Olisko mulle kaveria?

Anonyymi

Hei! Mukava mies etsii kavereita. Asun täälä etelässä ja en tunne oikein ketään ja mulla ei ole kavereita. Ajattelin siis tämän kautta kokeilla. Löytyykö kaveria esim lenkille kahville, voidaan keksiä muutaki tekemistä. Voi laittaa tänne viestiä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä luonteinen olet? Eli mikä vuosi ja kuukausi olet syntynyt? Ettei meinaan käy niin, että rotta tapaa kissan, ja skorpioni ottaa yhteen skorpionin kanssa.

    • Anonyymi

      "Mukava mies etsii kavereita"

      Viddu mikä väite! Varmaa on, että tyyppi on mukava vain ehkä ensisilmäyksellä. Miten kukaan voi sanoa itseään mukavaksi toiselle, kun luonteenpiirteissä on jokaisella negativisia puolia?

    • Anonyymi

      Kivoja kavereita saat ja ystävänkin. Laita haku Punainen risti tai diakonisalaitos.. Myös Dasema Kannelmäki-Kallio Kontula!Selaa miiden toiminta sivuja. Löydät sieltä etsimän ja sen ketään ei jätetä yksin.Tai vastava muoto. Havaitset kun selaat sivuja.Asukastalot mahtavia .Nekin löydät hakukoneltasi ja alueesi .

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa että "asun täällä etelässä"? Siis missä asut? Malagassa? Voisihan sitä vaikka kävelylle lähteä, mutta "etelä" on niin laaja käsite. Ei oo resursseja lähteä mihinkään ihan älyttömän pitkälle kävelylenkille. Etelä-Euroopassa olis kyllä ihana asustella, mutta sen etelämmäksi en enää lähtis. Afrikka jo liian etelässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe