Punavihreä hallitus kaatui --- Ruotsissa --- entä Suomi?

Anonyymi

Punavihreä hallitus kaatui jo Ruotsissa. Marinin hallitus ei nostata uskottavuutta ja ihastusta. Onko jo aika vaihtaa ihmisiä?

Sote on susi. Työllisyystoimet tekemättä. Talous on tyhjän päällä. Hyvinvointi rapautumassa oikein olan takaa. Eriarvoisuus lisääntyy, verot nousussa, suuria leikkauksia tiedossa. Puheet on puheita, talous ei ole politiikkaa.

Ei jatkoon!

Tulossa Purran Perussuomalaiset ja Valtosen Kokoomus. Molemmat monta kertaluokkaa parempia kuin tärkeimmissä asioissa epäonnistunut viisikko.

7

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää oli jo tiedossa talvella, mutta korona siirsi vaalit. Hemulihallutuksen olisi pitänyt erota heti kunnallisvaalien jälkeen,mutta orpon ja persujen epäonnen jälkeen hajoaminen siirtyy. Kaiken todennäköisyyden mukaan ps hajoaa omin ristiriitoihinsa ja ennenaikaisten eduskuntavaalien voittajia ovat kok, ruots ja dem. Pääministeriksi nousee Orpo.

• Anonyymi

Hallitus vaihtoon, jos mahdollista, mulle on ihan sama onko Persut vai kokoomus tai KD. kunhan porukka vaihtuu

• 2023 vaaleissa vasta

• Anonyymi

Hallitus alas! Niin nopeesti kuin mahdollista, ja PolPon tulisi tutkia hallituksen toimet, koska mahdollinen rikos on ehkä tapahtunut. Myös sinä, arvoisa lukija voit tehdä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen hallituksesta ja/tai sen jäsenistä.esim. Sote uudistus on ilmeisen laiton, ydinvoima hankkeista puhumattakaan.

• Anonyymi

Ja mikähän tilalle jos hallitus hajoaa ?
      Ei tahdo löytyä tällä hetkellä realistista vaihtoehtoa.
      Eikä ole hallitus hajoamassa, soten läpimeno on niin vahva liima kepulle pysyä kelkassa, että unelmien tasolle jää tuo hajoaminen.

• Anonyymi

Suomi saanee uuden liputuspäivän 23.6., suruliputuspäivän. Hallitus ilakoi ajaessaan sote-esityksen maaliin hallituksen äänin. Kaikki hallituspuolueiden jäsenet eivät sitä kannattaneet, mutta eivät uskaltaneet äänestää vastaakaan. Olivat poissa. Hallitus hyväksyi oman ehdotuksensa, ei Eduskunta.

Uusi liputuspäivä on suruliputuspäivä. Sote on isku Suomen hyvinvoinnille. Ei hoidu parempi hoiva, ei hoidu kestävyysvaje. Mikä on hallituksen suunnitelma kestävyysvajeen hoitamiseksi? Soten piti se olla, mutta ei Marinin hallituksen Kiurun ja Paateron kipparoima sote.

Sote on susi. Työllisyystoimet tekemättä. Talous tyhjän päällä. Punaviherhallitus ei nauti minun luottamusta.

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/karnalta-tyly-kuitti-vapaavuoren-sote-tuskailulle-suomen-kieleen-tulee-lisata-uusi-sana-vapaavuori-joka-tarkoittaa-huonoa-haviajaa/

• Anonyymi

Oon Samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2626
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2264
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1075
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      152
      972
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      878
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      391
      877
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      61
      833
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      101
      742
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      704
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      672
    Aihe