Vieläkö jotkut käyttää maskia?

Anonyymi

Lampaat käyttävät edelleen maskia vaikka kesällä 30 asteen helteet, kyllä joukossa tyhmyys tiivistyy kun ei uskalleta ajatella omin aivoin 🤣🤣🤣

Onneksi jo osa jättänyt maskit pois, ei terve ihminen maskeja tarvitse 👍

52

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun elämäni korona ei ole muuttanut millään lailla tai vähimmässäkän määrin. En ole käyttänyt maskeja sen enemmän kuin käsidesiä tai mitään turvavälejäkään. Olen sentään kiertänyt ja kulkenut tuhansien ihmisten joukossa niin monissa kaupungeissa kuin kylissä ilman mitään ongelmia, eli en ole itse sairastunut enkä sairastuttanut toisia. Jos mikä on elämässä tullakseen niin se tulee, eikä siinä sitten mikään auta.

      • Anonyymi

        Samalla periaatteella olen minäkin liikkunut 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla periaatteella olen minäkin liikkunut 👍

        Näin on.
        Kuulun riskiryhmään eikä sekään saanut minua vauhkoontumaan ja elin ihan samalla lailla kuin aina ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.
        Kuulun riskiryhmään eikä sekään saanut minua vauhkoontumaan ja elin ihan samalla lailla kuin aina ennenkin.

        Unohtui mainita että kävin kyllä rokotettavana ja kaksi kertaa piikitettiin Astra Zenecalla. Sekin on vauhkoontujien mielestä kuulemma ihan hirmuisen vaarallinen rokote. 😜
        Ei mitään ongelmia.


      • Anonyymi

        Olet voinut sairastaa covidin oireettoman tai vähäoireisen muodon tietämättäsi. Olet myös voinut tartuttaa taudin muihin ihmisiin joilla tauti on voinut olla jopa kohtalokas.
        Mistä teitä typeryksiä oikein tulee?


    • Anonyymi

      Onnea toivottavasti päädytte maakuuntelukomppaniaan nopeasti.Siellä tarvitsevat minä minä urpoja.

    • Anonyymi

      Aloittajan kaltaisten idioottien takia saamme yhtenään lukea Kiteen tartuntaketjuista. Onneks en asu Kiteellä

    • Anonyymi

      Jee olen ylpeä lammas. Käytän maskia ja käsidesiä. Niin sinäkin pysyt terveenä aikansa.

    • Anonyymi

      Kyllä maskeja tulee käyttää, jos välttyä tartunnalta. Ei vaara suinkaan vielä ohi ole, päin vastoin kehitys vaiheessa on virus ja iskee voimakkaammin.
      Kuulkaa hyvät ihmiset, mahtaa pitää alkaa kaulaakin sujeleman neekereltä: peltipanta sopii hyvin kurkun sujaksi, ettei pääään menetä, Sanna Märiin sanoo se on välttämätöntä (hänen auktoriteettinsä kärsii....ajatella herran lettas sentään, sekin vielä, kaikkea ne punakki-vihreät)

    • Anonyymi

      Ethän aloittaja käytä meidän "lampaiden" verorahoilla ylläpidettyjä terveyspalveluja sitten kun sairastut? Pitää kyetä olemaan sankari/kovis loppuun asti ja kieltäytyä määkijöiden avusta, ihan viimeiseen kröhäiseen hengenvetoon asti!Onnea matkaan.. ja terveyttä ennen kaikkea! :D :D

      • Anonyymi

        Kaikki maksaa veroja = kaikki saa hoitoa


      • Anonyymi

        Kyllä käytän koska maksan verot siinä missä muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käytän koska maksan verot siinä missä muutkin.

        Tuskin maksat, sehän vaatisi yhteisvastuullisuutta. Ei näytä olevan vahvin ominaisuutesi.. :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin maksat, sehän vaatisi yhteisvastuullisuutta. Ei näytä olevan vahvin ominaisuutesi.. :D :D

        Verot on pakko maksaa, maskia ei ole pakko käyttää. Siinä suurin ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verot on pakko maksaa, maskia ei ole pakko käyttää. Siinä suurin ero.

        Vasemman jalan saapaskaan ei käytä maskia, mutta sinua fiksumpana ei rehentele sillä.


