Naista joka nauttii kun mies nuolee pitkään ja hartaasti aina orgasmiin asti? Plussaa jos squirttaat ja nautit myös ottaa miheltä suihin ;)
Yhteyttä voi ottaa [email protected]
Naista Nuoltavaksi Satakunta
17
1184
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja sit on tieks viel se että ketä kiinnostaa
Varmasti jotain naista kiinnostaa
Hiljaista vaan edelleen
Vieläkin olis nuoltava nainen hakusessa
Missä kaikki Satakunnan suuseksiä rakastavat naiset on?
Kovin on hiljaista edelleen. Luulis, että joku nainen olis ainakin kiinnostunut :)
- Anonyymi
Minkä ikäinen aloittaja?
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Olen 38v. Minkälainen nainen kyselee?
Vähän reilu 40v..
Ajele vkl pohjois karjalaan.. Anonyymi kirjoitti:
Vähän reilu 40v..
Ajele vkl pohjois karjalaan..Ei pysty kyllä varattuna ajelemaan noin pitkää matkaa :(
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Ei pysty kyllä varattuna ajelemaan noin pitkää matkaa :(
Varattu?? Pidä huolta naisestasi surkee!
Missä naiset Satakunnasta on?
- Anonyymi
Nehän on täällä mun sängys
- Anonyymi
Oletko löytänyt?
Nostetaas taas listalla vähän ylemmäs :)
Vieläkin vaan on hiljaista
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189