Onko aito näkijä, sellainen, joka on nähnyt asioita? Mikä sinun kokemuksesi on? Soitin ja vaikutti hyvältä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Minulle on nähnyt hyvin. Konkreettisia asioita, kuten tapaamisia, raha-asioita, työhön liittyviä muutoksia - erittäin hyvin. Ihmissuhteenkin tämän hetkisen tilanteen osasi kuvata tarkasti. Hän toimi aikaisemmin eräässä toisessa firmassa Leena Palo nimellä .Soittelin hänelle vuosien ajan ja lähes kaikki hänen sanomansa on käynyt toteen. Joihinkin asioihin on mennyt useampi vuosi, mutta ovat tulleet vastaan. Hän on luottonäkijäni.
- Anonyymi
Surkea ennustaja, ei mennyt mikään sinnepäinkään edes.. Voi hyvää päivää ja tämä on taas mainos..
- Anonyymi
Mistä noita rimsuja ja ramsuja ja muita nimiä, joita ei ole KUKAAN koskaan KUULLUTKAAN, mihinkään selvänäköasioihin ainakaan liitettynäkään, oikein tänne heitellään.
Keksivät vissiin omassa päässään että juuhan olen nyt niin näkijä ja kyselevät täällä sitten itteltään että olenhan hyvä kun nyt ittelleni soitin ja ihan vaikutti että hyvinkin toimi. Se puhelin siis. Aiemmin on toiminut toisella nimellä mutta nyt toimiikin tuolla ja ihan on kaikki sanotut käynyt toteen. Hohhhhhhooooooooijjjjakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajuuuuuh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noita rimsuja ja ramsuja ja muita nimiä, joita ei ole KUKAAN koskaan KUULLUTKAAN, mihinkään selvänäköasioihin ainakaan liitettynäkään, oikein tänne heitellään.
Keksivät vissiin omassa päässään että juuhan olen nyt niin näkijä ja kyselevät täällä sitten itteltään että olenhan hyvä kun nyt ittelleni soitin ja ihan vaikutti että hyvinkin toimi. Se puhelin siis. Aiemmin on toiminut toisella nimellä mutta nyt toimiikin tuolla ja ihan on kaikki sanotut käynyt toteen. Hohhhhhhooooooooijjjjakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajuuuuuh!Näyttää kuitenkin sinua kiinnostavan kovasti rimsut ja ramsut....
- Anonyymi
On nähnyt yleistilanteen hyvin. Työhön liittyvät asiat toteutuneet. Ihmissuhteisiin ei valitettavasti, mutta niistä on havaittavissa, että näki samalla tavalla nyt vuonna -22 kuin jo aiemmin kun soitin joskus vuonna 15-16. Eli ehkä asian toteutuminen vie vain pidemmän ajan.
- Anonyymi
Hän toimi aiemmin nimellä Leena Palo eri firmassa.
Soitin vuonna 2014 ja kuvasi elämääni tulevan miehen, ulkonäön, luonteen ja harrastuksia. No kaikenlaista tapahtui ihmissuhteissa, mutta kun soittelin hänelle eri käänteissä kuvasi miehen aina samoin. Muutin paikkakuntaa ja niimpä sitten vuonna 2019, törmäsin hänen kuvaamaansa mieheen, työkuvioiden kautta, kun vähiten odotin. Eli odottele rauhassa. Työasioita tai matkoja on minullekin nähnyt lyhyellä ajalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 33444
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120388Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89338Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334