Me kuulumme yhteen.

Anonyymi

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.

51

1111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jaa. En nyt sanois. Nykyään olet pelkkä vanha ja käytetty horatsu.

• Anonyymi

Ainoastaan minun omalle kultaiselleni, kunhan hän luokseni saapuu.

• Anonyymi

Itse olet kärttynen lesbo, joka ei miestä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet kärttynen lesbo, joka ei miestä saa.

Eipä lähdetä tällaiseen nyt ollenkaan!

• Anonyymi

Miten helvetissä teitä katkeria ukon vätyksiä on koko palsta täynnä? Ei kukaan tuollaista munatonta paskaa kaipailee. Sivusta vain.

• Anonyymi

Näin itsekin tunsin automaattisesti ja varmasti yhtä ihmistä kohtaan. Juuri näin.

Sitten hän teki paljon pahaa, oikeastaan vain kaksi asiaa niistä on minulle liki ylipääsemättömän vaikeita.

Niistä asioista jokseenkin selviydyn kyllä, mutta sydämeni kertoo minulle, etteivät ne asiat ollet oikein. Minua rakastava ihminen, joka ymmärtäisi kuinka kaunis, merkityksellinen ja arvokas se toinen, nyt jo saavuttanaton, asia minulle on, ei ikinä tekisi minulle sellaista. Ei veisi minulta niin paljoa pois. Välittäisi siitä mitä tunnen. Miten tällaisen asian minulta pois vienyt ihminen voisi ikinä rakastaa minua?

• Anonyymi

Satuttaminen kuuluu rakkauteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti ei ollut aloittajalta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti ei ollut aloittajalta!

Ei niin mutta se on totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, ei kuulu tässä määrin. Se on pahuutta. Toki rakkaudessa voi satuttaakin, ei kyllä tässä määrin eikä tahallisesti (kuten narsismi), ei toistuvasti yhä uudelleen. Eikä riistä niitä suurempia ja merkityksellisempiä asioita toiselta pois. Jos niin tekee, on sairas ja itsekäs, kylmä ja välinpitämätön. Aivan taatusti on.

Itse olen elämässäni myös kokenut kauniin rakkauden. Jokseenkin olen elänyt elämääni niin että tunteiden ja ihmissuhteisiin asiat, sekä tietysti myös työn kautta, asiat ovat tulleet tutuksi. Oma luonne ja totuudellisesti asioiden katsominen, kokeminen ja toimiminen sen pohjalta ovat edistäneet näitä asioita. Ja kiinnostukseni elämään, ihmisiin, tunteisiin ja seksuaalisuutta kohtaan.

Ja jos toista loukkaa kovasti ja satuttaa häntä sekä riistää toiselta elämän kauniimmat asiat ( ne ilmaiset ja arvokkaimmat), miten sen jälkeen voi sanoa että kunnioittaa ja arvostaa tätä ihmistä. Jos kunnioittaviksi ja arvostaisi, ei ikinä tekisi noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, ei kuulu tässä määrin. Se on pahuutta. Toki rakkaudessa voi satuttaakin, ei kyllä tässä määrin eikä tahallisesti (kuten narsismi), ei toistuvasti yhä uudelleen. Eikä riistä niitä suurempia ja merkityksellisempiä asioita toiselta pois. Jos niin tekee, on sairas ja itsekäs, kylmä ja välinpitämätön. Aivan taatusti on.

Itse olen elämässäni myös kokenut kauniin rakkauden. Jokseenkin olen elänyt elämääni niin että tunteiden ja ihmissuhteisiin asiat, sekä tietysti myös työn kautta, asiat ovat tulleet tutuksi. Oma luonne ja totuudellisesti asioiden katsominen, kokeminen ja toimiminen sen pohjalta ovat edistäneet näitä asioita. Ja kiinnostukseni elämään, ihmisiin, tunteisiin ja seksuaalisuutta kohtaan.

Ja jos toista loukkaa kovasti ja satuttaa häntä sekä riistää toiselta elämän kauniimmat asiat ( ne ilmaiset ja arvokkaimmat), miten sen jälkeen voi sanoa että kunnioittaa ja arvostaa tätä ihmistä. Jos kunnioittaviksi ja arvostaisi, ei ikinä tekisi noin.

Ja kai nyt ymmärrät, että kun toista oikeasti rakastaa, haluaisi nähdä hänet onnellisena ja tehdä toisen onnelliseksi? Se on koskettavaa 🥲. Omasta mielestäni kauneinta, mitä mies voi rakastamalleen naiselle tehdä, on saattaa hänet raskaaksi, rakkaudella. Siihen riittää pelkkä yrittäminenkin, sillä eihän nainen aina tule raskaaksi ja lapsettomuus on koskettavaa. Mutta se, että mies edes yrittää suoda tämän rakastamalleen naiselle, on niin kaunista ja koskettavaa.

Puhun oikeasta rakkaudesta. Siinä ei kyllä ole mitään kaunista että mies häntii naisia ja siittää heidät, koska kokee jälkikasvun aikaan saamisesta miehisyyttä ja ylpeyttä. Ja sen olevan miehen tehtävä. Mutta kun toista rakastaa . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kai nyt ymmärrät, että kun toista oikeasti rakastaa, haluaisi nähdä hänet onnellisena ja tehdä toisen onnelliseksi? Se on koskettavaa 🥲. Omasta mielestäni kauneinta, mitä mies voi rakastamalleen naiselle tehdä, on saattaa hänet raskaaksi, rakkaudella. Siihen riittää pelkkä yrittäminenkin, sillä eihän nainen aina tule raskaaksi ja lapsettomuus on koskettavaa. Mutta se, että mies edes yrittää suoda tämän rakastamalleen naiselle, on niin kaunista ja koskettavaa.

Puhun oikeasta rakkaudesta. Siinä ei kyllä ole mitään kaunista että mies häntii naisia ja siittää heidät, koska kokee jälkikasvun aikaan saamisesta miehisyyttä ja ylpeyttä. Ja sen olevan miehen tehtävä. Mutta kun toista rakastaa . . .

Näin se vain menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkös mielestäsi satuttaminen nyt vain kuuluu rakkauteen?! Aikaa sairas käsitys sinulla sitten on rakastamista!!!

Käsityksesi taitaa olla, että sinä saat satuttaa, mutta sen toisen pitää olla lempeä ja armollinen sinulle. Eihän nyt sinua saa missään nimessä satuttaa, noin erityistä ihmistä. Ai niin - tuollainenhan on sitä narsismia parhaimmillaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkös mielestäsi satuttaminen nyt vain kuuluu rakkauteen?! Aikaa sairas käsitys sinulla sitten on rakastamista!!!

Käsityksesi taitaa olla, että sinä saat satuttaa, mutta sen toisen pitää olla lempeä ja armollinen sinulle. Eihän nyt sinua saa missään nimessä satuttaa, noin erityistä ihmistä. Ai niin - tuollainenhan on sitä narsismia parhaimmillaan!

Aika nurinkurinen oikeudentunto tuollainen. Ai niin - sekin narsistilta taitaa puuttua . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan rolli, tuki jo se turpasi ja tule sanoo jos asiaa. Vittu sua kukaan jaksa, samaa läpätystä aamusta iltaan ja yöhön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan rolli, tuki jo se turpasi ja tule sanoo jos asiaa. Vittu sua kukaan jaksa, samaa läpätystä aamusta iltaan ja yöhön.

Koita käyttäytyä. Nuo asiat ovat täyttä totta. Ja totta kai ne voisin hänelle myös henkilökohtaisesti kertoa. Ja noinhan hän minulle teki. Enhän minä olisi halunnut, että asiat menivät noin (päinvastoin, minähän halusin nuo asiat hänen kanssaan, Rakkauden ja lapsen). Mutta hänen tahdolleen ja teolleen en voinut mitään. Ne kaikki lähti hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita käyttäytyä. Nuo asiat ovat täyttä totta. Ja totta kai ne voisin hänelle myös henkilökohtaisesti kertoa. Ja noinhan hän minulle teki. Enhän minä olisi halunnut, että asiat menivät noin (päinvastoin, minähän halusin nuo asiat hänen kanssaan, Rakkauden ja lapsen). Mutta hänen tahdolleen ja teolleen en voinut mitään. Ne kaikki lähti hänestä.

Mitä hän sitten teki? Abortinko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän sitten teki? Abortinko?

Rikkoi välitämme kaiken. Ei piitannut minun tunteistani ja toiveistani ( täydellinen välinpitämättömyys ja julmuus) Etenkään niistä kahdesta asiasta, jotka minulle olisi ollut niin merkityksellisiä, ne tuhosi.

Hän myi tunteet, itsensä, minut ja meidät 😢😭😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkoi välitämme kaiken. Ei piitannut minun tunteistani ja toiveistani ( täydellinen välinpitämättömyys ja julmuus) Etenkään niistä kahdesta asiasta, jotka minulle olisi ollut niin merkityksellisiä, ne tuhosi.

Hän myi tunteet, itsensä, minut ja meidät 😢😭😢

Ja hän tuhosi ja hävitti asiat, jotka olivat minulle niin tärkeitä 😢😭😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset jotka ei osaa rakastaa, satuttaa. Joten jätetään nuo luonnevikaisten narsistien höpinät pois. Tosin luonnevikaisia teistä suurin osa on ja kaikki epänormaali ja sairas on teille täysin luonnollista.

• Anonyymi

Se on hyvä, että kuulumme yhteen.. vielä kun tietäisin, kuka olet :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei kun me. Älä sotke toisten ajatuksia.

• Anonyymi

Kenelle miehelle?

• Anonyymi

Miehen kuuluu kuulua vain yhdelle naiselle loppuelämänsä. On luvattava naiselle ettei koskaan hylkää häntä ja pidettävä lupauksensa. Niin se on.

• Anonyymi

Sanoisin kyllä, että keskimäärin naiset hylkäävät miehensä useammin kuin toisinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin kyllä, että keskimäärin naiset hylkäävät miehensä useammin kuin toisinpäin.

On ihan sama kumpi sen tekee. Yhteiskunta on toki vajonnut todella alas jos naisetkin hylkäävät miehiään. Mutta miten se koskee yksilöitä ketkä eivät toisiaan hylkää? Miksi ajatella kollektiivisesti rakkaudesta kun kyse on yksilöistä, jotka sitoutuvat? Varsinkin jos ei aio avioitua naisten kanssa, vaan naisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ollut aloittajalta tämä kommentti!

• Anonyymi

älä puhu paskaa.jos nämä ns.pirttihirmut soveltaa tuota ajatusmaailmaasi,niin voi miesparkoja.
        lupaako nainen valansa mukaan rakastaa myötä-ja vastoinkäymisissä.tuskin,kun menee
        ns.päin persettä,niin uutta urosta kiikariin.miehen pitäis ajatusmaailmasi mukaan sietää ja
        kärvistellä huonossa liitossa.Suomessakin on vielä onneksi ns.fiksuja naisia,jotka myös
        arvostaa miespuolisia ihmisiä,ilman noita sinun esilletuomia velvoitteita.oletko epätoivoinen
        nainen vai hiirulainen mies,outo ajatusmaailma joka tapauksessa.

• Anonyymi

Olet aloittaja niin päättäväinen sanoissasi, että tämä mies nostaa sinulle lippalakkia ja kumartaa syvään!

• Anonyymi

Kiitos. Myös hän tietää tämän tärkeän asian!

• Anonyymi

Juuri näin minäkin sen näkisin.
      Hän on nainen, ja minä olen tämä mies.

• Anonyymi

Tämähän on jännittävää! Kerrohan jotain tunnisteita.

• Anonyymi

ei tuollainen ilmoitus nyt oikein kuulu. jos pidät ainoana toivona ilmoittaa jotain kirjallisena, niin en kyllä oikein rupeisi sun miehekses......
      t.minä en ollutkaan vapahtaja.....
      ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
      https://www.youtube.com/watch?v=2kpxMJhHoJA

• Anonyymi

k jos olet

• Anonyymi

Miksi pikku k? K

• Anonyymi

En ole k: lla alkava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pikku k? K

Kun kerrat haluat isolla kirjoitettuna: K.

• Anonyymi

Sanoisin jopa näin se on.

• Anonyymi

Sopiii

Argh

Rupeen nukkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiii

Argh

Rupeen nukkuu

Hyvää yötä. Olisin vielä kysynyt mistä kohtaa me kuulumme yhteen mutta vastaa sitten myöhemmin.

• Anonyymi

Tehtävämme on vailla aloittamista!!

• Anonyymi

Tämä siis aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis aloittajalta.

no koska myö alotettaan.

• Anonyymi

Tämä mine on melko hieno elokuvaksi. Voi jotenkin samaistua

• Anonyymi

Kopio koronapotilaiden pitäisi ottaa oppia erämaaelämästä

• Anonyymi

Pyydä mua treffeille. :)

• Anonyymi

no pyydän sua treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no pyydän sua treffeille.

Jeijj!

• Anonyymi

En ole kirjoittanut tänne mitään kun en jaksa öitä.

• Anonyymi

Enkä minä tuollaista paskaa kuten aloitus. Nainen sivusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      136
      1692
    2. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1649
    3. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      99
      1441
    4. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1310
    5. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1188
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      1104
    7. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1051
    8. Kesäloman loppuminen ahdistaa

Töihin paluu huomenna ahdistaa ihan helkutisti vaikka olen etätöissä. Työskentelen insinöörinä ja työt on välillä todella vaikeita ja joutuu tekemään
      Ahdistus
      30
      1030
    9. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      65
      957
    Aihe