Oon ostellu monilta naisilta alushousuja mutta en vielä romanilta. Ainakaan niin et että tietäisim.kiinostaa0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Eiku lähetin sen sun duuniosoitteeseen.Laita litlecok s-postia romanitytön duuniosoitteeseen....0ÄänestäKommentoi
Olen laittanut s postia. Tämä aiempi kommentti on jonkun muun laittama t romanityttö0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Mitä nää listat oikeen n???Etkö tiedä tota mielenvikaista Kutsunia, jolla on pakkomielle levittää muiden yhteystietoja?Hänen ÄO on n. 76 ja hän on katkeroitunut ikisinkku, jota omat vanhemmatkaan eivät voi sietää.Hän perustelee listojensa julkaisemisia karman lailla… koska ei oikein ymmärrä sitäkään. 🤣0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Laita litlecok s-postia romanitytön duuniosoitteeseen....Kirjotin viestin, mutta ei onnistu lähettäminen ilman osoitetta.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 13
Vanhimmat
Mitäs jos menisit TÖIHIN sen sijaan, että myyt täällä kusisia kalsareitasi?
Oon ostellu monilta naisilta alushousuja mutta en vielä romanilta. Ainakaan niin et että tietäisim.kiinostaa
Sama
Laita s-postia niin jutellaan
Laitettu. Katos boxias.
Eiku lähetin sen sun duuniosoitteeseen.
Laita litlecok s-postia romanitytön duuniosoitteeseen....
🤣🤣🤣🤣🤣
Mitä nää listat oikeen n???
Olen laittanut s postia. Tämä aiempi kommentti on jonkun muun laittama t romanityttö
Etkö tiedä tota mielenvikaista Kutsunia, jolla on pakkomielle levittää muiden yhteystietoja?
Hänen ÄO on n. 76 ja hän on katkeroitunut ikisinkku, jota omat vanhemmatkaan eivät voi sietää.
Hän perustelee listojensa julkaisemisia karman lailla… koska ei oikein ymmärrä sitäkään. 🤣
Kirjotin viestin, mutta ei onnistu lähettäminen ilman osoitetta.
Missäs sie romanityttö oot töisä?