Venäjän rokotekampanja.

Vilkaisin muutamia viestiketjuja joissa kaikissa törmäsin tuohon riippumatta keskusteluketjun varsinaisesta aiheesta.
Niissä hra kekek-keke toistuvasti kysyi ivaillen kantaani asiaan.

Olihan tuo heidän päätöksensä aika yllättävä kaikille, myös minulle. En olisi voinut tuota odottaa.
Jokainen maa ja useat osavaltiot ja alueet ovat itsenäisiä päättämään toimistaan.

Leningradin alueen kuvernööri Aleksandr Drozdenko oli tehnyt tuollaisen päätöksen alueellaan joka koskee hoitohenkilökuntaa yms aloja.
Salaliittoteoreetikkona tuli heti mieleni että jos yksi henkilö voi moisesta päättää niin kuinka suurella summalla hänet on lahjottu?
Itse olisin tehnyt saman päätöksen esim. 5 000 000:lla taalalla.

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tuosta kekettäjästä, se päivystää täällä ahkerammin kuin me aktiivit.

      • Kiitos komppauksestasi veli hyvä.

        Toki me salaliittoteoreetikot tarvitsemme myös vastaväittäjiä, muutenhan menisi mielenkiinto keskusteluihin / väittelyihin.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitos komppauksestasi veli hyvä.

        Toki me salaliittoteoreetikot tarvitsemme myös vastaväittäjiä, muutenhan menisi mielenkiinto keskusteluihin / väittelyihin.

        Minä en usko enää sanaakaan mitä töllöstä tulee ja iltalehdet kirjoittelevat.
        Pelkkää valetta ja paskaa kaikki tyynni.


      • Käyn palstalla pääsääntöisesti vain aamuvarhaisin. Enempää en ajastani viitsi tähän tuhlata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko enää sanaakaan mitä töllöstä tulee ja iltalehdet kirjoittelevat.
        Pelkkää valetta ja paskaa kaikki tyynni.

        Mutta Raamattuun ja muihin satuihin uskot?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitos komppauksestasi veli hyvä.

        Toki me salaliittoteoreetikot tarvitsemme myös vastaväittäjiä, muutenhan menisi mielenkiinto keskusteluihin / väittelyihin.

        Oletko sama tyyppi, joka tekeytyy ateistiksi ateismi palstalla ja ehdotti, että jonkun pitäisi ottaa Jumalan osa, "koska Jumalaa ei ole"? Näyttää siltä, että sama tyyppi julistautui vähän aiemmin profetiat palstalla profeetaksi ja saavansa ilmeisesti Jumalalta voiman.
        Kaiken sekoilun periaatteena, että ihan sama mikä hihhuli hän on, kunhan saa käyttää valtaa ja on "asema".


    • Anonyymi

      Hajaantukaa, ei täällä ole mitään nähtävää.

      Korona on hallinnassa Venäjällä.

      Venäjä on myös Euroopan paras jalkapallomaa.

      • Anonyymi

        Martan mielestä se on myös täysin virheetön ja esimerkillinen maa.


    • >>>Salaliittoteoreetikkona tuli heti mieleni että jos yksi henkilö voi moisesta päättää niin kuinka suurella summalla hänet on lahjottu?<<<

      Ilmeisesti Venäjällä käytetään venäläistä rokotetta. Joten kuka on lahjonut?

      >>>Itse olisin tehnyt saman päätöksen esim. 5 000 000:lla taalalla.<<<

      Eikös Venäjällä olekaan omaa valuuttaa? Mikä siirtomaa se sellainen on, kun ei omaa rahaakaan ole?

    • Anonyymi
      • Kokeellisia tapporokotteita suositellaan myös jopa kuuden kuukauden ikäisten vauvojen vanhemmille.
        Voin kuvitella vauvojen vanhempien jännitystä. Kuoleeko tuo vai vammautuuko lopullisesti?
        Monille se toki saattaisi olla toivottu jälkikäteinen abortti?


    • Anonyymi

      Venäjä on onnistunut parissa viikossa tuplaamaan keissimäärät, alimillaan ne putosi 10k tienoille, ei sen alemmaksi.

      Ehkä niistä päästään tällä tapaa eroon viimeinkin?

    • >>>Itse olisin tehnyt saman päätöksen esim. 5 000 000:lla taalalla.<<<

      Lahjonta on siis mielestäsi ihan hyväksyttävää.

      Aikaisemmin olet jo kirjoittanut, että totuudella ei ole mitään väliä.

      Muistetaan vastaisen varalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe