Findom Suomessa

Anonyymi

Mistä ihmeestä Suomessa löytää oikeasti mielenkiintoisen ja osaavan findommen?

65

11301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ongelmasi ratkeaa ihan itsestään, kun menet naimisiin…

    • Anonyymi

      Samoin ollut mietinnässä kovinkin. T findomina

    • Mitä se on? findommen?

      • Anonyymi

        Paikkakunta Närpiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkakunta Närpiössä.

        Jaa mitä häh?


    • Anonyymi

      Juu, naimisiinmeno auttaa. Sain perheemme dominalta semmoisen selkäsunan aamulla, että muistan ainakin viikonlopun yli. Olisi pitänyt viheltää peli poikki jo alkuunsa, mutta asia tuli esille vasta kun oltiin jo loppusuoralla, nimittäin domina mainitsi, että tehdään sellaiset jäljet, että saunavieraat on ihmeissään.

    • Anonyymi

      Meillä asuu sellainen, nykyisin. Olen aina toivonut, ja joskus maininnutkin, että vaimo voisi olla itsenäisempi, eikä aina tarvi joka asiassa minulta kysellä. Ja, kun sellaista on alkanut kehittymään, vahingossa urputin jostakin asiasta, jonka minä oli aiemmin hoitanut, ja nyt vaimo. Ja nyt vaimo tuli kesken aamutoimien, kun emme olleet vielä pukeutuneet, esteraipan kanssa, ja sanoi, että nyt muuttuu ääni kellossa; sinä et määrää, mitä minä teen, ja muistutuksena saat maistaa tätä. Piiskaus on toki ollut pitkään harrastuksena, mutta nyt siinä oli toden tuntua, ja se tuli täydellä voimalla.

    • Anonyymi

      Löytyyhän meitä kun osaa etsiä. Mutta itse olen varsin vaativa siitä kuka saa kunnian lahjoa minua, kaikista kun ei millään ole miellyttämään aitoa Ladya.
      Etänä olen hoitanut suurimman osan dommen tehtävistä ja toimii hienosti, rakastan sitä kun oikein anellaan, mutta ohjat on vain minun käsissä. ;-)

      • Anonyymi

        Mitä kautta juttusillesi voisi eksyä?


    • Anonyymi

      Joka nainenhan osaa tuon taidon. Kyllä heillä on synnynnäinen taito hallita miehen varoja. Tietenkin omaksi edukseen.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt seksipalveluista maksamista puhumattakaan findommeilusta. Mitä ihminen saa siitä, että voi tuhlata rahojaan ventovieraaseen?

      Oma asenteeni voi tietysti johtua siitä, että seksileikit jäävät mielestäni vajaiksi ilman oikeaa tunnetasoa kumppanin ja minun välillä.

      Mitä näkökulmia muilla on tähän asiaan? Pitääkö asiaan suhtautua kuten parturissa käymiseen? -”Käydään piiskalla, kun tarve vaatii ja domina vaan tarjoaa palvelua”.

      • Anonyymi

        Siis, ihmiset ovat erilaisia? No way...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, ihmiset ovat erilaisia? No way...

        Ehkä vähän yksinkertaistavaa


      • Anonyymi

        Miten se perinteinen hieronta eroaa seksipalvelusta muuten kuin jollain ihmisen itse itselleen keksimällä filosofialla? Hieroja hieroo reittä kullin vieressä ja seksipalvelussa hierotaan myös kullia. Miksi kullin voi olettaa vaativan jotain erityisiä tunnetasoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se perinteinen hieronta eroaa seksipalvelusta muuten kuin jollain ihmisen itse itselleen keksimällä filosofialla? Hieroja hieroo reittä kullin vieressä ja seksipalvelussa hierotaan myös kullia. Miksi kullin voi olettaa vaativan jotain erityisiä tunnetasoja?

        Siksi. 🙂


    • Anonyymi

      Aloittaja ei näytä edes tietävän, mikä on findom.


      Findom on lyhennetty yhdistetty versio termistä Financial Domination, samanlainen kuin Femdom, joka on lyhenne sanoista Female Domination. Taloudellinen ylivalta on vallanvaihdon fetissi, johon kuuluu rahan siirtäminen subilta Dommelle lopullisena alistumisena, koska raha on vallan lopullinen esitys nyky-yhteiskunnassamme. Taloudellinen ylivalta on ollut olemassa 1990-luvulta lähtien, ja joskus vuoden 2006 tienoilla findom nousi esiin tämän terminologian lyhennettynä muotona.

