onko kukaan menossa vappu aattona kattoon Zen Cafe:eta Raaheen??
Zen Cafe Raahessa!!
6
1073
Vastaukset
- Menijä!
Missä päin Raahea Zen Cafe soittaa ja paljon liput? Jossain baarissa ja minä päivänä?
- Meikä tyttö vaan
En oo varma mut oisko toi ollu jäähällissa tai jossain vastaavassa ...ikärajaton... Oisko ollu 12e ne liput...ja vappuaattona...
- Menijä!
Meikä tyttö vaan kirjoitti:
En oo varma mut oisko toi ollu jäähällissa tai jossain vastaavassa ...ikärajaton... Oisko ollu 12e ne liput...ja vappuaattona...
Kyllähän siellä kännissä pitää olla. Eihän penskojen keskellä voi musiikista nauttia!
- Raahentyttö
juuh olinhan mä sitä kattomassa Vappuna!! Ne oli hyvii!!
- Lucretiah
Kävin tuolla myös. Tykkäsin ihan kamalasti. Uskon, että missään eivät noin hyvää keikkaa vedä, koska olivathan he sentään kotikaupungissaa. Nostalgiaa!
- ^^^dragon
meitsi oli siellä! vitun hyvä keikka!!! :) jos joku huomasi mut.... mulla oli sinivalkoinen iso lakki päässä, serpentiiniä kaulassa.... viimeisen biisin aikan (todella kaunis) nousin eturivissä oikealla poikaystäväni hartioille ja jammasin siellä! :) huippu keikka!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996