Mistä ihmeestä Suomessa löytää oikeasti mielenkiintoisen ja osaavan findommen?
Findom Suomessa
72
15168
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelmasi ratkeaa ihan itsestään, kun menet naimisiin…
- Anonyymi
Samoin ollut mietinnässä kovinkin. T findomina
Mitä se on? findommen?
- Anonyymi
Paikkakunta Närpiössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunta Närpiössä.
Jaa mitä häh?
- Anonyymi
Juu, naimisiinmeno auttaa. Sain perheemme dominalta semmoisen selkäsunan aamulla, että muistan ainakin viikonlopun yli. Olisi pitänyt viheltää peli poikki jo alkuunsa, mutta asia tuli esille vasta kun oltiin jo loppusuoralla, nimittäin domina mainitsi, että tehdään sellaiset jäljet, että saunavieraat on ihmeissään.
- Anonyymi
Meillä asuu sellainen, nykyisin. Olen aina toivonut, ja joskus maininnutkin, että vaimo voisi olla itsenäisempi, eikä aina tarvi joka asiassa minulta kysellä. Ja, kun sellaista on alkanut kehittymään, vahingossa urputin jostakin asiasta, jonka minä oli aiemmin hoitanut, ja nyt vaimo. Ja nyt vaimo tuli kesken aamutoimien, kun emme olleet vielä pukeutuneet, esteraipan kanssa, ja sanoi, että nyt muuttuu ääni kellossa; sinä et määrää, mitä minä teen, ja muistutuksena saat maistaa tätä. Piiskaus on toki ollut pitkään harrastuksena, mutta nyt siinä oli toden tuntua, ja se tuli täydellä voimalla.
- Anonyymi
Löytyyhän meitä kun osaa etsiä. Mutta itse olen varsin vaativa siitä kuka saa kunnian lahjoa minua, kaikista kun ei millään ole miellyttämään aitoa Ladya.
Etänä olen hoitanut suurimman osan dommen tehtävistä ja toimii hienosti, rakastan sitä kun oikein anellaan, mutta ohjat on vain minun käsissä. ;-)- Anonyymi
Mitä kautta juttusillesi voisi eksyä?
- Anonyymi
Joka nainenhan osaa tuon taidon. Kyllä heillä on synnynnäinen taito hallita miehen varoja. Tietenkin omaksi edukseen.
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt seksipalveluista maksamista puhumattakaan findommeilusta. Mitä ihminen saa siitä, että voi tuhlata rahojaan ventovieraaseen?
Oma asenteeni voi tietysti johtua siitä, että seksileikit jäävät mielestäni vajaiksi ilman oikeaa tunnetasoa kumppanin ja minun välillä.
Mitä näkökulmia muilla on tähän asiaan? Pitääkö asiaan suhtautua kuten parturissa käymiseen? -”Käydään piiskalla, kun tarve vaatii ja domina vaan tarjoaa palvelua”.- Anonyymi
Siis, ihmiset ovat erilaisia? No way...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis, ihmiset ovat erilaisia? No way...
Ehkä vähän yksinkertaistavaa
- Anonyymi
Miten se perinteinen hieronta eroaa seksipalvelusta muuten kuin jollain ihmisen itse itselleen keksimällä filosofialla? Hieroja hieroo reittä kullin vieressä ja seksipalvelussa hierotaan myös kullia. Miksi kullin voi olettaa vaativan jotain erityisiä tunnetasoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se perinteinen hieronta eroaa seksipalvelusta muuten kuin jollain ihmisen itse itselleen keksimällä filosofialla? Hieroja hieroo reittä kullin vieressä ja seksipalvelussa hierotaan myös kullia. Miksi kullin voi olettaa vaativan jotain erityisiä tunnetasoja?
Siksi. 🙂
- Anonyymi
Aloittaja ei näytä edes tietävän, mikä on findom.
Findom on lyhennetty yhdistetty versio termistä Financial Domination, samanlainen kuin Femdom, joka on lyhenne sanoista Female Domination. Taloudellinen ylivalta on vallanvaihdon fetissi, johon kuuluu rahan siirtäminen subilta Dommelle lopullisena alistumisena, koska raha on vallan lopullinen esitys nyky-yhteiskunnassamme. Taloudellinen ylivalta on ollut olemassa 1990-luvulta lähtien, ja joskus vuoden 2006 tienoilla findom nousi esiin tämän terminologian lyhennettynä muotona.
Diamond Diva Princess ja Princess Jersey käyttivät tätä termiä ensimmäisinä, ja kun he esittelivät sen findomin sanana verkkosivustoilleen ja julkiseen viestintään, sana tarttui kuin wildfire, sillä on nyt erittäin suuri seuraaja ja löydät tämän sanan olevan erittäin suosittu hashtag sosiaalisessa mediassa rahoitusalan hallitsejien ja finsubien keskuudessa. Findomia käytetään nyt keskenään lyhenteenä taloudellisesta ylivallasta ja taloudellisesta määräävästä markkina-asemasta.
Findom on lyhenne sanoista Financial Domination. Sekä Money Dommesin että moneyslavien on nopeampaa ja helpompaa kirjoittaa findom puhuessaan säännöllisesti taloudellisesta ylivallasta. Money Dommeista käytetään myös nimitystä Findoms.findom-niminen
Findom on lyhennetty yhdistetty versio termistä Financial Domination, samanlainen kuin Femdom, joka on lyhenne sanoista Female Domination. Taloudellinen ylivalta on vallanvaihdon fetissi, johon kuuluu rahan siirtäminen subilta Dommelle lopullisena alistumisena, koska raha on vallan lopullinen esitys nyky-yhteiskunnassamme. Taloudellinen ylivalta on ollut olemassa 1990-luvulta lähtien, ja joskus vuoden 2006 tienoilla findom nousi esiin tämän terminologian lyhennettynä muotona.
Diamond Diva Princess ja Princess Jersey käyttivät tätä termiä ensimmäisinä, ja kun he esittelivät sen findomin sanana verkkosivustoilleen ja julkiseen viestintään, sana tarttui kuin wildfire, sillä on nyt erittäin suuri seuraaja ja löydät tämän sanan olevan erittäin suosittu hashtag sosiaalisessa mediassa rahoitusalan hallitsejien ja finsubien keskuudessa. Findomia käytetään nyt keskenään lyhenteenä taloudellisesta ylivallasta ja taloudellisesta määräävästä markkina-asemasta.
Findom on lyhenne sanoista Financial Domination. Sekä Money Dommesin että moneyslavien on nopeampaa ja helpompaa kirjoittaa findom puhuessaan säännöllisesti taloudellisesta ylivallasta. Money Dommeista käytetään myös nimitystä Findoms.
Koneen tekemä käännös. Siksi ontuu.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=findom- Anonyymi
Joo, peruskauraa. Millä perusteella aloittaja tätä nyt ei tiennyt?
- Anonyymi
Itsellä uusi rahaorja etsinnässä, harmillisen vähän alustoja suomessa josta vastaavaa seuraa voisi löytyä :(
- Anonyymi
Eihän tarvita kuin yksi alusta ja sieltä yksi henkilö. Muu on tyhjänpäiväistä brassailua.
- Anonyymi
Harmittavan vähän löytyy ihan oikeastikin osaavia dommejakaan
- Anonyymi
täällä olisi paypig vailla oikeaa aitoa dominaa
- Anonyymi
Löytyykö kik?
-Findom - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö kik?
-FindomSun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun?
Tiedät hyvin että kuuluu tehtäviisi kertoa omasi☺️😈
- Anonyymi
Jossain kiven alla ilmeisesti ovat. Google ei paljoa kotimaista tarjoa. Ilmiantakaa itsenne tänne, niin löydetään porukalla perille. 😁
- Anonyymi
kiinnostaisi kyllä kokeilla tälläista asetelmaa, tykkään alistamisesta mutta aiemmin en ole rahallisesti miestä alistanut
- Anonyymi
Miten saan suhun yhteyden mies hesa
Sportm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saan suhun yhteyden mies hesa
SportmAsenna Kik-sovellus ja laita tunnus tähän. Laitan sut polvilles ja anelemaan lisää, sitä mitä haluat eniten 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenna Kik-sovellus ja laita tunnus tähän. Laitan sut polvilles ja anelemaan lisää, sitä mitä haluat eniten 😈
Pyllymehua 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllymehua 😛
Oikealla käytöksellä saat sitä jos musta siltä tuntuu
- Anonyymi
Joku luuseri vois ostaa mulle vaatteita, jos oot kiinnostunu nii laita kik tai insta alas ja katotaa jaksanko ottaa yhteyttä. <3
- Anonyymi
joo täälläkin olisi nuori 18v findomme ettimässä ittellee paypigiä ;) eiku kiinni vaa!
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3422111.com/H/zU10E 👈
- Anonyymi
Katsotaan osuuko ajatukset yksiin. Oon findom juttuja tehnyt. Yleensä possut jänistää :D mutta on ollut yksi ihan kunnollinenkin joka vei homman pitkälle. Mut löytää kik polygirl1998 tai sähköpostitse [email protected] ja todistan kyllä olevani aito. Mun ilmoituksia löytää myös seksitreffit sivulta ja tarkkasilmäiset saattaa löytää as sivulta
- Anonyymi
Kyllä meitäkin löytyy kun vähän etsii. Valitettavasti monet tekee tätä vaan rahan takia, jotka sit tekee vaan helpon rahan toivossa, ja ei viitti vaivautua oikeesti tekemään domme työtä. Mikä siinä jos on joku joka haluaa maksaa, vaan maksamisen ilosta.
Itse tykkään findomesta, koska siinä on tosi selkeä valta-asetelma. Jännintä on tietysti olla tehdä budjetti-findomia, missä siirrän rahaa päivittäin subille mitä hän saa käyttää. Tämä tietenkin vaatii sitä että on voimakas luottamus dommeen. Muutenkin sellainen voimakas dominointi "minä käytän sinun rahojasi, ja voit vain katsoa vierestä, mitä ostan vain itselleni ja josta sinä et saa nauttia lainkaan."
Jos haluat jutella Findomesta tai D&s voit laittaa viestiä Kik-palvelussa nimimerkille domFreija - Anonyymi
Keravalta
- Anonyymi
Täytyy olla liikkeellä ja iskeä juttua, kun tapaa jonkun sellaisen, joka voisi olla tarkoitukseen sopiva, johdatella keskustelua siihen asiaan ja sitten kysyä suoraan, että mistähän löytyisi sellainen, joka...ja sitten voi joku sanoa, että voisin kyllä, mutta minuun ei sitten kosketa, minä teen mitä teen.
- Anonyymi
Asiasta kiinnostuneet voivat laittaa kikin kautta viestiä nim divinewifey. Ei mikään pikkutyttö, aito milf😈
- Anonyymi
Poliitikot huutaa hep! Sitten lujempaa!
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J7h2Y7
- Anonyymi
Täältä hani😏😈 kik mistressjuliagg
Kokemuksella ja taidolla moneypenny - Anonyymi
Kesä tulossa. Sinä olet se paypig, joka maksaa kulut. Ota yhteyttä Kik Finngoddess
- Anonyymi
Onlyfansistä Coldwin Alire. Mukana feetfetish sisältöä.
- Anonyymi
itseäni kiinnostaisi juurikin löytää findomme jonka kanssa tutkia tätä aihetta oma kik janppg96
- Anonyymi
Ei löydy tolla kik tunnuksella
- Anonyymi
Ei löydy 🐷
- Anonyymi
Ei löydy 🐷
- Anonyymi
Ei löydy 🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy 🐷
Olethan sinä sentään possun seuraksesi saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tyydy pelkästään niihin muutamaan onnettomaan luuseriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
Kyllä tuossa possu näyttäs olevan.Ei löydy 🐷
- Anonyymi
Kaikki kuvottavat miehet joilla on rahaa saa luvan lähestyä minua twitterissä🖤 slavicbabemila 🖤
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/K5l0N7
- Anonyymi
Etsitkö mustaa jumalatarta hallitsemaan sinua? kerro mistä sinut löytää. täytyy olla rikas, jotta minulla olisi varaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://allyak.com/H/G1e8U5
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/Y7s6A5
- Anonyymi
Sinä paypig, joka maksaa mun kulut!
LAITA VIESTIÄ HETI!!
kik vaavero222 - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://arara-ik.com/H/A2m3J4
- Anonyymi
Kik joceaa anna mä leikkiä sun lompakon kaa😈😈😈😈
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://1lingo.com/H/G5m1B2
- Anonyymi
Alastonsuomi, ainakin siellä kyseinen ryhmä toimii.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/C4k4D1
- Anonyymi
Twitter FoxXxyDiVine 🖕🏼
- Anonyymi
Täältä löytyy osaava jumalatar. Rahaorjia Suomessa ei vaan löydy niin helpolla.
- Anonyymi
Miten jumalattareen saisi yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jumalattareen saisi yhteyden?
kik: goddes.er
- Anonyymi
Paypigiä etsinnässä
Kik sumina80 - Anonyymi
Itse olen todella avoin ja ymmärtäväinen mutta Findomination eli financial domination on sellainen asia jonka toivoisin tuhoutuvan lainsäädännöllä eli siitä pitäisi tehdä laitonta. Olen kuullut tarinoita joissa Findommelle on annettu kaikki rahat ja otettu vielä lainat päälle ja useissa tapauksissa ne on ihan netissä toimivia tuntemattomia henkilöitä joille ne rahansa työntää. En koskaan tule ymmärtämään sitä enkä usko että monissa tapauksissa edes ne "uhrit" ymmärtää täysin mitä tekevät ja omasta mielestäni eipä tuo Findomme rikollisesta toiminnasta eroa juuri mitenkään.
- Anonyymi
Vanhahko ketju mutta jotenkin myös… noh nolo. Kyllä niistä rahoistaan eroon pääsee kun tosiaan hommaa vaimon itelleen, saa myös huudot ja haukut päivittäin eikä ole teennäistä touhua vaan tosi aitoa.
Minä lähetän joka päivä ma-pe sähköpostin yhdelle miehelle missä annan päivittäisen räksytyksen, hän vastaa ja siitä hänen vastauksesta jatkan seuraavana päivänä ja jos ei vastaa haukun pahemmin. Maanantait alkaa hänen lapsellisella ulinalla missä ja kenen kanssa olin vkl ja mitä tein .
Hän maksaa 20€ meilistä eli joka maanantai siirtää minulle 100€, tällä menty kohta 2v.
Koskaan ei ole puhelimessa juteltu eikä tulla juttelemaan.
Ketjusta on poistettu 218 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126