Aidon ja jatkuvan rukouksen tärkeys

https://www.youtube.com/watch?v=KS2O7FzJkBc&t=4s

3 asiaa mitä ihmiset sanot Jumalalle kun he eivät rukoile:

Totuus on, että tämä viesti jonka kerron, saattaa olla sinun aika vaikea sisäistää, mutta tämä viesti on todella tärkeä.

Kun saarnaan tätä viestiä, osa teistä olemaan tyytyväisiä, kun tajuatte mitä kerron.

Kun saarnaan tätä viestiä, jotkut teistä närkästyvät.

Tämä on viesti, joka minulla on teille tänään.

Tämä on viesti, josta uskosta osattomat, eivät pidä. Ja tämä on jännittävä viesti kristityille.

Viesti on yksinkertainen, ja viesti on, “Sinä tarvitset Jumalaa”.


En ole täällä nuoleskelemassa sinua tai paapomassa sinun itsetuntoasi. Minä vain kerron että sinä tarvitset Jumalaa.

Ihmiset tuppaavat unhotamaan että heillä on rajatut voimat ja voimavarat. Ihminen ei ole Kaikkivaltias. On paljon asioita joita sinä, ihmisenä, et pysty yksin tekemään.

Haluan puhua sinulle tänään sinun rukouselämästäsi. Minkälaista rukouselämää sinä elät tänään? Miten kuvailisit sitä? Kertoisitko minulle sen olevan jatkuvaa, elävää ja hyvinvoivaa, vai kuvailisitko sen olevan “hätähuuto teho-osastolta”?

Ystäväni sinun tarvitsee rukoilla tänään. Me aiomme nyt katsoa kolmea asiaa mitä sanot Jumalalle kun et rukoile:

Ykkös asia jonka sanot Jumalalle kun et rukoile: “Minä kontroilloin elämääni, olen sen kapteeni.”

Kun et rukoile, sanot Jumalle: “Herra, minä olen ohjaksissa kiinni” “Istu takapenkille ja anna minun ohjata omia askeleitani, minä olen tämän laivan kapteeni.” “Et sinä Herra.”

“Minä olen johtaja, teen omat päätökseni, taistelen omat taisteluni, raivaan oman tieni, olen oman elämäni Jaakob” “Hoidan hommat itse, en tarvitse nyt apuasi Herra”

Näin puhut Herralle kun et rukoile. Näitä puheita sponsoroi vain yksi henki, ja ainoastaan yksi henki. Ja tämä henki on YLPEYS.

Ylpeys ei kunnioita ihmistä, ylpeys sai voiton Saatanan elämässä, ja mitä kävi? Paholainen oli voideltu kerubi, ja hänellä oli erikoissija Jumalan valtaistuimen vieressä. Hänellä oli todella erikoinen paikka ja sijoitus Jumalan valtakunnassa ja veljet hänen kauneutensa OLI hämmästyttävä!

Mutta tuo YLPEYDEN HENKI tuhosi hänen elämänsä!

Jos tuollaisen entiteetin voi tuhota ylpeys, niin luuletko sinä olevasi yksin immuuni ylpeydelle? Ylpeyskö ei sinua haittaa? Sinäkö voit kantaa ylpeyden ikuiseen elämään? Et ole immuuni!

Ylpeys ei kunnoita ihmisiä. Ylpeys aiheutti SODAN TAIVAASSA! Ylpeys käy tuhon edellä! Ylpeys tuhoaa kaiken toivon mitä sinulla on ikinä ollutkaan!

Tämä on varoitus jokaiselle kristitylle, sillä ylpeys, ei saa sinua koskaan tekemään oikeudenmukaisia tekoja. Ja se vie sinut tuhoon.

Tätä ei saarnata selvästikkään tarpeeksi, ei kirkoissa, ei netissä, ei kaduilla.

Olette varmasti kuullee PRIDE - YLPEYS -liikkeestä.

Yksi selkeimmistä ylpeyden merkeistä on RUKOILEMATTOMUUS.

Rukous ilmaisee että Kaikkivaltias Jumala on Herrasi. Se ilmaisee sen faktan että olet riippuvainen Jumalasta.

