Riippumaton ja puolueeton mediamme.

Tiedättekö ketkä ovat tuon lauseen keksineet ja sitä rummuttavat?

Olen raivannut tuohon alle runsaasti tilaa arvoisille mielipiteillenne:

13

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, kansainvälinen sananvapausjärjestö Reporters Without Border nyt ainakin? Tosin senhän itsessään täytyy olla jonkun salaliittoeliitin vallassa koska se antaa aina niin huonoja sijoituksia sananvapauden mallimaille Afrikassa ja Venäjällä...

    • Anonyymi

      Samat mediat ovat mainostaneet että vaalimme ovat rehellisiä.
      Kannamme suurta huolta mm. Ukrainan ja Venäjän vaaleista joissa on mukana satoja ulkomaisia tarkkailijoita.

      Onko Suomi ainoa maa maailmassa jonne ei ulkomaisia vaalitarkkailijoita oteta?

      • >>>Onko Suomi ainoa maa maailmassa jonne ei ulkomaisia vaalitarkkailijoita oteta?<<<

        Tietääksemme myös Suomen vaaleissa on ulkomaalaisia vaalitarkkailijoita.

        https://vaalit.fi/vaalitarkkailu


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>>Onko Suomi ainoa maa maailmassa jonne ei ulkomaisia vaalitarkkailijoita oteta?<<<

        Tietääksemme myös Suomen vaaleissa on ulkomaalaisia vaalitarkkailijoita.

        https://vaalit.fi/vaalitarkkailu

        Niin oli Krimin äänestyksessäkin, mutta ei kelpaa "pyhä ukraina, pyhä länsi" vannoutuneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli Krimin äänestyksessäkin, mutta ei kelpaa "pyhä ukraina, pyhä länsi" vannoutuneille.

        Eikä ollut koska he eivät pitäneet itse vaaleja edes laillisina.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        >>>Onko Suomi ainoa maa maailmassa jonne ei ulkomaisia vaalitarkkailijoita oteta?<<<

        Tietääksemme myös Suomen vaaleissa on ulkomaalaisia vaalitarkkailijoita.

        https://vaalit.fi/vaalitarkkailu

        Suomi ei ole ottanut / huolinut koskaan ensimmäistäkään ulkomaalaista vaalitarkkailijaa.

        Kaikenlaista paskaa sen tiimoilta kyllä kirjoitellaan. Tarkkailijoita EI OLE EIKÄ TULE!


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Suomi ei ole ottanut / huolinut koskaan ensimmäistäkään ulkomaalaista vaalitarkkailijaa.

        Kaikenlaista paskaa sen tiimoilta kyllä kirjoitellaan. Tarkkailijoita EI OLE EIKÄ TULE!

        Mitäs nuo raportit on ?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Suomi ei ole ottanut / huolinut koskaan ensimmäistäkään ulkomaalaista vaalitarkkailijaa.

        Kaikenlaista paskaa sen tiimoilta kyllä kirjoitellaan. Tarkkailijoita EI OLE EIKÄ TULE!

        Kun EU lähettää vaalitarkkailijoita jäsenmaahansa, ei se kysele saammeko tulla. Siitähän Puola ja Unkari eivät ole pitäneet.



    • Varmaan media on keksinyt tuon lauseen. Ei kannata koskaan luottaa ihmisiin tai medioihin jotka sanoo olevansa puolueettomia, koska heille ei edes ole sen verran rehellisyyttä että ne sanoisi olevansa puolueellisia.

      • Kiitos hra Trexnonarille järkevästä kommentistaan, niitä ei täällä usein näe.


    • Anonyymi

      Riippumatto kieltämättä näin kesällä on hieno asia.

    • Anonyymi

      Ainakin martta-akka wannazin kaksi suosikkia eivät ole kumpaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe