Onko Kurikassa enään mitään elämää iltaisin?

Anonyymi

Onko Kurikassa enään mitään elämää iltaisin?

35

2636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä juuri mitään.

    • Anonyymi

      On jos tykkäät istua poikien kesken paljussa grrr

      • Anonyymi

        Oikeesti....voinko mäki tulla paljuun . M79EP


    • Anonyymi

      Ja syödä mämmiä.

      • Anonyymi

        kurikas saa aivan vapaasti olla pölöhö ja syörä mämmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kurikas saa aivan vapaasti olla pölöhö ja syörä mämmiä

        Oon aika pölöhö mun kannattaisi muuttaa Kurikkaan jos sielä saa pölöhöt olla vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aika pölöhö mun kannattaisi muuttaa Kurikkaan jos sielä saa pölöhöt olla vapaasti.

        Jos on pahoon pölöhö ja muutenkin kaikki daun ja nou-laif niin Kurikkaan vuaaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pahoon pölöhö ja muutenkin kaikki daun ja nou-laif niin Kurikkaan vuaaan

        kuulostaa hyvältä.


    • Anonyymi

      Jos pöllönsilmä kiinnostaa ni tulkaa jörnimään. Kerrostalon nurkalle kello 18.52

      • Anonyymi

        Jos nainen haluaa kunnon jörnimiset, niin on lähdettävä Ilmajoelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen haluaa kunnon jörnimiset, niin on lähdettävä Ilmajoelle.

        Älkää perkele tuoko tänne enää yhtään enempää koronaa! Täälläkin aletaan olemaan jo aivan kusessa sen kanssa.


    • voisin mitä todennäköisemmin viihtyä kurikassa koska siellä on varmasti vapautunut tunnelma

      • Anonyymi

        Tervetuloa Kurikkaan!!!!


    • Anonyymi

      Aseman baari, Makasiini on jees mesta. Ja pormestari. Onhan näitä. Ja leirintäalueen pizzapaikka / terassi.

    • Anonyymi

      ei oo ollut sit 2000 luvun,todella mennyt alas

    • Anonyymi

      Ei. Kaikki elämä kuolee klo 22. Aamulla syntyy sitten uusi sukupolvi jne.

      Mitäpä jos itse järjestämistä itsellesi ohjelmaa?

    • Anonyymi

      Kurikan Suomem kartalle nostaneesta Juha Miedosta tehdään näytelmä, mikä saa maakunnan väen tulemaan iltanäytöksiin.

      • Anonyymi

        jurva on se osa kurikasta missä tapahtuu mutta sinne ei kurikkalaisia huolita muut tervettulleita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jurva on se osa kurikasta missä tapahtuu mutta sinne ei kurikkalaisia huolita muut tervettulleita

        Jurva vastaan muu maailma asettelu siis jatkuu edelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jurva vastaan muu maailma asettelu siis jatkuu edelleen...

        Joo, kahkithan kuusenalle illalla ja aamuyöstä takasin. Päivällä joutuu kuljetustöitä hoitamhan.


    • Anonyymi

      On täällä iltaelämää. Anuskerho kokoontuu patsaalla kesäilloin.

    • Anonyymi

      Enää-sanan perähän ei laiteta n-kiriaanta.

      • Anonyymi

        yöllisillä hankintamatkoilla liikkuu ahkerasti mustalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yöllisillä hankintamatkoilla liikkuu ahkerasti mustalaiset.

        Nimeltä mainitsemattomat seurueet tietävät sosiaalikassojen likviditeetit he ovat suvereeneja asiantuntijoita


      • Anonyymi

        Se on maku asia sano koira kun palliansa nuoli.


    • Anonyymi

      Lähinnä kotibileitä.

    • Anonyymi

      Nuoriso leikki käpylehmillä navetan vintillä. Aikuusemmat teköö puhdetöitä, vuoloo kirvesvarsia ja kehrää lankaa pärevalaistuksessa tuvassa. Taide ja kulttuuri ja muut agitaatiot ei pääse saastuttamaan kurikkalaisia, siitä pitää politbyro huolen.

      • Anonyymi

        Kurikka on sitten hieno paikka näillä puheilla.


    • Anonyymi

      Piti eilen käydä katsomassa Kurikan yöelämää, mutta oli Seinäjoella käymässä.

      • Anonyymi

        kyllä siinä kiertelee ravimiehiä muutama auto joka ilta


    • Anonyymi

      Korona tartunnoista päätellen Kurikassa "eletään, nähdään ja koetaan" sairaan paljon.

    • Anonyymi

      kurikas oo elämää ollut 35vuoteen!!piste

      • Anonyymi

        niin paitsi hirvijahdin ja puintiaikaan!!sillon saa kyllä juosta pesästä pesään ja uittaa rapalaa huolella!!ja aasi hirvimiehet ei tajuu miks akka on niin hyvällä päällä!!nuorena oriina toikin tuli koettua!! voi niitä aikoja!!toivottavasti tämän ovat nuoret pojut tajunneet!!et kyllä nuorta mut sitä emäntää kun !!!


    • Anonyymi

      Paljon näkyy mustalaisia

    • Anonyymi

      Ei o

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe