No vähän troIIaan noiden pahojen iloksi, mutta totta silti joka sana.
Ei parta pahoille kasva, sulle kasvaisi kyllä. Eli paha et ole.
Mies sää oot niin seksimies mulle
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Seksimies ei joutuisi tekeytymään toiseksi, että saa kuulla olevansa seksimies
- Anonyymi
Tekeytyykö seksimies joksikin toiseksi? Seksimies voisi rentoutua ja olla oma itsensä jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeytyykö seksimies joksikin toiseksi? Seksimies voisi rentoutua ja olla oma itsensä jo.
Antiseksimies esiintyy sen verran usein naisena, että se taitaa ainakin sillä hetkellä uskoa olevansa sellainen. Kiivas nimittely alkaa heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antiseksimies esiintyy sen verran usein naisena, että se taitaa ainakin sillä hetkellä uskoa olevansa sellainen. Kiivas nimittely alkaa heti.
*jos väittää vastaan hänen "feminiiniselle puolelleen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me pahastuta, vaikka esiinnytkin naisena. Anna palaa vaan Tiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me pahastuta, vaikka esiinnytkin naisena. Anna palaa vaan Tiina
"Ei me pahastuta", täällä tämä tekonokkeluus ja outo yhteishenkisyys toimii aika myötähäpeää herättävästi. Ap on itseensä ihastunut mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei me pahastuta", täällä tämä tekonokkeluus ja outo yhteishenkisyys toimii aika myötähäpeää herättävästi. Ap on itseensä ihastunut mies.
ps vaikka tiedänkin, että olet ap, niin tämä asetelma toimikoon varoittavana esimerkkinä, että onko fiksua niin
- Anonyymi
Kiva,ei ole paha hänkään
https://youtu.be/iC2F9ZdVIPM
.. Taitaa olla aloittaja mies. Ei tämmösellä lasten palstalla mitään kuumia naisia ole.
- Anonyymi
Mut minä olen. Olen Anna-Leena, ja oon tosi hot
- Anonyymi
Olen nainen mutta en mikään kuuma. Ihan tavallinen tallustelija.
Mikä pakkomielle täällä on kaikilla siihen, että naisen pitää olla mies jonkin kirjoitustyylin tai sanomisen perusteella. Minusta se on jollain tapaa huvittavaa. Noiden perskärpästen tyyli vaan on niin inhottava, että välillä meinaa provosoitua mukana. En tarkoita sinua vaan noita muita tuolla aiemmin. Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen mutta en mikään kuuma. Ihan tavallinen tallustelija.
Mikä pakkomielle täällä on kaikilla siihen, että naisen pitää olla mies jonkin kirjoitustyylin tai sanomisen perusteella. Minusta se on jollain tapaa huvittavaa. Noiden perskärpästen tyyli vaan on niin inhottava, että välillä meinaa provosoitua mukana. En tarkoita sinua vaan noita muita tuolla aiemmin.Jotkut odottavat naiselta kaunista ja herkkää mieltä. Niille ei pelkkä römpsä ja reteet puheet riitä.
- Anonyymi
Tottakai se on mies.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Jotkut odottavat naiselta kaunista ja herkkää mieltä. Niille ei pelkkä römpsä ja reteet puheet riitä.
Sinähän varsin hienostuneelta vaikutat itsekin👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36039136Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1047578Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315680Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214188Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi593532Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523337Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D702804- 262472
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122164