Toinen asia minkä rukoilemattomuus sanoo Jumalalle, on että “Jeesuksen tarvitsi rukoilla, mutta minun ei.” “Jeesuksen tarvitsi vetäytyä rukoukseen yksinäisyydessä, mutta minun ei tarvitse”

No ompa siinä aikamoinen lausunto uskovalta. Aikamoinen lausunto!

Voit yrittää selittää että en minä noin puhu Jumalalle. Kyllä puhut, jos et rukoile!

Käyttäytymisesi sanoo sen. Sinä tiedät että kun Jeesus oli täällä maan päällä, Hän rukoili! Hän oli jatkuvassa yhteydessä, elävässä yhteydessä Taivaan Isään!

Kukaan ei ole elänyt sellaista elämää maanpäällä kuin Jeesus Kristus. Kukaan ei ole rukoillut niinkuin Hän. Hän käveli vetten päällä, paransi sairaat, käski ihmisistä ulos riivaajahenget. Hän sai rammat kävelemään, sokeat näkemään. Hän paransi naisen verenvuototaudista. Hän oli toimissaan luontoäidin yläpuolella. Hän oli, ja on täydellinen! Täydellinen Jumalan Poika, täydellisesti Pyhä, täydellisesti oikeudenmukainen, täydellisen Puhdas, täydellisesti täydellinen!

Ja mitä Hän teki? Hän meni uudestaan ja uudestaan rukoilemaan. Uudestaan ja uudestaan me näemme Hänet evankeliumeissa, emme katselemassa TV:tä, emme somettamassa, emme sähköskuuttailemassa, vaan kerta toisensa jälkeen näemme Jeesuksen rukoilemassa autiomaassa, yksinäisyydessä, Taivaan Isää, ja Hänen tahtoaan.

Kerrotko vieläkin minulle että Jeesuksen tarvitsi rukoilla, mutta sinun ei? Jeesus erotti itsensä muista ihmisistä, ja lähestyi Jumalaa. Jatkuvasti.

Et voi sanoa että haluat olla kuin Kristus, ja sitten lopettat rukoilemisen. Jos et rukoile, niin kuka yrität olla? Jos sinussa ei ole rukouksen henkeä, kenen kaltainen yrität olla?

Jos et rukoile, sanot Herralle: “Minä pystyn sotimaan omat henkimaailman sotani.”

On olemassa oikea Paholainen, joka on vihoissaan sinulle. Hän ei pidä sinusta, hän ei rakasta sinua, hän vihaa kaikkea sinussa.

Se puhdas fakta että ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, saa hänet hyökkäämään sinua kohti.

Mitä tulee henkiseen sodankäyntiin, sinä et yksinäsi sitä voi käydä! Se olisi äärimmäisen vaarallista mennä sotaan demoneja vastaan YKSIN.

Jos yrität yksin

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovin pitkä opetus kertomus on ..
      Minulla on ihan lyhyt :

      Vanha cherokee-intiaani kertoi eräänä iltana lapsenlapselleen ihmisten sisällä tapahtuvasta taistelusta. Hän sanoi: ”Poikani, meidän kaikkien sisällä taistelee kaksi ’sutta’.”

      ”Toinen on Paha. Se on kiukku, kateus, mustasukkaisuus, suru, katumus, ahneus, ylimielisyys, itsesääli, syyllisyys, inho, alemmuudentunne, valheet, väärä ylpeys, ylemmyydentunne ja ego.”


      ”Toinen on Hyvä. Se on ilo, rauha, toivo, tyyneys, nöyryys, lempeys, hyvänsuopuus, empatia, anteliaisuus, totuus, myötätunto ja usko.”

      Lapsenlapsi ajatteli asiaa hetken ja kysyi sitten isoisältään:

      ”Kumpi susi voittaa?”

      Vanha cherokee vastasi yksinkertaisesti:

      ”Se, jota ruokit.”

    • Anonyymi

      Kun heräät aamulla, kiitä aamun valosta,elämästä ja voimastasi.Kiitä ruuastasi ja elämän ilosta. Jos et löydä mitää aihetta kiittämiseen,syy on sinussa.

      - Tecumseh -Shawnee

      Kiitä Luojaasi nykykielellä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe