Punavihreä hallitus kaatui --- Ruotsissa --- entä Suomi?

Anonyymi

Punavihreä hallitus kaatui jo Ruotsissa. Marinin hallitus ei nostata uskottavuutta ja ihastusta. Onko jo aika vaihtaa ihmisiä?

Sote on susi. Työllisyystoimet tekemättä. Talous on tyhjän päällä. Hyvinvointi rapautumassa oikein olan takaa. Eriarvoisuus lisääntyy, verot nousussa, suuria leikkauksia tiedossa. Puheet on puheita, talous ei ole politiikkaa.

Ei jatkoon!

Tulossa Purran Perussuomalaiset ja Valtosen Kokoomus. Molemmat monta kertaluokkaa parempia kuin tärkeimmissä asioissa epäonnistunut viisikko.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää oli jo tiedossa talvella, mutta korona siirsi vaalit. Hemulihallutuksen olisi pitänyt erota heti kunnallisvaalien jälkeen,mutta orpon ja persujen epäonnen jälkeen hajoaminen siirtyy. Kaiken todennäköisyyden mukaan ps hajoaa omin ristiriitoihinsa ja ennenaikaisten eduskuntavaalien voittajia ovat kok, ruots ja dem. Pääministeriksi nousee Orpo.

      • Anonyymi

        Hallitus vaihtoon, jos mahdollista, mulle on ihan sama onko Persut vai kokoomus tai KD. kunhan porukka vaihtuu


    • 2023 vaaleissa vasta

    • Anonyymi

      Hallitus alas! Niin nopeesti kuin mahdollista, ja PolPon tulisi tutkia hallituksen toimet, koska mahdollinen rikos on ehkä tapahtunut. Myös sinä, arvoisa lukija voit tehdä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen hallituksesta ja/tai sen jäsenistä.esim. Sote uudistus on ilmeisen laiton, ydinvoima hankkeista puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Ja mikähän tilalle jos hallitus hajoaa ?
      Ei tahdo löytyä tällä hetkellä realistista vaihtoehtoa.
      Eikä ole hallitus hajoamassa, soten läpimeno on niin vahva liima kepulle pysyä kelkassa, että unelmien tasolle jää tuo hajoaminen.

    • Anonyymi

      Suomi saanee uuden liputuspäivän 23.6., suruliputuspäivän. Hallitus ilakoi ajaessaan sote-esityksen maaliin hallituksen äänin. Kaikki hallituspuolueiden jäsenet eivät sitä kannattaneet, mutta eivät uskaltaneet äänestää vastaakaan. Olivat poissa. Hallitus hyväksyi oman ehdotuksensa, ei Eduskunta.

      Uusi liputuspäivä on suruliputuspäivä. Sote on isku Suomen hyvinvoinnille. Ei hoidu parempi hoiva, ei hoidu kestävyysvaje. Mikä on hallituksen suunnitelma kestävyysvajeen hoitamiseksi? Soten piti se olla, mutta ei Marinin hallituksen Kiurun ja Paateron kipparoima sote.

      Sote on susi. Työllisyystoimet tekemättä. Talous tyhjän päällä. Punaviherhallitus ei nauti minun luottamusta.

      https://www.suomenmaa.fi/uutiset/karnalta-tyly-kuitti-vapaavuoren-sote-tuskailulle-suomen-kieleen-tulee-lisata-uusi-sana-vapaavuori-joka-tarkoittaa-huonoa-haviajaa/

      • Anonyymi

        Oon Samaa mieltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe