onko kukaan menossa vappu aattona kattoon Zen Cafe:eta Raaheen??
Zen Cafe Raahessa!!
6
1103
Vastaukset
- Menijä!
Missä päin Raahea Zen Cafe soittaa ja paljon liput? Jossain baarissa ja minä päivänä?
- Meikä tyttö vaan
En oo varma mut oisko toi ollu jäähällissa tai jossain vastaavassa ...ikärajaton... Oisko ollu 12e ne liput...ja vappuaattona...
- Menijä!
Meikä tyttö vaan kirjoitti:
En oo varma mut oisko toi ollu jäähällissa tai jossain vastaavassa ...ikärajaton... Oisko ollu 12e ne liput...ja vappuaattona...
Kyllähän siellä kännissä pitää olla. Eihän penskojen keskellä voi musiikista nauttia!
- Raahentyttö
juuh olinhan mä sitä kattomassa Vappuna!! Ne oli hyvii!!
- Lucretiah
Kävin tuolla myös. Tykkäsin ihan kamalasti. Uskon, että missään eivät noin hyvää keikkaa vedä, koska olivathan he sentään kotikaupungissaa. Nostalgiaa!
- ^^^dragon
meitsi oli siellä! vitun hyvä keikka!!! :) jos joku huomasi mut.... mulla oli sinivalkoinen iso lakki päässä, serpentiiniä kaulassa.... viimeisen biisin aikan (todella kaunis) nousin eturivissä oikealla poikaystäväni hartioille ja jammasin siellä! :) huippu keikka!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971691
- 741474
- 501397
- 571316
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041288SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41745