Onko aito näkijä, sellainen, joka on nähnyt asioita? Mikä sinun kokemuksesi on? Soitin ja vaikutti hyvältä.
Kokemuksesi Aada Ramsusta
6
1098
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle on nähnyt hyvin. Konkreettisia asioita, kuten tapaamisia, raha-asioita, työhön liittyviä muutoksia - erittäin hyvin. Ihmissuhteenkin tämän hetkisen tilanteen osasi kuvata tarkasti. Hän toimi aikaisemmin eräässä toisessa firmassa Leena Palo nimellä .Soittelin hänelle vuosien ajan ja lähes kaikki hänen sanomansa on käynyt toteen. Joihinkin asioihin on mennyt useampi vuosi, mutta ovat tulleet vastaan. Hän on luottonäkijäni.
- Anonyymi
Surkea ennustaja, ei mennyt mikään sinnepäinkään edes.. Voi hyvää päivää ja tämä on taas mainos..
- Anonyymi
Mistä noita rimsuja ja ramsuja ja muita nimiä, joita ei ole KUKAAN koskaan KUULLUTKAAN, mihinkään selvänäköasioihin ainakaan liitettynäkään, oikein tänne heitellään.
Keksivät vissiin omassa päässään että juuhan olen nyt niin näkijä ja kyselevät täällä sitten itteltään että olenhan hyvä kun nyt ittelleni soitin ja ihan vaikutti että hyvinkin toimi. Se puhelin siis. Aiemmin on toiminut toisella nimellä mutta nyt toimiikin tuolla ja ihan on kaikki sanotut käynyt toteen. Hohhhhhhooooooooijjjjakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajuuuuuh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noita rimsuja ja ramsuja ja muita nimiä, joita ei ole KUKAAN koskaan KUULLUTKAAN, mihinkään selvänäköasioihin ainakaan liitettynäkään, oikein tänne heitellään.
Keksivät vissiin omassa päässään että juuhan olen nyt niin näkijä ja kyselevät täällä sitten itteltään että olenhan hyvä kun nyt ittelleni soitin ja ihan vaikutti että hyvinkin toimi. Se puhelin siis. Aiemmin on toiminut toisella nimellä mutta nyt toimiikin tuolla ja ihan on kaikki sanotut käynyt toteen. Hohhhhhhooooooooijjjjakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajuuuuuh!Näyttää kuitenkin sinua kiinnostavan kovasti rimsut ja ramsut....
- Anonyymi
On nähnyt yleistilanteen hyvin. Työhön liittyvät asiat toteutuneet. Ihmissuhteisiin ei valitettavasti, mutta niistä on havaittavissa, että näki samalla tavalla nyt vuonna -22 kuin jo aiemmin kun soitin joskus vuonna 15-16. Eli ehkä asian toteutuminen vie vain pidemmän ajan.
- Anonyymi
Hän toimi aiemmin nimellä Leena Palo eri firmassa.
Soitin vuonna 2014 ja kuvasi elämääni tulevan miehen, ulkonäön, luonteen ja harrastuksia. No kaikenlaista tapahtui ihmissuhteissa, mutta kun soittelin hänelle eri käänteissä kuvasi miehen aina samoin. Muutin paikkakuntaa ja niimpä sitten vuonna 2019, törmäsin hänen kuvaamaansa mieheen, työkuvioiden kautta, kun vähiten odotin. Eli odottele rauhassa. Työasioita tai matkoja on minullekin nähnyt lyhyellä ajalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718