Onko Kurikassa enään mitään elämää iltaisin?
Onko Kurikassa enään mitään elämää iltaisin?
35
2636
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä juuri mitään.
- Anonyymi
On jos tykkäät istua poikien kesken paljussa grrr
- Anonyymi
Oikeesti....voinko mäki tulla paljuun . M79EP
- Anonyymi
Ja syödä mämmiä.
- Anonyymi
kurikas saa aivan vapaasti olla pölöhö ja syörä mämmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kurikas saa aivan vapaasti olla pölöhö ja syörä mämmiä
Oon aika pölöhö mun kannattaisi muuttaa Kurikkaan jos sielä saa pölöhöt olla vapaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika pölöhö mun kannattaisi muuttaa Kurikkaan jos sielä saa pölöhöt olla vapaasti.
Jos on pahoon pölöhö ja muutenkin kaikki daun ja nou-laif niin Kurikkaan vuaaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on pahoon pölöhö ja muutenkin kaikki daun ja nou-laif niin Kurikkaan vuaaan
kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Jos pöllönsilmä kiinnostaa ni tulkaa jörnimään. Kerrostalon nurkalle kello 18.52
- Anonyymi
Jos nainen haluaa kunnon jörnimiset, niin on lähdettävä Ilmajoelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen haluaa kunnon jörnimiset, niin on lähdettävä Ilmajoelle.
Älkää perkele tuoko tänne enää yhtään enempää koronaa! Täälläkin aletaan olemaan jo aivan kusessa sen kanssa.
voisin mitä todennäköisemmin viihtyä kurikassa koska siellä on varmasti vapautunut tunnelma
- Anonyymi
Tervetuloa Kurikkaan!!!!
- Anonyymi
Aseman baari, Makasiini on jees mesta. Ja pormestari. Onhan näitä. Ja leirintäalueen pizzapaikka / terassi.
- Anonyymi
ei oo ollut sit 2000 luvun,todella mennyt alas
- Anonyymi
Ei. Kaikki elämä kuolee klo 22. Aamulla syntyy sitten uusi sukupolvi jne.
Mitäpä jos itse järjestämistä itsellesi ohjelmaa? - Anonyymi
Kurikan Suomem kartalle nostaneesta Juha Miedosta tehdään näytelmä, mikä saa maakunnan väen tulemaan iltanäytöksiin.
- Anonyymi
jurva on se osa kurikasta missä tapahtuu mutta sinne ei kurikkalaisia huolita muut tervettulleita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jurva on se osa kurikasta missä tapahtuu mutta sinne ei kurikkalaisia huolita muut tervettulleita
Jurva vastaan muu maailma asettelu siis jatkuu edelleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jurva vastaan muu maailma asettelu siis jatkuu edelleen...
Joo, kahkithan kuusenalle illalla ja aamuyöstä takasin. Päivällä joutuu kuljetustöitä hoitamhan.
- Anonyymi
On täällä iltaelämää. Anuskerho kokoontuu patsaalla kesäilloin.
- Anonyymi
Enää-sanan perähän ei laiteta n-kiriaanta.
- Anonyymi
yöllisillä hankintamatkoilla liikkuu ahkerasti mustalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yöllisillä hankintamatkoilla liikkuu ahkerasti mustalaiset.
Nimeltä mainitsemattomat seurueet tietävät sosiaalikassojen likviditeetit he ovat suvereeneja asiantuntijoita
- Anonyymi
Se on maku asia sano koira kun palliansa nuoli.
- Anonyymi
Lähinnä kotibileitä.
- Anonyymi
Nuoriso leikki käpylehmillä navetan vintillä. Aikuusemmat teköö puhdetöitä, vuoloo kirvesvarsia ja kehrää lankaa pärevalaistuksessa tuvassa. Taide ja kulttuuri ja muut agitaatiot ei pääse saastuttamaan kurikkalaisia, siitä pitää politbyro huolen.
- Anonyymi
Kurikka on sitten hieno paikka näillä puheilla.
- Anonyymi
Piti eilen käydä katsomassa Kurikan yöelämää, mutta oli Seinäjoella käymässä.
- Anonyymi
kyllä siinä kiertelee ravimiehiä muutama auto joka ilta
- Anonyymi
Korona tartunnoista päätellen Kurikassa "eletään, nähdään ja koetaan" sairaan paljon.
- Anonyymi
kurikas oo elämää ollut 35vuoteen!!piste
- Anonyymi
niin paitsi hirvijahdin ja puintiaikaan!!sillon saa kyllä juosta pesästä pesään ja uittaa rapalaa huolella!!ja aasi hirvimiehet ei tajuu miks akka on niin hyvällä päällä!!nuorena oriina toikin tuli koettua!! voi niitä aikoja!!toivottavasti tämän ovat nuoret pojut tajunneet!!et kyllä nuorta mut sitä emäntää kun !!!
- Anonyymi
Paljon näkyy mustalaisia
- Anonyymi
Ei o
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435