ei taida olla normaalia kun iskä vetää pari kaljaa melkeen joka päivä. tänään ei ollut humalassa, mutta kun äiti meni keittiöön, ja iskä seisoi jo siellä, huudahti iskä että voisi äiti myöhemmin mennä sinne keittiöön sörkkimään. äiti sitten alkoi itkemään ja tuli ihan hirvee olo. kulkee suvussa masennus, on ollut mulla ja enolla, nyt varmaan äidillä. epäilisin. :( en haluu kertoo vanhemmille siitä että miten musta tuntuu, koska tulis niille pahempiki olo. olen siis 13v, ja mun mielestä mun ei pitäis miettii tämmösii asioita ja yrittää olla se joka korjais meiän perhettä. pelottaa ihan sikana että 7v pikkuveljestäkin tulee masentunut, koska mulla se oli myös.
iskä huutaa äitille, apua pliis.
1
867
Vastaukset
- Anonyymi
oikeesti kerro sun äidille tosta.
Jos tää sun isä siis aiheuttaa sun äidillekin pahan mielen niin paras vaihtoehto on varmaan ero. Silloin pikkuveljesi ei joudu isompana samaan tilanteeseen kuin missä sinä nyt olet.
Entäs miten teillä sillon menee kun isäsi ei ole ns. Pahalla tuulella? Onko silloin isäsi mukavampi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2093022
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172681Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3641419Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess201347- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531199- 961171
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681031Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1601008- 131942