Win 10 jää päivittämään ikuisesti

Anonyymi

Mistähän voisi johtua, että Windows 10 päivittää useita päiviä ja lupuksi, kun ei jaksa odottaa täytyy pakkosammuttaa.
Pakkosammutuksen jälkeen toimii normaalisti, mutta tekee saman silmukan joka päivityksessä.
Tehnyt sen jo neljä kertaa peräkkäin.

11

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "kun ei jaksa odottaa täytyy pakkosammuttaa."
      Mitä mahdat odottaa?
      Kyllä minun tietokone toimii normaalisti päivityksienkin aikana.

      • Anonyymi

        Laita poistoon windows..

        Se on windows, Ransomware-hakkerit käyttävät haittaohjelmia salaamaan ja varastamaan organisaation tietokonetietoja - veloittavat uhreilta rahaa palvelujen palauttamiseksi normaaliksi.


      • Anonyymi

        w10 ei toimi.


      • Anonyymi

        asenna mint koneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita poistoon windows..

        Se on windows, Ransomware-hakkerit käyttävät haittaohjelmia salaamaan ja varastamaan organisaation tietokonetietoja - veloittavat uhreilta rahaa palvelujen palauttamiseksi normaaliksi.

        TrickBot – Windows-alustaan kohdistettu, pääasiassa pankkihuijauksiin tähtäävä haittaohjelma, jota levitetään lähinnä roskapostikampanjoiden tai muiden haittaohjelmaperheiden kautta.


      • Anonyymi

        Paska windoosa onkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita poistoon windows..

        Se on windows, Ransomware-hakkerit käyttävät haittaohjelmia salaamaan ja varastamaan organisaation tietokonetietoja - veloittavat uhreilta rahaa palvelujen palauttamiseksi normaaliksi.

        Hyppönen varoittaa: ”Ennen pitkää Suomessa rysähtää”
        4.10.202105:38
        Kaseyan VSA-palvelimeen iskenyt kiristyshaittaohjelma sulki ruotsalaisen Coopin 800 ruokakauppaa viikoksi heinäkuussa. F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppösen mukaan vastaavaa saatetaan nähdä Suomessakin ennen pitkää.


    • Anonyymi

      Minulla on ilmaantunut päivityksen asennus ja peruutus luuppia koneissa joissa on legacy bios grub ja windows gnu-linux dual boottina. Windowsin uudelleen asennus korjaa vian joksikin aikaa.

      • Anonyymi

        Noin vanhat koneet joutaa SER- lavalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin vanhat koneet joutaa SER- lavalle!

        Vanhompiin koneisiin kannattaa asentaa Windows Server 2022 LTCS. Se on työasemakäyttiksenä hyvä, ja on tuettu vuoteen 2032 asti. Toimii vakaasti ja saa pelkkiä tietoturvapäivityksiä jotka eivät häiritse laiteajurien ja ohjelmien toimintaa.


    • Anonyymi

      Ja yhteyden otat 3G-verkon kautta halvimmalla megasella liittymällä?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe