Yksinäinen.Miten sinulla menee juhannus?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Yksin kotona, ihan perus päivä muiden joukossa. Eli tylsää
- Anonyymi
kaikenlaista nikkarointia, ei eroa normaalista viikonlopusta mitenkään . viina ei tarvita.
- Anonyymi
Paljon tontilla töitä rästissä. Juhannuksena yritän ruuhkaa selvittää. Onneksi kovimmat helteet ohi.
Edes olueeseen ei ole varaa. Normisahfkat.
Viidestä raajastani mikään ei enää äijäkääkällä kunnolla pelitä. Mut näillä sitä mennään. Öitä rammat raatajat! - Anonyymi
Kaverit on töissä tai perheen kanssa. Joten yksin saa (?) olla tänään. Harmittaa se. Suomessakin on kymmeniä tuhansia yksinäisiä. Aika iso joukko. Mutta ei kiinnosta lähteä mihinkään kuppilaankaan. Ei sentään vankilassa olla!
- Anonyymi
Juhannusaatto.Poika kävi tapaamassa yksinäistä erakkoisäänsä.
Oli ihan mukava tapaaminen - Anonyymi
Tapasin eksää kaveripohjalta. Oli kyllä taas hyvä muistutus siitä, että parempi yksin kuin huonossa seurassa. Ja ei, en vaadi paljon muilta ihmisiltä, mutta jatkuva komentelu ja jopa huutaminen komennellessa, normaalien käytöstapojen ja perushygienian puute, toisen fyysisen koskemattomuuden rikkominen jne, on vain yksinkertaisesti kestämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398