Mies sää oot niin seksimies mulle

Anonyymi

No vähän troIIaan noiden pahojen iloksi, mutta totta silti joka sana.
Ei parta pahoille kasva, sulle kasvaisi kyllä. Eli paha et ole.

15

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksimies ei joutuisi tekeytymään toiseksi, että saa kuulla olevansa seksimies

• Anonyymi

Tekeytyykö seksimies joksikin toiseksi? Seksimies voisi rentoutua ja olla oma itsensä jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeytyykö seksimies joksikin toiseksi? Seksimies voisi rentoutua ja olla oma itsensä jo.

Antiseksimies esiintyy sen verran usein naisena, että se taitaa ainakin sillä hetkellä uskoa olevansa sellainen. Kiivas nimittely alkaa heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antiseksimies esiintyy sen verran usein naisena, että se taitaa ainakin sillä hetkellä uskoa olevansa sellainen. Kiivas nimittely alkaa heti.

*jos väittää vastaan hänen "feminiiniselle puolelleen"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me pahastuta, vaikka esiinnytkin naisena. Anna palaa vaan Tiina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me pahastuta, vaikka esiinnytkin naisena. Anna palaa vaan Tiina

"Ei me pahastuta", täällä tämä tekonokkeluus ja outo yhteishenkisyys toimii aika myötähäpeää herättävästi. Ap on itseensä ihastunut mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei me pahastuta", täällä tämä tekonokkeluus ja outo yhteishenkisyys toimii aika myötähäpeää herättävästi. Ap on itseensä ihastunut mies.

ps vaikka tiedänkin, että olet ap, niin tämä asetelma toimikoon varoittavana esimerkkinä, että onko fiksua niin

• Anonyymi
    • Taitaa olla aloittaja mies. Ei tämmösellä lasten palstalla mitään kuumia naisia ole.

• Anonyymi

Mut minä olen. Olen Anna-Leena, ja oon tosi hot

• Anonyymi

Olen nainen mutta en mikään kuuma. Ihan tavallinen tallustelija.

Mikä pakkomielle täällä on kaikilla siihen, että naisen pitää olla mies jonkin kirjoitustyylin tai sanomisen perusteella. Minusta se on jollain tapaa huvittavaa. Noiden perskärpästen tyyli vaan on niin inhottava, että välillä meinaa provosoitua mukana. En tarkoita sinua vaan noita muita tuolla aiemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen mutta en mikään kuuma. Ihan tavallinen tallustelija.

Mikä pakkomielle täällä on kaikilla siihen, että naisen pitää olla mies jonkin kirjoitustyylin tai sanomisen perusteella. Minusta se on jollain tapaa huvittavaa. Noiden perskärpästen tyyli vaan on niin inhottava, että välillä meinaa provosoitua mukana. En tarkoita sinua vaan noita muita tuolla aiemmin.

Jotkut odottavat naiselta kaunista ja herkkää mieltä. Niille ei pelkkä römpsä ja reteet puheet riitä.

• Anonyymi

Tottakai se on mies.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Jotkut odottavat naiselta kaunista ja herkkää mieltä. Niille ei pelkkä römpsä ja reteet puheet riitä.

Sinähän varsin hienostuneelta vaikutat itsekin👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2967
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    3. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1171
    4. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1129
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      86
      1102
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1035
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      862
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      23
      755
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      737
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe