Mies?
Mikä minussa ihaninta
37
879
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui sana on tuolta välistä. 😅
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
En kehuskele vieraita naisia. Vain häntä minun kuuluu kehuskella. Enkä saa ottaa vastaan kehuja muilta naisilta.
- Anonyymi
Olet ihana. Kehu naiselta sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana. Kehu naiselta sivusta.
Kumpa olisit hän, minun rakkaani. Mutta en voi ottaa kehujasi vastaan ellet ole. Kun rakastaa yhtä, ei auta koko maailman kehut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa olisit hän, minun rakkaani. Mutta en voi ottaa kehujasi vastaan ellet ole. Kun rakastaa yhtä, ei auta koko maailman kehut.
Olen kyllä samaa mieltä tosta. Enkä pidä kehumisesta yhtään. Toivon vaan että hän tuntisi kuten itse tunnen. Naiselta sivusta edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun rakkaasi, en missään muodossa. Sinussa ei ole mitään hyvää, olet vieras.
- Anonyymi
Koko nainen, suloinen häslääjä...🤗
- Anonyymi
Missä näet minua/sitä naista?
- Anonyymi
Vai häslääjä...ei kovin imartelevaa.
- Anonyymi
Minusta tuo oli mukavasti sanottu.
- Anonyymi
Ei ainakaan narsismisi. Mene nukkumaan, kehujen kalastelija.
- Anonyymi
En voi sietää tällaisia aloituksia. Jos mies luulee, että kirjoittaisin noin, suutun..
- Anonyymi
Eräs vaalea olisi kyllä kiva suututtaa sillai semisti.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan semisti mutta ei enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuttuuko tuo vaalea helposti ?
- Anonyymi
Sinä itse ap mies, olet aloituksen takana, heh heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse ap mies, olet aloituksen takana, heh heh.
Hauskaa että sua alkaa jo itseäsikin naurattaa tuo harhasi. Sinähän paranet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa että sua alkaa jo itseäsikin naurattaa tuo harhasi. Sinähän paranet!
🤭😂
- Anonyymi
Oot sellainen 3/5 siksi
- Anonyymi
Ei mikään, palstapirkko.
- Anonyymi
Kehtaatkin pilkata jotain joka ei liity tällaisiin aloituksiin. Saat vastata noista herjoista mulle kasvotusten.
- Anonyymi
Kyllä mää niistä katseista tykkään kovasti..
- Anonyymi
Mitä tollotat! Ei kivaa!
- Anonyymi
Nimi mukaan luettuna, ihan kaikki.
- Anonyymi
Silmät, sielu ja sydän💓
- Anonyymi
Kaunista 💗
- Anonyymi
Luulin niin. Erehdyin kait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin niin. Erehdyin kait.
Mistäs luulet erehtyneesi?
- Anonyymi
Ihaninta olisi jos minusta edes hieman pitäisit etc...edes vähän. Söpsykkä Söpis olet...
- Anonyymi
Sinnikkyys, jolla spämmäät 24/7 noita muutaman sanan mölähdyksiä tänne, S24 bottiseni 🤣
- Anonyymi
jäännös puhetta, joka sana.
mikä mies?
t.luen palstaa, menetän samalla kaiken, myös toisesta maailmasta mistä olen, kaiken alta! VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!
vai menetänkö, kyllä, täy'velä teholla horo, täyvvellä moro
hyvästi
ikuisesti
https://www.youtube.com/watch?v=_duhhVa-dk8 - Anonyymi
Nyt varmaan joku vastaa, en voisi pitää tuommoisesta. Hyi mikä nainen 😥
- Anonyymi
Kyllä se yksi yö oli aamuun saakka parasta ikinä.
- Anonyymi
Se että se on ohi.
- Anonyymi
Iho, kauniit korvat, kauniit kädet, hiukset, viaton alahuuli, kaunis lantio, katse jossa kauneutta, rauhallinen tieto.
Hyvää ja levokasta yötä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971