    • Anonyymi

      Ilmaantuvuus ollut jo jonkin aikaa alle 20 Suomessa. Mitä helvettiä käyttää enää maskia varsinkaan tällaisessa tuppukylässä kuin Kitee?
      ”Älykkäimmät” näköjään pitävät myös automatkalla omassa autossaan rättiä naamalla sekä kävelyn aikana. Kyllä on saatu kansa tehokkaasti peloteltua 😂

      • Anonyymi

        Näiden juttujen perusteella kitteeläiset voikin jo kuolla sukupuuttoon.


    • Anonyymi

      Bäääää! Lammas täällä hei. En käytä maskia ulkona vaan ainoastaan yleisissä tiloissa kuten kaupassa ja siellä ei helle ole. Miksi käytän maskia? Siksi että en tartuttaisi koronaa teihin maskittomiin pahvipäihin. Kiittäkää mieluummin kuin dissaatte. Tai voinhan aivastaa teitäkin päin pläsiä ja toivoa, että olisin oireeton taudinkantaja. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja virukset leviävät. Kuka meistä se tyhmin on?

    • Anonyymi

      no kyllä käytän, aina. pöpöt jää maskin taa ja ei tartte pelätä tartuntoja. pöljä ei käytä. ite tulen aina laittamaan, loppuiän.

    • Anonyymi

      Pohjois-Karjalassa on nyt enemmän koronatartuntoja kuin viime kesänä, joten kyllä ne maskittomat vailla maalaisjärkeä on.

    • Anonyymi

      Johan nuo taudit pesisporukkaankin on löytänyt tiensä.Urpot ei käytä ne on niitä minä minä urpoja.

    • Anonyymi

      Minä käytän joka päivä maskia niin töissä (pakko) kuin kaupassakin ja missä tahansa misssä liikunkin ihmisten ilmoilla.
      Teveydentilani estää minua saamasta rorkotetta.
      Sinunkaltaisesi typerykset joutavat olemaan siinä joukossa jotka ensimmäisenä sairastuvat uutteen vira-varianttiin, joka alkaa osittaa resistanntia rokotteille.

      • Anonyymi

        Niin eli rokotteilla ei ole mitään merkitystä juttusi perusteella, mitä merkitystä maskeilla sitten muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli rokotteilla ei ole mitään merkitystä juttusi perusteella, mitä merkitystä maskeilla sitten muka on?

        Luet kuin piru Raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli rokotteilla ei ole mitään merkitystä juttusi perusteella, mitä merkitystä maskeilla sitten muka on?

        Opettele lukemaan, tonttu!
        Minun terveydentilani estää minua ottamasta rokotettta.
        Ja tämä on lääkäritutkimuksen tulos eikä mikään oma keksintöni.
        Muut saavat puolestani ottaa vaikka kymmenkertaisen rokotteen!


    • Anonyymi

      Juntit ei käytä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan juntit käyttää kun eivät osaa ajatella omilla aivoilla vaan mennään lauman mukana 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan juntit käyttää kun eivät osaa ajatella omilla aivoilla vaan mennään lauman mukana 😄

        Saispa toi aloittaja-apina Coronan ja pariviikkoa teholla, voi perse, cpappi naamalla, oppisi jo ensimmäisen puolituntisen aikana elämään.


    • Anonyymi

      Nuapurkunnan Kihhauksessa ol porukkoo kuin meren muttoo, vier vieressä istuivat kaiken mualiman konserteissa eikä juur kellään maskii. Ihan pölvästien touhuu sallii issoi ylleisötapahtummii vielä tässä vaiheessa kun muakunnassa on koronnoo enemmän kuin viimme vuonna tähän aekaan ja jotkut laholatvat on tuoneet intiamuunnosta rajantakkoo. Olko pakko piästä jalakapallii kahtommaan?

      Nyt kannattais viel vuottoo vähän aekoo ennen ko lähtöö ulukomaille, järjestää issoi tapahtummii ja niihin osallistuu. Muutennii kannattais liikkumistaan vähän rajoittoo ja muistoo turvavälit, sekä yleisissä sisätiloissa maskit. Maskit ois hyvä myös ulukona jos ei voija turvavällei pittee kuten vaikka jossai katsomossa. Ei kai se niin vaikeeta voi olla?

      Jos jaksettais tää heinäkuu muistoo ja noudattoo koronaohjeita niin koko kesä ei menis päin prinkkalloo. Ei kai myö haluta koronan neljättä ualtoo tai siirtyy kiihtymisvaihheeseen?

      • Anonyymi

        Rääkkylässä korona on alkanut levitä. Tartuntoja ja useita altistumisia joka viikko. Nyt siellä järjestetään hengellinen tilaisuus konsertteineen. Kyllä se korina leviää uskovaistenkin keskuudessa. Kannattaisikohan ko. tilaisuus järjestää etänä nettiin striimattuna ettei kunnan korona tilastot yhä huononesi. Missä kunnan ja kirkon vastuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rääkkylässä korona on alkanut levitä. Tartuntoja ja useita altistumisia joka viikko. Nyt siellä järjestetään hengellinen tilaisuus konsertteineen. Kyllä se korina leviää uskovaistenkin keskuudessa. Kannattaisikohan ko. tilaisuus järjestää etänä nettiin striimattuna ettei kunnan korona tilastot yhä huononesi. Missä kunnan ja kirkon vastuu?

        Hyvä lipsahdus, korina 😆 Se ja korona myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rääkkylässä korona on alkanut levitä. Tartuntoja ja useita altistumisia joka viikko. Nyt siellä järjestetään hengellinen tilaisuus konsertteineen. Kyllä se korina leviää uskovaistenkin keskuudessa. Kannattaisikohan ko. tilaisuus järjestää etänä nettiin striimattuna ettei kunnan korona tilastot yhä huononesi. Missä kunnan ja kirkon vastuu?

        Eikös järjestäjänä ole yksityisyrittäjä? Häneltä vastuullisuutta pitäisi perätä. Järjetöntä järjestää tapahtumia tänä aikana kun deltavariantti leviää kunnassa. Toivottavasti ihmiset älyävät jättää tuollaiset koronalingot väliin ja veisaavat virsiä kotonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös järjestäjänä ole yksityisyrittäjä? Häneltä vastuullisuutta pitäisi perätä. Järjetöntä järjestää tapahtumia tänä aikana kun deltavariantti leviää kunnassa. Toivottavasti ihmiset älyävät jättää tuollaiset koronalingot väliin ja veisaavat virsiä kotonaan.

        Herra ei siunaa iloista koronan kantajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös järjestäjänä ole yksityisyrittäjä? Häneltä vastuullisuutta pitäisi perätä. Järjetöntä järjestää tapahtumia tänä aikana kun deltavariantti leviää kunnassa. Toivottavasti ihmiset älyävät jättää tuollaiset koronalingot väliin ja veisaavat virsiä kotonaan.

        Rääkkylässä on upea kirkko joten jumalanpalveluksen ja hengellisen konsertin pitäminen kuuluu sinne eikä yrityksen pihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rääkkylässä on upea kirkko joten jumalanpalveluksen ja hengellisen konsertin pitäminen kuuluu sinne eikä yrityksen pihaan.

        Ei mitään jumalanpalveluksia tai konsertteja tule pitää missään, ei edes kirkossa, kun koronavirus ja kisaturistien tuoma delta-variantti on liikkeellä.

        Kauppalehti: ”Virus ei ole enää se, jonka tunnemme, siitä on tullut paljon vaarallisempi”

        Verkkouutiset: "Virusmuunnos pystyy leviämään nopeasti henkilöstä toiseen tai tunkeutumaan tiukemmin soluihin kuin muut aiemmat viruskannat"

        Luoteis-Uusimaa: "Delta-variantti näyttää leviävän todella herkästi, hän sanoo ja painottaa, että jos on hengitystieoireita, pitää välttää kaupoissa ja muissa julkisissa paikoissa käymistä, vaikka koronatestin tulos olisi negatiivinen"
        "Delta-variantti voi mennä yhden ja kahdenkin testi ylitse. Voi olla, että vasta kolmas tai neljäs testitulos on negatiivinen. Samoin delta-variantin tiedetään tarttuneen kahdestikin rokotetuille, kuitenkin lievempänä kuin rokottamattomille"

        Me kai haluamme pitää Keski-Karjalan mahdollisimman virusvapaana alueena, joten ei mitään joukkotapahtumia ja -kokoontumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rääkkylässä on upea kirkko joten jumalanpalveluksen ja hengellisen konsertin pitäminen kuuluu sinne eikä yrityksen pihaan.