      Diamond Diva Princess ja Princess Jersey käyttivät tätä termiä ensimmäisinä, ja kun he esittelivät sen findomin sanana verkkosivustoilleen ja julkiseen viestintään, sana tarttui kuin wildfire, sillä on nyt erittäin suuri seuraaja ja löydät tämän sanan olevan erittäin suosittu hashtag sosiaalisessa mediassa rahoitusalan hallitsejien ja finsubien keskuudessa. Findomia käytetään nyt keskenään lyhenteenä taloudellisesta ylivallasta ja taloudellisesta määräävästä markkina-asemasta.
      Findom on lyhenne sanoista Financial Domination. Sekä Money Dommesin että moneyslavien on nopeampaa ja helpompaa kirjoittaa findom puhuessaan säännöllisesti taloudellisesta ylivallasta. Money Dommeista käytetään myös nimitystä Findoms.findom-niminen
      Findom on lyhennetty yhdistetty versio termistä Financial Domination, samanlainen kuin Femdom, joka on lyhenne sanoista Female Domination. Taloudellinen ylivalta on vallanvaihdon fetissi, johon kuuluu rahan siirtäminen subilta Dommelle lopullisena alistumisena, koska raha on vallan lopullinen esitys nyky-yhteiskunnassamme. Taloudellinen ylivalta on ollut olemassa 1990-luvulta lähtien, ja joskus vuoden 2006 tienoilla findom nousi esiin tämän terminologian lyhennettynä muotona.

      Diamond Diva Princess ja Princess Jersey käyttivät tätä termiä ensimmäisinä, ja kun he esittelivät sen findomin sanana verkkosivustoilleen ja julkiseen viestintään, sana tarttui kuin wildfire, sillä on nyt erittäin suuri seuraaja ja löydät tämän sanan olevan erittäin suosittu hashtag sosiaalisessa mediassa rahoitusalan hallitsejien ja finsubien keskuudessa. Findomia käytetään nyt keskenään lyhenteenä taloudellisesta ylivallasta ja taloudellisesta määräävästä markkina-asemasta.
      Findom on lyhenne sanoista Financial Domination. Sekä Money Dommesin että moneyslavien on nopeampaa ja helpompaa kirjoittaa findom puhuessaan säännöllisesti taloudellisesta ylivallasta. Money Dommeista käytetään myös nimitystä Findoms.

      Koneen tekemä käännös. Siksi ontuu.
      https://www.urbandictionary.com/define.php?term=findom

      • Anonyymi

        Joo, peruskauraa. Millä perusteella aloittaja tätä nyt ei tiennyt?


    • Anonyymi

      Itsellä uusi rahaorja etsinnässä, harmillisen vähän alustoja suomessa josta vastaavaa seuraa voisi löytyä :(

      • Anonyymi

        Eihän tarvita kuin yksi alusta ja sieltä yksi henkilö. Muu on tyhjänpäiväistä brassailua.


      • Anonyymi

        Harmittavan vähän löytyy ihan oikeastikin osaavia dommejakaan


    • Anonyymi

      täällä olisi paypig vailla oikeaa aitoa dominaa

      • Anonyymi

        Löytyykö kik?
        -Findom


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö kik?
        -Findom

        Sun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun?

        Tiedät hyvin että kuuluu tehtäviisi kertoa omasi☺️😈


    • Anonyymi

      Jossain kiven alla ilmeisesti ovat. Google ei paljoa kotimaista tarjoa. Ilmiantakaa itsenne tänne, niin löydetään porukalla perille. 😁

    • Anonyymi

      kiinnostaisi kyllä kokeilla tälläista asetelmaa, tykkään alistamisesta mutta aiemmin en ole rahallisesti miestä alistanut

      • Anonyymi

        Miten saan suhun yhteyden mies hesa
        Sportm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan suhun yhteyden mies hesa
        Sportm

        Asenna Kik-sovellus ja laita tunnus tähän. Laitan sut polvilles ja anelemaan lisää, sitä mitä haluat eniten 😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenna Kik-sovellus ja laita tunnus tähän. Laitan sut polvilles ja anelemaan lisää, sitä mitä haluat eniten 😈

        Pyllymehua 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllymehua 😛

        Oikealla käytöksellä saat sitä jos musta siltä tuntuu


    • Anonyymi

      Joku luuseri vois ostaa mulle vaatteita, jos oot kiinnostunu nii laita kik tai insta alas ja katotaa jaksanko ottaa yhteyttä. <3

    • Anonyymi

      joo täälläkin olisi nuori 18v findomme ettimässä ittellee paypigiä ;) eiku kiinni vaa!

      • Anonyymi

        Kerro kerro


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katsotaan osuuko ajatukset yksiin. Oon findom juttuja tehnyt. Yleensä possut jänistää :D mutta on ollut yksi ihan kunnollinenkin joka vei homman pitkälle. Mut löytää kik polygirl1998 tai sähköpostitse [email protected] ja todistan kyllä olevani aito. Mun ilmoituksia löytää myös seksitreffit sivulta ja tarkkasilmäiset saattaa löytää as sivulta

    • Anonyymi

      Kyllä meitäkin löytyy kun vähän etsii. Valitettavasti monet tekee tätä vaan rahan takia, jotka sit tekee vaan helpon rahan toivossa, ja ei viitti vaivautua oikeesti tekemään domme työtä. Mikä siinä jos on joku joka haluaa maksaa, vaan maksamisen ilosta.

      Itse tykkään findomesta, koska siinä on tosi selkeä valta-asetelma. Jännintä on tietysti olla tehdä budjetti-findomia, missä siirrän rahaa päivittäin subille mitä hän saa käyttää. Tämä tietenkin vaatii sitä että on voimakas luottamus dommeen. Muutenkin sellainen voimakas dominointi "minä käytän sinun rahojasi, ja voit vain katsoa vierestä, mitä ostan vain itselleni ja josta sinä et saa nauttia lainkaan."

      Jos haluat jutella Findomesta tai D&s voit laittaa viestiä Kik-palvelussa nimimerkille domFreija

    • Anonyymi

      Keravalta

    • Anonyymi

      Täytyy olla liikkeellä ja iskeä juttua, kun tapaa jonkun sellaisen, joka voisi olla tarkoitukseen sopiva, johdatella keskustelua siihen asiaan ja sitten kysyä suoraan, että mistähän löytyisi sellainen, joka...ja sitten voi joku sanoa, että voisin kyllä, mutta minuun ei sitten kosketa, minä teen mitä teen.

    • Anonyymi

      Asiasta kiinnostuneet voivat laittaa kikin kautta viestiä nim divinewifey. Ei mikään pikkutyttö, aito milf😈

    • Anonyymi

      Poliitikot huutaa hep! Sitten lujempaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täältä hani😏😈 kik mistressjuliagg

      Kokemuksella ja taidolla moneypenny

    • Anonyymi

      Kesä tulossa. Sinä olet se paypig, joka maksaa kulut. Ota yhteyttä Kik Finngoddess

    • Anonyymi

      Onlyfansistä Coldwin Alire. Mukana feetfetish sisältöä.

    • Anonyymi

      itseäni kiinnostaisi juurikin löytää findomme jonka kanssa tutkia tätä aihetta oma kik janppg96

      • Anonyymi

        Ei löydy tolla kik tunnuksella


      • Anonyymi

        Ei löydy 🐷


      • Anonyymi

        Ei löydy 🐷


      • Anonyymi

        Ei löydy 🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy 🐷

        Olethan sinä sentään possun seuraksesi saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä sentään possun seuraksesi saanut.

        En


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä sentään possun seuraksesi saanut.

        En tyydy pelkästään niihin muutamaan onnettomaan luuseriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En

        Kyllä tuossa possu näyttäs olevan.Ei löydy 🐷


    • Anonyymi

      Kaikki kuvottavat miehet joilla on rahaa saa luvan lähestyä minua twitterissä🖤 slavicbabemila 🖤

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­ts­­um­me sinut kä­­ym­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yli mil­­jo­­ona! 👉 http://arara-ik.com/H/K5l0N7

    • Anonyymi

      Etsitkö mustaa jumalatarta hallitsemaan sinua? kerro mistä sinut löytää. täytyy olla rikas, jotta minulla olisi varaa

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/G1e8U5

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinä paypig, joka maksaa mun kulut!
      LAITA VIESTIÄ HETI!!
      kik vaavero222

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kik joceaa anna mä leikkiä sun lompakon kaa😈😈😈😈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alastonsuomi, ainakin siellä kyseinen ryhmä toimii.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 215 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe