Mikäpä asuinkunta kelpaisi?
Minne muuttaisit Pohjois-Karjalassa?
10
681
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunkilaiselle olisi Joensuu sielläpäin varmaan ainoa vaihtoehto. Jos haluaisi elellä erakkona yksikseen, niin Kesälahti olisi silloin kauneutensa ja ilmastonsa vuoksi paras.
- Anonyymi
Ehdottomasti juuka
- Anonyymi
Valtimo. En ole koskaan homoillut missään yhtä hyvin. Löytyy kaikki ja muut. Mun mielestä Valtimo voisi olla aidosti miekkamiesten kaupunni. Ja saatanasti kunnon homostelua koska sille on kysyntää. Matkailuvaltti!
- Anonyymi
Nurmeksessa sitä vasta tuommoisia miekanheiluttajia piisaa. Siellä tanner tärisee ja aitaa kaatuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurmeksessa sitä vasta tuommoisia miekanheiluttajia piisaa. Siellä tanner tärisee ja aitaa kaatuu.
Eikös Nurmes ja Valtimo ole nk. kaksoiskaupunki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Nurmes ja Valtimo ole nk. kaksoiskaupunki.
Varmaan molemmissa kylissä on oltava tarkkana ettei pyllistä varomattomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan molemmissa kylissä on oltava tarkkana ettei pyllistä varomattomasti.
Näin on varsinkin naisten pitää olla tarkkana .,.
- Anonyymi
Minä olen miettinyt, että onko homoilu tosiaan niin vänkää...... Minua ei ole koskaan kiinnostanut lesbous niin paljon kuin miehiä homous!? Lesbolta näyttävät naiset osa väittää olevansa varattuja. Sellaisista on parempi pysyä erossa. Estävät kateudessaan miehen kanssa pariutumisen toisilta naisilta....
- Anonyymi
Ehdottomasti Lieksa, paras paikka koko Suomessa.
- Anonyymi
Riippuu mistä irtoo parhaiten tuheroo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981795Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2601732Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281121- 821103
- 741070
- 1171020
- 861011
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158945- 59887
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353886