan syömisellä nyt ei ole vaikutusta hitonkaan vertaa.

• Anonyymi

Entäs jos syöt katajanmarjan???

valvonnassa myhäillään tyytyväisinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      181
      11307
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2311
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1179
    Aihe