Missä tällaiset tutkinnot on suorittanut ja, jos ei ole suorittanut lainkaan niin , voiko wikipediaan laittaa valheellisia tietoja .
Onko petoksesta kyse silloin, jos myy valmennuksia ja antaa asiakkaille valheelista tietoa koulutuksesta?
Martina ilmoittaa olevansa koulutukseltaan kuntosalivalmentaja ja PT wikipediassa.
76
660
Vastaukset
- Anonyymi
Martinan kannattaisi laittaa instaansa kuvat todistuksistaan, jos hänellä ne on. Niin loppuu kyselyt.
- Anonyymi
Martinan ei tarvitse laittaa kaikkien näkyviin todistuksiaan,riittää kun on näyttänyt siis vaikka wipikediassa ja ei siis juorupalstoille tietoja.
- Anonyymi
Älytöntä ei hän niin tyhmä ole että mainoistaisi ilman pätevyyttä .
Tuo on jo herjausta
Myös se on rikos jos puhuu adiadta mikä sasttaa vaikuttaa toisen yrittäjyytee
Saat kyllä tiedot vai etkö ymmärrä mistä saat ja helposti faktat
- Anonyymi
Luulisi, että wikipediaan on laittanut oikeat tiedot.
- Anonyymi
10000-samaa saatanan kyselyä ja samoja aloituksia taas, saa hullu olla muttei tyhmä !!
- Anonyymi
Kuka niitä wikipediaan annettavia tietoja tarkistaa ???? Sinne voit itse laittaa mitä huvittaa, tosin vastuunsa tunteva, ei valehtele eikä anna väärää tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10000-samaa saatanan kyselyä ja samoja aloituksia taas, saa hullu olla muttei tyhmä !!
En meinanut uskoa silmiäni kun luin aloituksen. Aloittaja on kyllä sairas.
- Anonyymi
Mäkin voisin ilmoittaa et oon laulaja, kun käyn kuorossa ja oon eläintenhoitaja, kun hoidan kissaa ja koiraa.
Ai niin ja kokki, kun teen lapsille ruokaa. = )))
Ainoa et koulutus puutuu 😳- Anonyymi
Mä olen ”urheilija” koska olin aamulla salilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ”urheilija” koska olin aamulla salilla
Minä oon kirjailija, jolle tulee uskollinen lukijakunta ja kasvaa kun vuodet etenee.
Haastattelin 40 vuotta sitten isomummoani sen takia, että halusin tietää hänestä ja hänen ja mummon ja isäni plus hänen sisarustensa varhaisemmasta elämästä lisää. Tarina on yhdessä A4-vihkossa, ja kopitu ensin korpulle, sitten muistitikulle ja 8 vuotta sitten siirretty ulkoiselle kovalevylle. Ja tarinaa jatkettu sen jälkeen monta kertaa.
Mummoani jututin, kun täytti 90. Olen tehnyt lähisuvustani kirjantapaista ja siihen selvitellyt suvun taustaa ja mummojen lisäksi isän, viisi tätiä, kolme setää ja liudan serkkuja jututtanut. Tekstiä on sata liuskaa ja tuotos sukupuineen, kuvineen ja muisteloineen ym. julkistetaan heinäkuussa kun tulee 100 vuotta tulee mummon syntymästä. Painos on 50 kappaletta, eikä löydy alelaarista kuukausi julkaisun jälkeen.
- Anonyymi
Petosta on, jos antaa harhaanjohtavaa tietoa koulutuksesta ja sitä ei olekaan.
- Anonyymi
Tota vois kysyä poliisilta.
- Anonyymi
Soita poliisille ja kysy, mikä koulutus 😂 on Martinal 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina voi sen itse kertoa todistetusti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait se poliisille kuulu ,ja tuskin poliisi tuommosta juttua tarkistais on varmaan tärkeämpiäkin asioita heillä.
