En kestä enään yhtään vanhempien ryyppäystä

Anonyymi

Isäni juo kokoajan, sillä tarkoitan että ainakun nään isän hänellä on aina joku kaljatölkki kädessä ja sitten pyytää että - toisitko mulle pari lonkeroo tuolta kaapista. En jaksais sitä aina.

Äiti juo viiniä aika usein, ei niin usein kuin iskä mutta n.kolme kertaa viikossa. Ja silloin kun äiti on kännissä hän on maailman äryttävin hän on ihan sekaisin, ja silloin kun äiti on umpi humalassa niin iskä alkaa huutamaan äitille että jumaliste sä oot kännis mene nukkumaan mä en jaksa sua. Sitten kun herään aamuyöllä siihen että kuulu kolistelua,itkua ja huutoa saan paniikkikohtauksen. Ja sitten kun herään taas aamulla huomaan että koko kämppä on sekaisin iskä on mennyt töihin( yrittäjä, menee töihin pakoon perhettään) äiti nukkuu sohvalla, niin päätän mennä ylös takaisin itkemään. En jaksais tällästä enää auttakaa.

3

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heips,
      Olet ikävässä tilanteessa. Alkoholia kittaavat vanhemmat eivät huomaa lapsilleen aiheuttamaansa pahaa oloa. Vika ei ole missään tapauksessa Sinussa. Ei todellakaan, vaikka jotkut syyllistävätkin itseään.
      Minä pystyn näkemään tuon juomisen sieltä juovan puolelta. Minä join itse ja olin juuri se joka aiheutti kaikenlaista Ikävää.
      Onnistuin lopettamaan.
      Pyydät apua!
      Hmmm.... Kirjoittelen itse Päihdelinkki nimisellä sivustolla. Sivustolla on useita eri osioita. Muistaakseni sieltä löytyy myös apuja nuorille. Siis niille jotka kärsivät vanhempien juomisesta. Käyppäs hieman etsimässä, jos sieltä löytyy vaikka apua tai lisävinkkiä.
      Putkis 0132

    • Anonyymi

      Rakas ystävä! Se taakka jota joudut kantamaan on aivan liian suuri kantaa yksin. Kannattaa aloittaa vaikka siitä, että soittaa päihdelinkkiin ja kertoo koko jutun. Ja kysyä sieltä millaista apua sinulle on tarjolla. Tiesithän, että myös lapsi voi tehdä itsestään lastensuojeluilmoituksen? Koko sydämeni voimalla lähetän sinulle myötätuntoisia ja kannustavia ajatuksia!

    • Anonyymi

      Ihan riippuu, haluatko todella pois kotoa tuollaisesta ilmapiiristä. Lastensuojelu, eli sossuun ilmoitus.
      Tekevät kotikäynnin. Järkkäävät sinulle apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe