Naista joka nauttii kun mies nuolee pitkään ja hartaasti aina orgasmiin asti? Plussaa jos squirttaat ja nautit myös ottaa miheltä suihin ;)
Yhteyttä voi ottaa [email protected]
Naista Nuoltavaksi Satakunta
17
1185
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja sit on tieks viel se että ketä kiinnostaa
Varmasti jotain naista kiinnostaa
Hiljaista vaan edelleen
Vieläkin olis nuoltava nainen hakusessa
Missä kaikki Satakunnan suuseksiä rakastavat naiset on?
Kovin on hiljaista edelleen. Luulis, että joku nainen olis ainakin kiinnostunut :)
- Anonyymi
Minkä ikäinen aloittaja?
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Olen 38v. Minkälainen nainen kyselee?
Vähän reilu 40v..
Ajele vkl pohjois karjalaan.. Anonyymi kirjoitti:
Vähän reilu 40v..
Ajele vkl pohjois karjalaan..Ei pysty kyllä varattuna ajelemaan noin pitkää matkaa :(
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Ei pysty kyllä varattuna ajelemaan noin pitkää matkaa :(
Varattu?? Pidä huolta naisestasi surkee!
Missä naiset Satakunnasta on?
- Anonyymi
Nehän on täällä mun sängys
- Anonyymi
Oletko löytänyt?
Nostetaas taas listalla vähän ylemmäs :)
Vieläkin vaan on hiljaista
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201321
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855