Puolueitten ulkopuolella liikkeitä jotka yhdistetään puolueisiin aatteen mielipiteitten vuoksi.
Perussuomalaisiin sisäistetään useita hyvinkin ääriliikemäistä.
Vihreisiin yhdisteään nuorten Elokapina, Elokapina on liike puolueisiin sitoutumaton.
Liikkeistä voi muodostua puolueita näin syntyi vihreätki. Puolueet syntyneet aatteista, ideologiasta.
Elokapina verrattuna äärioikeisto liikkeisiin, liike halua ihmisiltä ilmastotekoja, entä mitä tekoja äärioikeisto haluaa.
Näin myös puolueet mitä ajaa Vihreä puolue että perussuomalaiset yhteiskunnallisesti, kenen ihmisen puolesta, kumpikaan ei pidä taloutta kovinkaan etusijalla.
Väitän että vihreät on monta kertaa yleishyödyllisempi se tulee esiin EU:n nykyisessä talouspolitiikassa melkein etusijalla.
Entä äärioikeiston hyödyllisyys missä näkyy, missä näkyy persujen hyöty meille.
Puolueitten sisällä liikehdintää
50
67
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaiset ON ääriliike.
"Anonyymi"
Noh.
Kuvailehan Perus-Suomalaisia.
Rehellisesti, oikein sanoin ja tiedoin.
Kanta-Suomalaiset kun kannattavat heitä niin paljon ja niin innokkaasti.
Ole hyvä.
-
Johtuneekohan tuo kannatus siitä.
Että Perus-Suomaiset eivät istuskele Omistus-Autojen Valta-Teillä?
Eivät edes Kiskoillakaan.
H.- Anonyymi
Demaritkin ovat ääriliike:
Sen kannattajat ovat äärimmäisen lapsellisia.
Ainakin tällä palstalla.
- Anonyymi
Elokapinalliset mukana Halla-ahon tytär, elokapinalliset on liike ei vihreä puolule.
Entä SVL vaikka kielletty on olemassa tiiviisti persujen mukana, entä Suomen sisu mm.
Aloitus kumpi puolue on yleishyödyllisemi, puolueet vihreä ja persut napit vastakkain.
Entisten vihreitten kuten Soinivaara tänään, vihreitten siirtyä enmmän taloussisältöiseen politiikkaan, ei persuillakaan kuin tyhjänpäiväistä talouspolitiikkaa. - Anonyymi
Ville Niinistökään ei täysin samaa mieltä vihreitten politiikkaan,
Vihreä voisi ottaa esimerkkiä Saksan vihreistä joka lähes valtapuolue ja muuttua liberiaalliseen suuntaan, ilman talouskeskeisyyttä ei pitkälle pötkitä.
Ville Niinistö äsken EUn metsätalous linjasta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/e2636488-22ae-408a-b38d-fdbd01d95f81?ref=ampparit:16ad - Anonyymi
Helsinkipoliisiin liitetään usein Pasilan mies, velttous, saamattomuus, hyysäriominaisuus ja poliittinen anarkistien edessä nöyristely, sieltä ei apia lohkea https://www.suomenuutiset.fi/poliisi-suojelee-mielenosoittajia-miksi-taman-ryhman-edessa-ollaan-rahmallaan-sydanpysahdyksen-saaneet-joutuvat-hengenvaaraan/
- Anonyymi
Mitä pitemmälle ilmastonmuutos etenee sitä enemmän ihmiset huolestuvat.
Sitä enemmän nuoriso huolestuu omasta tulevaisuudesta, he sen kokevat ensimmäisinä. Elokapina liikkeiden määrä kasvaa sitä mukaa jos ei tehdä tarpeeksi ilmastonmuutoksen estämiseksi, ihmisillä on tapana osoittaa mieltä epäkohdista, elokapina voi olla pientä sen rinnalla mitä näemme tulevaIsuudessa koko maailman mittakaavassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ce83a969-d57e-46ce-8a2b-eedeacca97daMitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
H.Persuilu pelastaa ilmastonkin, heillä eeuun parhaat mepit.
- Anonyymi
Minuun eivät mitkään elokapinalliset vaikuta.
Itse toimin, mitä pieni ihminen voi.
Suuntaus on ollut riittävän hyvä.
Isot laivat kääntyvät hitaasti.
Viherpiiperrys voi kuitenkin vaikuttaa yritysten osakkeiden arvostukseen, nyt tommottas pikkasen ja yhä enempi ajan myötä.
Ennen profiloiduttiin eduin, nyt korjatuin eettisin päämäärin.
Beng
Mä tulen kohta tänne: oletteko valmiita😎 - Anonyymi
huruksz kirjoitti:
Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
H.Isohoo.
Laitas hellehattu päähäs, ei siis helle-hattu ja nautis viikentävii virvokkeit.
Kaikel on välii.
Beng - Anonyymi
Ja Sanni Marinaadi järjestää aamupalat.
Halvalla. Anonyymi kirjoitti:
Minuun eivät mitkään elokapinalliset vaikuta.
Itse toimin, mitä pieni ihminen voi.
Suuntaus on ollut riittävän hyvä.
Isot laivat kääntyvät hitaasti.
Viherpiiperrys voi kuitenkin vaikuttaa yritysten osakkeiden arvostukseen, nyt tommottas pikkasen ja yhä enempi ajan myötä.
Ennen profiloiduttiin eduin, nyt korjatuin eettisin päämäärin.
Beng
Mä tulen kohta tänne: oletteko valmiita😎Miten voi tulla jonnekin missä jo on?
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Miten voi tulla jonnekin missä jo on?
Lauloihan Juicekin aikoinaan:
Ja minä tulin, vaikken mennyt minnekään. - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Miten voi tulla jonnekin missä jo on?
Hej Du, olet yhtä skarppina kuin ennenkin! Hihhih.
Beng
Ses igen!
Yleimaailmallinen suuntaus ilman elokapinaa, ilman huomiota ei olisi tekoja.
Korona pandemia osoitti kun huoli on yhteinen, kun yhteisesti reakoidaan saadaan aikaan tuloksia näin käy ilmastonmuutoksen torjunnassa joka on oltava pitkäjänteistä.
Muuten koronakaan ei ohitse, vuosi sitten oli yksi virustartunta päivässä, nyt 115 päivässä."Pertikki-Ryhmä"
Ei, Pandemia-huoli ole, ei ole ollut yhteinen.
Se on edelleenkin pienen ryhmän suunnitelmallinen.
Hupsuttelu, sanoisin.
Sellainen "elo-kapina" :)
H.huruksz kirjoitti:
"Pertikki-Ryhmä"
Ei, Pandemia-huoli ole, ei ole ollut yhteinen.
Se on edelleenkin pienen ryhmän suunnitelmallinen.
Hupsuttelu, sanoisin.
Sellainen "elo-kapina" :)
H.Väliäkö sinulle mitä huolia muilla, sinulla yleensä minä minä minä.
Mulla ei tarvis korostaa itseäni, kokonaisuus on tärkeintä yleensä joka asiassa sitten vasta pienemmät huolet, elokapinalliset tukki kadun, jos tietyö sulkee kadun sekin harmillista mutta ei nosta kohua.
Tämän kaltaisiin kohuihin ei multa riitä kiinnostusta, hölynpölyä oli Marinin aamupala kohu, aivan kuin ihmisillä ei olisi tärkeäpää.
Mielenosoitukset mitä tärkeää on jos pohjoismaiden vastarintaliike marssii yhdessä persujen kanssa, Elokapinalliset kummalla tärkeämpi päämäärä se jää jokaisen itsensä mielipiteeksi.Pertikki kirjoitti:
Väliäkö sinulle mitä huolia muilla, sinulla yleensä minä minä minä.
Mulla ei tarvis korostaa itseäni, kokonaisuus on tärkeintä yleensä joka asiassa sitten vasta pienemmät huolet, elokapinalliset tukki kadun, jos tietyö sulkee kadun sekin harmillista mutta ei nosta kohua.
Tämän kaltaisiin kohuihin ei multa riitä kiinnostusta, hölynpölyä oli Marinin aamupala kohu, aivan kuin ihmisillä ei olisi tärkeäpää.
Mielenosoitukset mitä tärkeää on jos pohjoismaiden vastarintaliike marssii yhdessä persujen kanssa, Elokapinalliset kummalla tärkeämpi päämäärä se jää jokaisen itsensä mielipiteeksi."Pertikki-Ryhmä"
Myönnetään.
Ainahan se olen minä joka kommentoin.
Kiinteä nimmarikin minulla.
Yhdellä ihmisellä.
Eihän yksi ihminen muuta voi.
-
Ajattelehan osoitetta Hakaniementorikatu 4.
Minä asuin siinä melkein 23v.
Jos edelleenkin asuisin...saisiko minua rangaista Betoni-Porsain?
H.huruksz kirjoitti:
"Pertikki-Ryhmä"
Myönnetään.
Yhdellä ihmisellä.
-
H....Porsain?
Syyttömänä.
H.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Väliäkö sinulle mitä huolia muilla, sinulla yleensä minä minä minä.
Mielenosoitukset mitä tärkeää on jos pohjoismaiden vastarintaliike marssii yhdessä persujen kanssa, Elokapinalliset kummalla tärkeämpi päämäärä se jää jokaisen itsensä mielipiteeksi.Pentti-Jurtikki heräsi taas helvetinmoisessa ristipaineessa.
Kohta alkaa taas tulla Perussuomalaisia alentavia kommentteja. huruksz kirjoitti:
"Pertikki-Ryhmä"
Myönnetään.
Yhdellä ihmisellä.
-
H.Vieläkin muistan kuinka katselin ulko-oveni edessä.
Vellovaa lauaa, jonka keskellä oli Mikhail Gorbachev.
En päässyt töihini, autollani.
Poliisi esti.
Ja mitä nyt?
Vieläkin autoiluani Poliisi kieltää.
H.
- Anonyymi
Keskustalta loppui munat , ei pekonia yksi aneeminen littana kananmuna jossa keltuainen oli ihan hyvin säilynyt ehjänä. Mutta mitä se kuvastaa sitä, että munat on littanana joka ainoalla puolueella tässä maassa. Samoin toinen mainos "kyllä koirilla on kädet" mainostaa koirien hampaita hoitavaa purukalua. Vielä kolmas hammaslääkäri veistää hirveä kun asiakkaat hoitaa hampaansa itse. Valtion budjetti senkun kasvaa mutta missä se näkyy julkisentahon ja johtajien obtioissa ja palkoissa. Syökää vaan kuivaneet munanne.
- Anonyymi
Optio, ei obtio, terveisiä korpeen.
Minulla ei mitään ristipaineita koskaan, ei edes sairaudesani, siihenkin tyydyn vain toteamaan pahinta olisi jos tulisi tressi asioihin joille ei voi mitään..
Aloitus tehty mitä lehdistä luettu ei sen kummempaa, omalla mielipiteelläni ei merkitystä, jokaisella vapaa tahto mielipieeseen. Hölmöintä hermostua ykksittäisestä miljoonista mielipiteestä.- Anonyymi
Nooh...
Varohan taas sitä verenpainetta... Anonyymi kirjoitti:
Nooh...
Varohan taas sitä verenpainetta...Johan totesin ei aihetta tressiin, lääkitys johon kuuluu perenpaine lääke, en joitakin vuosia sitten voinut kuvitella sitä tätä lääkitystä, jää kuitenkin alle kymppitonnin kuussa, onneksi lääkekatto pelastaa.
Tuntuu joillain muulla paineita, kun voi tarkastella puolueita ilman paineita syy kun ei puolue sidonnainen, voi seurata rauhassa mitä valtakunnassa tapahtuu.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Johan totesin ei aihetta tressiin, lääkitys johon kuuluu perenpaine lääke, en joitakin vuosia sitten voinut kuvitella sitä tätä lääkitystä, jää kuitenkin alle kymppitonnin kuussa, onneksi lääkekatto pelastaa.
Tuntuu joillain muulla paineita, kun voi tarkastella puolueita ilman paineita syy kun ei puolue sidonnainen, voi seurata rauhassa mitä valtakunnassa tapahtuu.Sinä et taida itsekään ymmärtää omia selityksiäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taida itsekään ymmärtää omia selityksiäsi.
Anoonyymi ehkä afrikkalainen kuka ties, anonyymille ei oikeesti kannata selitää mitään uskon että olet ihminen.
H-44 tunnistaa anonyymeisä helposti, niin minutkin anonyyminä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taida itsekään ymmärtää omia selityksiäsi.
Sinä et ainakaan pysty ymmärtäkään Pertikkiä,
liian vaativaa tekstiä sinulle, persu.
Onko PS oikeisto- vai vasemmistopuolue? Tarttis tietää ennen seuraavia vaaleja.
- Anonyymi
Ihan sama, kuka rasistisia uusfasisteja äänestää ? Toinen samanlainen.
Juhana Vartiainen piti aluksi H-A persuja kaikkein vasemmistolaisena, nythän puolue syrjii köyhiä, riippuu ketä köyhiä, äärioikeistossa myös köyhiä tuskin heitä syrjii.
Wiki.
Äärioikeisto poliittisen oikeiston radikaaleimmasta eli äärimmäisestä osasta käytetty nimitys.
Äärioikeistolla viitataan myös totalitaarisiin päämääriin pyrkiviin oikeistoliikkeisiin.- Anonyymi
Enbuske kommentoi sivistymättömän pöntikin natsituspuheita tällä palstalla 19.6. " Ihmiset tykkäävät kauhistua natseista, koska koko symboliikka on sivistymättömimmänkin tuntemaa banalisoitua pahaa.
Jos haluaa siis "kohauttaa", eikä kukaan muuten kuuntele, tämä symboliikka otetaan käyttöön ilman sen syvempää aateanalyysiä. Samoin kuin lapsi huutaa ja kiroilee."- Anonyymi
Enbuske on dorga.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enbuske on dorga.
Mitä laitaa edustaa SS-Immonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enbuske on dorga.
Eräässä ohjelmassa yritettiin jollain kummallisella perin juurin oudoksuttavalla tavalla, suorastaan vouhottamalla nollata hakarististä jäänyttä viimeisintä mielikuvaa.
Jääköön juuri sellaiseksi, että tiedämme, mitä hirmutekoja tunnuksen kantajat tekivät!
Jääköön muistiimme tuo symboli.
Älköön sitä yritettäkö mitenkään puhdistaa tai palauttaa keinotekoisesti ammoisten aikojen merkityksiin.
Ei mustaa pyykkiä voi valkaista.
Outo 1. osa/2. kausi/ Merkkien salat.
Minulle tuli epämiellyttävä tunne koko ohjelmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä ohjelmassa yritettiin jollain kummallisella perin juurin oudoksuttavalla tavalla, suorastaan vouhottamalla nollata hakarististä jäänyttä viimeisintä mielikuvaa.
Jääköön juuri sellaiseksi, että tiedämme, mitä hirmutekoja tunnuksen kantajat tekivät!
Jääköön muistiimme tuo symboli.
Älköön sitä yritettäkö mitenkään puhdistaa tai palauttaa keinotekoisesti ammoisten aikojen merkityksiin.
Ei mustaa pyykkiä voi valkaista.
Outo 1. osa/2. kausi/ Merkkien salat.
Minulle tuli epämiellyttävä tunne koko ohjelmasta.21:04 tämän kirjoitin minä/Beng
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:04 tämän kirjoitin minä/Beng
Ymmärrän että olet poliittisesti uskonnollisessa hurmoksessa taapertava heikosti koulutettu valaistunut julistaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:04 tämän kirjoitin minä/Beng
Hakaristi on persuille pyhä.
Persu SS-Immonen teki Hitler käsimerkin Eugen Schaumanin haudalla hakaristi lippujen liehuessa pohjoismaisten vastarintaliikkeen seurassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että olet poliittisesti uskonnollisessa hurmoksessa taapertava heikosti koulutettu valaistunut julistaja
Mitä julistamista siinä on, jos omista tuntemuksistaan kertoo.
Sinun pitää katsoa tuo ohjelma. Siinä joku mies meilkein vaahto suussa sepitteli.
Ylikoulutettu?
Beng
- Anonyymi
Pöntikit tykkäävät kauhistua natseista, koska koko symboliikka on sivistymättömimmänkin tuntemaa pöntikin kauhistelemaa banalisoitua pahaa
Jos haluaa siis "kohauttaa", eikä kukaan muuten kuuntele, tämä symboliikka otetaan käyttöön
Koulujakäymätön juntti ei osaa mitään syvempää aateanalyysiä. Pöntikki on kuin lapsi eli
huutaa ja kiroilee- Anonyymi
Aivan, niiku SS-Immonen.
- Anonyymi
21:06
Luulet vain.
Kyllä suomalaiset tietävät, että tunnus on ollut ihan muumerkityksinenkin aiemmin.
Kyllä koululaitos sen verran sivistää.
Mutta nyt.
Turha yrittää hämätä ja hämärtää.
Voiko olla, että tuota aikaa vieläkin hyssytellään tai salaihaillaan?
Kytköksiä? Vaikuttajia täällä? Tuon ajan taiteilijat?
Beng
- Anonyymi
Pörtikit palstalla ovat pohja-akkaa
Pörikki on vain vastaan väittämistä faktoja vastaan.
Yleensä Suomessa ollaan siinä mielessä taidottomia kun ei osata väitellä asioista.
Eli esim. sanotaan ”minulla on oikeus sanoa mielipiteeni” ja puhutaan puuta heinää/ei välitetä faktoista. Ei ollenkaan ymmärretä mitä tarkoittaa mielipide ja mutu.
Pörtiköitsijät pilaavat keskustelupalstat. Mutta jatkakoon eli hyvä näin- Anonyymi
Keskustelu mistä tahansa, uusnatsi persu on päälle päsmärinä.
Tee hakaristi lipulle kunniaa.
- Anonyymi
Tuntuu ettei persut hyväksy yleistä mielipidettä, jos hyväksyisivät eivät saisi kannatusta edes14,5 %.
- Anonyymi
Vihreän liikkeen edustajien elämäntehtävä on roikkua palkkiolistoilla mölisten erilaisia vaatimuksia , se on heidän bisnes / elinkeino . Mitään lisäarvoa yhteiskunnille ei liikkeen avulla synny , syntynyt lapsikin on miinus ilmastolle .
- Anonyymi
Vihreitten pitäisi Soinivaaran ja meppi Niinistön mielestä suunnata tarmoaan enemmän talouspolitiikkaan hyvin kouluttautuneina se onnistuisi.
Taas persujen talouspolitiikka mitään tekemätöntä, kaiken lisäksi etääntynyt tavallisesta palkansaajasta, näin myös kokoomus jolla osaaminen suuntautuu varakkaisiin
- Anonyymi
Suomen vihreitten olisi otettava mallia Saksan vihreistä takaisin lähemmäksi liberaalimaista talouspolitiikkaa.
Uskon että näin tapahtuu ympäristö ja talous on hyvä yhdistelmä kohti eduskunta vaaleja.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/458104b1-255b-4729-b6d2-0c730647a0eb
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33837178Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896035Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos295034Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213588Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta642859Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512412En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122094Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4851881Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D571875Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul181851