Jos, on niin mitkä baarit ? Ja onko nokialla mitään Juhannustapahtumia ? ?
Onko Baarit auki Juhannuksena ? ?
18
374
Vastaukset
- Anonyymi
Koronan takia ei ole mitään tapahtumia !
- Anonyymi
baarit on auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
baarit on auki
Onko Eedenissä mitään Juhannus menoo..? Tai panimolla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
baarit on auki
Mut mikä baari on auki ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Eedenissä mitään Juhannus menoo..? Tai panimolla ?
Ennen oli. Nykyään ei tapahdu mitään..
- Anonyymi
Miten ihminen voi elää ellei baarit ole auki?
- Anonyymi
Aika heikosti.. Mutta oli se aikaa kun Kuusistossa järjestettiin vielä Juhannusjuhlia... Ennen oli kaikki paremmin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika heikosti.. Mutta oli se aikaa kun Kuusistossa järjestettiin vielä Juhannusjuhlia... Ennen oli kaikki paremmin..
Koronan takia ei ole tapahtumia !
PYSYKÄÄ SISÄLLÄ JA LÄHIPIIREISSÄ
Korona odottaa tulijoita ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona odottaa tulijoita ?kaljaa ja tubakkia tekis mieli mutta ei penniäkään rahaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona odottaa tulijoita ?Korona on ohi. Nyt juhlitaan !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusistossa oli aikanaan hyviä Juhannusbileitä. Nykyään ei järjestetä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusistossa oli aikanaan hyviä Juhannusbileitä. Nykyään ei järjestetä yhtään mitään.
Kuusistossa ei ole juhannuksena ollut mitään, ehkä häitä joku on viettänyt. Luulen että tarkoitat Lehtiniemeä siellä oli ainakin 30 vuotta sitten juhannusjuhlia, olikohan nämä pyryn järjestämiä?. Tämän jälkeen juhlat menivät Eedenille jossa jossain määrin pieneni vuosi vuodelta.. toki olisi hauska tietää missä aijemmin on Nokialla juhlittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusistossa ei ole juhannuksena ollut mitään, ehkä häitä joku on viettänyt. Luulen että tarkoitat Lehtiniemeä siellä oli ainakin 30 vuotta sitten juhannusjuhlia, olikohan nämä pyryn järjestämiä?. Tämän jälkeen juhlat menivät Eedenille jossa jossain määrin pieneni vuosi vuodelta.. toki olisi hauska tietää missä aijemmin on Nokialla juhlittu
Kullaanvuorella lintuniemessä kuusistossa lehtiniemessä......
- Anonyymi
Iisoppi on kuulemma auki 05 asti !!
- Anonyymi
Minäkin oon aivan auki koko juhannuksen.
- Anonyymi
Onko olkihattu auki ? entä 8-baari ?
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä. Ei edes noiden baarien työntekijät.
- Anonyymi
Onko Kuusistossa ollut joskus Juhannusjuhlia??
Muistan myös että Lehtiniemessä olisi ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112736
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521926Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4301573Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531493Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661422Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251276Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141226- 621083
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948