- Anonyymi
Olen käsittänyt, että wigipediaan voi laittaa mitä tahansa tietoja ja päivityksiä. Ei niiden todenperäisyyttä kukaan taho valvo. Eivät näin ollen ole virallista tietoa. Näin olen ymmärtänyt. Korjatkoon joku, jos olen väärässä.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä se , että kyselee koulutuksen perään, on sairasta ?????
Kyllä hammaslääkärilläkin on laillinen koulutus, että voi toimia ammatissaan.
Onhan näitä " valelääkäreitä " joskus ilmaantunut, mutta käräjille siitä on joutunut ! - Anonyymi
Mäkin olen urheilija. Lajia en tiedä vielä. Olen urheillut joka lajissa monta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä se , että kyselee koulutuksen perään, on sairasta ?????
Kyllä hammaslääkärilläkin on laillinen koulutus, että voi toimia ammatissaan.
Onhan näitä " valelääkäreitä " joskus ilmaantunut, mutta käräjille siitä on joutunut !Martinaa ette saa käräjille, vaikka yrittäisitte. Korkeintaan kunnoanloukkauksesta syytteseen. Vaikka Martinan valmennuksia tutkisi asiantuntijat, niin näkevät miten amattitaitoisesti on tehty.
- Anonyymi
Tuksukin on opiskellut Pasadena City Collegessa ja Uppsalan yliopistossa. Kurssit tosin lyhyitä. Matkailualan opinnot ja Helsinki Business School jäivät kesken lähes välittömästi opiskelun jälkeen. Eli tyhjät tynnyrit kolisee muillakin.
- Anonyymi
Mistä nyt päättelette että ei ole koulutusta
- Anonyymi
Martinalla koulutus vaikka kirurgiksi jos niin sanoo...tyhmät!
- Anonyymi
Järkkyä ja sairasta touhua ja jatkunut jo 10v- ja samasta asiasta.Luuleko tää sairashenkilö, et Martinalta ei ole kysytty todistuksia jo monessa paikassa ja tarkistettu koulutus pohja.Eikö todella keksitä mitään muuta, kuin vuodesta toiseen jahkailua samasta asiasta.
- Anonyymi
Ei saanut aloitteen tekijä nukuttua yhtään ja päätti et kysytääs taas kerran Martinan koulutus.😵😖
- Anonyymi
Mitäpä vitun ihmettelemistä on PT koulutuksessa?
Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole.
Esimerkiksi:Varalan urheiluopistossa voi suorittaa PT tutkinnon ja koulutus kestää 10 viikonloppua jakaantuen vuoden ajalle. Lähiopetuksen kesto on 180 tuntia sekä etäopiskelua on mukana. Pääsääntöisesti opiskellaan viikonloppuisin. Kyseessä on maksullinen koulutus.
Kuntosalivalmentaja: koulutus on yleensä viikonloppu opiskelua, muutamana viikonloppuna.
Mikä ihme siinä nyt on että Martina ei ole muka tuollaisia koulutuksia voinit suorittaa.
Tyhmäkin tajuaa, että nuo voi suorittaa kuka tanhansa.
Mutta mikä on aloittajan motiivi avata monta ketjua samasta aiheesta, stalkata ja vainota Martinaa vuosikaupalla palstalla?- Anonyymi
Näin on totta puhut, tai kirjoitit.👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on totta puhut, tai kirjoitit.👍👍👍
Tälläisen koulutuksen nyt pystyy käymään kuka hyvänsä, jos on motivaatiota ja kiinostus kova tähän alaan.
- Anonyymi
Onkohan näin ? ja minusta se, että kyselee jonkun ammatinharjoittajan koulutusta ei ole vainoamista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan näin ? ja minusta se, että kyselee jonkun ammatinharjoittajan koulutusta ei ole vainoamista ?
Kyllä on , jos on kestänyt jo 10v- se on todella vainioamista, koska sen tiedon saa koulutuksista aivan muualta, kuin juorupalstoilta kyselemällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan fanit pitävät kyselemistä vainoamisena, koska eivät halua, että heidän idolinsa jää taas kiinni valehtelusta. Kun peittää silmät, ei näe totuutta, kun sulkee korvat ei kuule ei-toivottuja asioita ja kanssaihmisten käsketään sulkea suunsa, ettei tule julki totuuden sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan fanit pitävät kyselemistä vainoamisena, koska eivät halua, että heidän idolinsa jää taas kiinni valehtelusta. Kun peittää silmät, ei näe totuutta, kun sulkee korvat ei kuule ei-toivottuja asioita ja kanssaihmisten käsketään sulkea suunsa, ettei tule julki totuuden sanoja.
Todista nyt miten Martina valehtee koulutuksista.
Todistus velvollisuus on nyt sinulla, ettei Martinalla ole koulutusta!
Ylempänä kerrottiin selvästi miten kyseiset tutkinnot voi suorittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua asiaa onneton, et saa juorupalstoilta tietoja kenenkään koulutuksesta ja yritä se nyt jo lopulta takoa kovaan kalloosi.Etsi tiedot henkilön koulutuksesta ja varmaan löydät myös tiedät, kuitenkin jatkat samaa paskanjauhamista täällä kokoajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano yksikin asia, mistä valehtelusta on Martina joutunut kiinni. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pyytävät työnantajat ja yritykset koulutukset ja todistukset, ei tietenkään ole vainioamista miksi kysyit noin tyhmää asiaa. Se on tyhmää todella, et juorupalstalaisilta kysellään jonkun henkilön koulutusta ja todistuksia, eihän täällä kukaan sulle voi tietoja tietää ja antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö fanit miten tämä henkilö tuli kulkisuuteen. Salarakkaana ja juorulehden ostamilla teko tisseillä, ilman mitään osaamista. Lisäksi kaksi pahoinpitelytuomiota rattistuomio, sekä lähestymiskielto. 9v. kehuskeli avokin omaisuuksilla. Oli aikaa harrastaa ja istua kauneushoidoissa matkustelun välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö fanit miten tämä henkilö tuli kulkisuuteen. Salarakkaana ja juorulehden ostamilla teko tisseillä, ilman mitään osaamista. Lisäksi kaksi pahoinpitelytuomiota rattistuomio, sekä lähestymiskielto. 9v. kehuskeli avokin omaisuuksilla. Oli aikaa harrastaa ja istua kauneushoidoissa matkustelun välillä.
Mitä sitten? Ketä kiinnostaa menneisyys? Koeta päästä katkeruudestasi ja hanki apua itsellesi.
Martiina on ammattitaitoinen ja super hyvä siinä mitä tekee noilla valmennuksilla. Joten keskity vaikka kohentamaan omaa mielentilaasi äläkä länkytä skeidaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salarakas on nykyisin aivan normi juttu ja melkeinpä jokaisella miehellä se on ollut jossain vaihetta elämäänsä.Kaksi sakkotuomiota saanut ja maksanut ne heti pois.Silkoni rinnat aivan sama kuka on maksanut, onneksi ei ainakaan huumerahoilla, niinkuin erän naisen silikonit on maksettu.♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa on jos sitä kysellään joka päivä. Kysyykö ravintolassa onko omistaja kokki, kaupassa kassalta mikä on koulutus jne. On myös kahviloita ja omistaja ei ole käynyt koulutusta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salarakas on nykyisin aivan normi juttu ja melkeinpä jokaisella miehellä se on ollut jossain vaihetta elämäänsä.Kaksi sakkotuomiota saanut ja maksanut ne heti pois.Silkoni rinnat aivan sama kuka on maksanut, onneksi ei ainakaan huumerahoilla, niinkuin erän naisen silikonit on maksettu.♥️
Kuullostaa ihan riihimäkeläisen kasvatuksen perusopeilta ; )))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläisen koulutuksen nyt pystyy käymään kuka hyvänsä, jos on motivaatiota ja kiinostus kova tähän alaan.
Paitsi Martti.
- Anonyymi
Martan älynlahjoilla koulutus He Hee älkää viittikö nyt on taas fani pimut kuohuksissaan.Ei se ole vainoamista se on vaan totuuden julkistamista. Onhan se Martta ollut milloin mitäkin ja te tyhmät uskotte kun ette ymmärrä että kaikki ei ole totta mitä sosiaalisessa mediassa kirjoitetaan.
- Anonyymi
Wikipediaan voi ihan kuka tahansa laittaa ihan mitä vaan. Juuri siksi kehotamme koulussa oppilaita hakemaan tietoa muualta.
- Anonyymi
Wikipedian tietoja ei kukaan tarkista.
- Anonyymi
Vale lääkäritkin joutuu vastuuseen. Ei lääkärin tutkintoa. Netistä saa ilmaisia neuvoja kuntoiluun. Kunnissa on kuntosaleilla ammattitaitoiset valmentajat joilta saa ilmaisen kunto valmennus ohjelman, jos sellaista tarvitsee.
- Anonyymi
Unohditko, Oonan, Pian ja Jutan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohditko, Oonan, Pian ja Jutan 😂
Koulutettuja ovat 👍
- Anonyymi
Mitähän kouluja itse olet käynyt sua taitaa vaa vituttaa ku Marttiinalla menee tosi hyvin kateus on kavala tauti
- Anonyymi
Ihan yliopistotutkinto on minulla, samaa ei voi sanoa sinusta. On tainnut jäädä peruskoulukin kesken, niin on huonoa suomen kieltä tekstisi😘
- Anonyymi
No suoraan sanoen ei "ketuta " yhtään, vaikka Martina olisi Miss Universum, mutta jos sivistys ja yleistietämys sekä karisma puutuvat, niin jää pelkkä tyhjä olemus ja sen valitettavasti huomaa Martinasta heti kun avaa suunsa , puhe mitäänsanomatonta, rauhaton olemus , katse vilkuilee sivulle, lähinnä säälittävää , ei mitään muuta.
- Anonyymi
Voi hellan lettas sentää kyllä nyt kiinostaa martiinan koulun käynti mitähän koulua itse olet käynyt vai taidat olla niitä ihmisiä jotka on vähän kaikesta kateellinen martiina pärjää varmasti paremmin kun sinä
- Anonyymi
Wikipediaa voi periaatteessa muokata kuka tahansa. Tietolähteet pitää kuitenkin olla näkyvissä. Martina siirtyi urheilijaksi ja kuntovalmentajaksi 35-vuotiaana Splash-uimahyppykilpailun jälkeen. Koulutustietoja kannattaa kysellä Martinan edustamalta firmalta Ollsikoan Fitclub,fi? Sinänsä ihan samantekevää, onko koulutettu tai ei. Porukka haluaa kuulua kuitenkin johonkin ryhmään ja maksaa näistä 14 pv:n erilaisista haasteista. Yksin treenaaminen on kuitenkin aika puuduttavaa.
- Anonyymi
Just luin jostain että on tehnyt kuntosaliohjaajan töitä parikymppisenä.
- Anonyymi
PT - koulutuksia on monen tasoisia, siksi asia kiinnostaa. Eikä kokemuksella koskaan saavuteta sitä tietotaitoa, mitä tasokkailla koulutuksilla saavutetaan ja nyt en tarkoita lyhyita viikonloppukursseja.
- Anonyymi
Jos jonkun ammattipätevyys epäilyttää ei tarvitse hänen palveluaan käyttää. Yksinkertaista
- Anonyymi
Nimenomaan! Juuri siitä syystä jätin kokeilematta Martinan nettivalmennukset.
- Anonyymi
Lokkien lokki , Martina on vuoden 2021 Miss Tiira
Etsii edelleen uutta äveriästä äijää, ketä vois sponsoroida hän laskujohteista uraansa- Anonyymi
Onpas stalkkerilla kuvitelmat, mutta onhan sulla luppoaikaa kuvitella vaikka mitä skennaarioita pienessä päässäsi.
- Anonyymi
Valitsi rakkauden, eli Hannun?
- Anonyymi
Onko noin?
- Anonyymi
Tiedoksi sinulle joka hait ylös neljä vuotta sitten myöskin aamuyöllä tekemäsi aloituksen, Amanda Harkimon fanaattinen palvoja näköjään. Martinan koulutukset on listannut hän valmennuksiaan myyvä taho. Vaikka sinä olet asunut siellä Wikipediassa jo 20 vuotta niin älä luule että henkilöt itse siellä kirjoittavat. Kun katsoo Martinan Wikipedian keskustelupalstaa niin näkee että keitä Martina ennenkaikkea kiinnostaa ja on kiinnostanut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi sinulle joka hait ylös neljä vuotta sitten myöskin aamuyöllä tekemäsi aloituksen, Amanda Harkimon fanaattinen palvoja näköjään. Martinan koulutukset on listannut hän valmennuksiaan myyvä taho. Vaikka sinä olet asunut siellä Wikipediassa jo 20 vuotta niin älä luule että henkilöt itse siellä kirjoittavat. Kun katsoo Martinan Wikipedian keskustelupalstaa niin näkee että keitä Martina ennenkaikkea kiinnostaa ja on kiinnostanut jo pitkään.
Ja koska tyhmälle pitää nyt vielä varmuuden vuoksi kertoa että ei se valmennuksia myyvä tahoa ole niitä Wikipediaan itse listannut. Taitaa olla kuin tuuleen huutais. Martinan pitkäaikainen vainoaja sai sinne vuosi sitten ympättyä Minna-nimenkin. Kohta se saa sinne ympättyä yhtä kauan hokemansa Mara, Martti, Martta ja mitä kaikkea nyt hokeekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Amandakin ole sitä bättre folkkia eli suomenruotsalaisia kuten Stefukin? Tämän aloituksen lienee tehnyt jo Stefun kaveri ja sitten nostanut ylös aamuyöllä. Tuolla riehuu suomenruotsalaisen Ruotsin euroviisuedustajan puolesta. Lienee joku aikanaan Ruotsiin muuttanut henkilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Amandakin ole sitä bättre folkkia eli suomenruotsalaisia kuten Stefukin? Tämän aloituksen lienee tehnyt jo Stefun kaveri ja sitten nostanut ylös aamuyöllä. Tuolla riehuu suomenruotsalaisen Ruotsin euroviisuedustajan puolesta. Lienee joku aikanaan Ruotsiin muuttanut henkilö?
Eikös Seiska kertonut että Stefulta katosi viimeinenkin täysjärkinen kaveri. Mitä sitten jäi jäljelle. Näemmekö me sen esim. tällä kanavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimassa se asuu koska siellä on kello 6 tuntia enemmän kuin Suomessa. Mutta kaikista todennäköisintä on että asuu Vantaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Seiska kertonut että Stefulta katosi viimeinenkin täysjärkinen kaveri. Mitä sitten jäi jäljelle. Näemmekö me sen esim. tällä kanavalla?
Stefun kavereita on. On nostanut yöllä myös heidän vuoden 2012 kirjoitukset koska silloin se varsinainen hyökkäys Martinaa vastaan alkoi kun Martina oli raskaana. Stefukin tiesi kavereidensa jutuista ja valheista keskustelupalstoilla ja kuulemma vain naureskeli niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefun kavereita on. On nostanut yöllä myös heidän vuoden 2012 kirjoitukset koska silloin se varsinainen hyökkäys Martinaa vastaan alkoi kun Martina oli raskaana. Stefukin tiesi kavereidensa jutuista ja valheista keskustelupalstoilla ja kuulemma vain naureskeli niille.
Jotenkin tullut sellainen käsitys että se jätetty Saara vielä yritti Stefua takaisin, Stefun kaverit alkoivat mustamaalaamaan julkisesti anonyymina ja vielä Sofiakin oli siinä "käärmeenä" jo siihen aikaan kyttäämässä Stefua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tullut sellainen käsitys että se jätetty Saara vielä yritti Stefua takaisin, Stefun kaverit alkoivat mustamaalaamaan julkisesti anonyymina ja vielä Sofiakin oli siinä "käärmeenä" jo siihen aikaan kyttäämässä Stefua.
Nykyäänkin on aina joku yleensä kolmekymppinen nainen kyttäämässä jos joku varattu mies sattuisi vapautumaan ja jos miehelle tulisi jotain ongelmia parisuhteessa että pääsisi sitten miestä lohduttamaan. Nyt viimeisin esimerkki tämä Janne Lehtonen vai mikälie tämä sotilas ja tositv-ohjelman vetäjä, joka nyt avautuu asiasta. Seuraavaksi varmaan toinen kouluttaja jonka vaimo myöskin haki eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyäänkin on aina joku yleensä kolmekymppinen nainen kyttäämässä jos joku varattu mies sattuisi vapautumaan ja jos miehelle tulisi jotain ongelmia parisuhteessa että pääsisi sitten miestä lohduttamaan. Nyt viimeisin esimerkki tämä Janne Lehtonen vai mikälie tämä sotilas ja tositv-ohjelman vetäjä, joka nyt avautuu asiasta. Seuraavaksi varmaan toinen kouluttaja jonka vaimo myöskin haki eroa.
Aina se ei edes ole blondi se kolmekymppinen tai alle joka kyttää että ketä nyt pääsisi lohduttamaan erossa vaikka useimmiten on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se ei edes ole blondi se kolmekymppinen tai alle joka kyttää että ketä nyt pääsisi lohduttamaan erossa vaikka useimmiten on.
Sabinan mieskin sai heti lohdutusta ja taisi saada Hannukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sabinan mieskin sai heti lohdutusta ja taisi saada Hannukin.
Jerekin sai joskus, kuinkahan nyt tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jerekin sai joskus, kuinkahan nyt tällä hetkellä?
Jere kyllä kerran hieman halveksuvasti kirjoitti näistä pers paljaana pyllistelevistä naisista eli on tainnut saada sellaisia "tarjouksia" aika tavalla eron jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska tyhmälle pitää nyt vielä varmuuden vuoksi kertoa että ei se valmennuksia myyvä tahoa ole niitä Wikipediaan itse listannut. Taitaa olla kuin tuuleen huutais. Martinan pitkäaikainen vainoaja sai sinne vuosi sitten ympättyä Minna-nimenkin. Kohta se saa sinne ympättyä yhtä kauan hokemansa Mara, Martti, Martta ja mitä kaikkea nyt hokeekaan.
04:31 eli joku saa ympättyä Wikipediaan asioita, mutta esimerkiksi sinä et saa niitä sieltä korjattua? Tai henkilö, jota sivut koskee, itse? On sulla jutut...
- Anonyymi
Eikös tuo ole helppo tarkastaa jostain rekisteristä onko Matrtina oikeasti pt.
Hörkkö tee asialle jotain😆- Anonyymi
Ai luuletko tosissaan, että kaikki kurssien suorittajat on jossain valtakunnallisessa rekisterissä?
Kirjoita sana PT- koulutus Googleen, niin huomaat ja ehkä asia avautuu, eli ei ole mikään nimikesuojattu ammatti ja todella monentason koulutusta.
- Anonyymi
Onkohan niin, että tämänkin alustan omistaja on huolissaan ihan oikeasti, kun ei tahdo nämä keskustelut enää elää?
Sitten vedetään näitä iänikuisia keskusteluja esiin, että joku näihin vänkäyksiin lähtisi mukaan?- Anonyymi
Jep. Martina ei enää kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 120718
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698