        Se on raha joka ratkaisee...


    • Anonyymi

      Minä kannan yhteiskunnallisen vastuuni käyttämällä maskia, huolehtimalla turvaväleistä, miettimällä vähän mihin kaikkialle ja mihin aikaan menen ja ottamalla rokotteen. Minunlaisteni ihmisten ansiosta tekin vapaamatkustajat olette toistaiseksi tartunnalta välttyneet, mutta katsotaas miten teidänkin käy delta-variantin alkaessa hiljalleen levitä kaikkialla.

      • Anonyymi

        Ilman Venäjällä käyntejä ei se deltavariantti leviäisi Suomessa.


      • Anonyymi

        Hyvin meidän maskittomien käy vaikka tulisi mikä variantti 👍
        Terveet sairastavat oireettomana, riskiryhmäläiset saavat oireita ja vanhukset kuolevat pois. Normaalia ihmiselämän kulkua jota on saatu paisutettua tarkoituksella pelon asteelle valtamedian ansiosta.

        Koronaan kuolleita on edelleen koko ”pandemian” aikana ollut vähemmän kuin normaalien kausi-influenssan aikoihin kuolleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin meidän maskittomien käy vaikka tulisi mikä variantti 👍
        Terveet sairastavat oireettomana, riskiryhmäläiset saavat oireita ja vanhukset kuolevat pois. Normaalia ihmiselämän kulkua jota on saatu paisutettua tarkoituksella pelon asteelle valtamedian ansiosta.

        Koronaan kuolleita on edelleen koko ”pandemian” aikana ollut vähemmän kuin normaalien kausi-influenssan aikoihin kuolleita.

        Onnea. Koronalotossa voitit pääpalkinnon eli koronan vakavimman muodon. Palkintoon kuuluu all inclusive keskussairaalan teho-osastolla. Lisämaksusta voit saada hengityskoneen. Hyvää matkaa 😰😭🏥⚰️😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Venäjällä käyntejä ei se deltavariantti leviäisi Suomessa.

        Ruotsin koronaviruksen ilmaantuvuus­luku on pienempi kuin Suomen ensimmäistä kertaa koko pandemian aikana
        Myös Baltian maiden ilmaantuvuus on painunut alle Suomen tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin meidän maskittomien käy vaikka tulisi mikä variantti 👍
        Terveet sairastavat oireettomana, riskiryhmäläiset saavat oireita ja vanhukset kuolevat pois. Normaalia ihmiselämän kulkua jota on saatu paisutettua tarkoituksella pelon asteelle valtamedian ansiosta.

        Koronaan kuolleita on edelleen koko ”pandemian” aikana ollut vähemmän kuin normaalien kausi-influenssan aikoihin kuolleita.

        Minä olen niin väsynyt tähän imbesillien lätinään siitä, miten "koronaan kuolleita on edelleen koko ”pandemian” aikana ollut vähemmän kuin normaalien kausi-influenssan aikoihin kuolleita". Totta hitossa niitä on, kun Suomessa on ollut sen verran valveutunut hallinto ja kansa, että rajoitustoimilla on onnistuttu tähän saakka pitämään koronatartunnat pääosin matalina. Se on hyvä hekotella ja naureskella ja ivautua, kun on on sen vuoksi saanut elellä loppujen lopuksi aika normaalia elämää.

        Minä toivon kyllä että sinä ja sinun henkiset lajikumppanisi eivät saa koronaa missään vaiheessa. Ettepähän ainakaan tartuta sitä muihin ja huonolla tuurilla sellaiseen jolle tauti koituu kohtalokkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea. Koronalotossa voitit pääpalkinnon eli koronan vakavimman muodon. Palkintoon kuuluu all inclusive keskussairaalan teho-osastolla. Lisämaksusta voit saada hengityskoneen. Hyvää matkaa 😰😭🏥⚰️😈

        Nuori tai työikäinen terve ihminen ei koronaan kuole. Korostus sanalla terve, piilevä altistava sairaus ei ole yhtä kuin terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen niin väsynyt tähän imbesillien lätinään siitä, miten "koronaan kuolleita on edelleen koko ”pandemian” aikana ollut vähemmän kuin normaalien kausi-influenssan aikoihin kuolleita". Totta hitossa niitä on, kun Suomessa on ollut sen verran valveutunut hallinto ja kansa, että rajoitustoimilla on onnistuttu tähän saakka pitämään koronatartunnat pääosin matalina. Se on hyvä hekotella ja naureskella ja ivautua, kun on on sen vuoksi saanut elellä loppujen lopuksi aika normaalia elämää.

        Minä toivon kyllä että sinä ja sinun henkiset lajikumppanisi eivät saa koronaa missään vaiheessa. Ettepähän ainakaan tartuta sitä muihin ja huonolla tuurilla sellaiseen jolle tauti koituu kohtalokkaaksi.

        Miksei kausi-influenssan aikaan sitten järjestestä samanlaisia rajoitus- ja suojaustoimia kerran siihen kuolee enemmän kuin koronaan? Mikä tämä vouhotus oikein on?
        Onko kausi-influenssa kuolemat jotenkin hyväksytympiä tapoja kuolla kun niitä ei yritetä estää maskien jatkuvalla käytöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei kausi-influenssan aikaan sitten järjestestä samanlaisia rajoitus- ja suojaustoimia kerran siihen kuolee enemmän kuin koronaan? Mikä tämä vouhotus oikein on?
        Onko kausi-influenssa kuolemat jotenkin hyväksytympiä tapoja kuolla kun niitä ei yritetä estää maskien jatkuvalla käytöllä?

        Covid on paljon kausi-influenssaa kovempi tauti kuin myös sen aiheuttamat mitä moninaisemmat jälkioireet.
        Covidin takia sairaala- ja nimenomaan tehohoitoon joutuu paljon enemmän ihmisiä kuin kausi-influenssan takia.
        Kuolema ei ole se pääpointti vaan itse tauti.


    • Anonyymi

      Taidat olla vähän tyhmemmästä päästä. Siellä se korona leviää hyvää vauhtia maskittomien keskuudessa. Hahahaha

      • Anonyymi

        Käytän maskia, pesen käsiä ja pidän turvavälit. Se on minun henkilökohtainen asia, eikä kuulu kenellekään toiselle. Luuletteko tosiaan, että kaikki terveydenhoitohenkilöstö on jo rokotettu tätä tautia vastaan. Turvatoimista huolimatta tartutatte teitä hoitavaa henkilöstöä välinpitämättömyydellänne ja aiheutatte turhia kuluja koko terveydenhoitojärjestelmälle. Sairauspoissaoloja ja vajetta hoitohenkilökunnassa. Tiedättekö tosiaan, kuinka paljon potilaan sairaalapäivä yhteiskunnalle maksaa? Kaikki kolahtaa omaan nilkkaanne.Sen maksatte tulevaisuudessa veroina, minkä luulette saavanne nyt lähes ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Maakunnassa korona leviää kiitos mökkiläisten, turistien, konserttien ja muidenkin yleisötapahtumien.
      Ei malteta olla kokoontumatta ja maskin sekä turvavälin käyttö on mahdottomuus.

    • Anonyymi

      Se tässä tilanteessa on hyvä, että nyt erottaa julkisissa paikoissa ne, keillä on ollu pää pensaassa viimeiset puolitoista vuotta ja ketkä eivät ymmärrä esim. sanoja globaali ja tiede On osattava sopeutua uuteen. Olisi luotettava muihinkin kuin itseensä, silloin kun elää toisten kanssa.

    • Anonyymi

      Maskit nokalle ja ehdoton ei yleisötapahtumille!

    • Anonyymi

      Kaupassa ei pysty olemaan kovin kauaa mad mask naamalla, tukehtuu, ja ostokset vähenee.

      Maskilliset ostavat vähemmän tuotteita ja ovat muutenkin lyhyemmän ajan ostoksilla.

      • Anonyymi

        Kaupat ovat helteellä viilein paikka maskilla ja ilman.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe