Kotimaa
Tutkimus: Ilta-Sanomat on Suomen seuratuin uutismedia verkossa – asema vahvistunut viime vuodesta,se on totta että seuratuin,mutta muu on sitten jo sitä sanomia..PS..Maksaneet maltaita tutkimustuloksesta.
Ilta-Sanomat on vahvistanut asemaansa Suomen seuratuimpana uutisvälineenä verkossa, ilmenee Oxfordin yliopiston yhteydessä toimivan Reuters-instituutin tuoreesta raportista.
Satuileva media,mites luotettavuus,korkeintaan 25% suomalaisista luottaa tähän ykkösuutisankkaan..
Tämän voisi käsittää huonona vitsinä!!
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hyvinkin voi olla totta, että Ilta-Sanomien verkkosivuilla on paljon kävijöitä. Toimittaja on tosin itse keksinyt verbimuodon "seuratuin", koska se antaa sellaisen myönteisen kuvan, että sivuilla kävijät todella katselevat ja lukevat useita "uutisia" kauan aikaa ja palaavat sivuille usein.
Parhaillaan IS:n "uutisissa" kerrotaan mm. jostakin maajussien erosta, Pirkko Arstilan viilennyskikasta, huutokauppakeisarin apumiehen työpajasta, Britney Spearsin esittämästä isäänsä kohdistuneesta syytöksestä ja muista samantapaisista asioista.
Kukaan ei vakavissaan ajattele, että IS olisi Suomen luetuin uutismedia. Suomen luetuin hömppämedia se voi hyvinkin olla. - Anonyymi
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Kilpaileva läpyskä, Iltalehti, on persujen pää-äänenkannattaja, eli aivan luokaton.
- Anonyymi
Toimittajajilta kysytään nyt vastuuta kirjoitteluistaan iltasanomilta ja persujen iltalehdeltä!!!
Kotimaa
Poliisi ei aloita esitutkintaa pääministerin aamupalaetuutta koskevassa asiassa
Poliisin mukaan asiassa ei ole syytä epäillä virkavelvollisuuden rikkomista.
Selvittäkää nyt kuka vaati asiasta poliisitutkimusta se kiinnostaa aika monia? - Anonyymi
Tilastokeskuksessa töissä ollut tuttavani kertoi, että ensin tiedetään tulos ja sen perusteella tehdään "tilasto".
Mitään muuta en ole koskaan epäillytkään.- Anonyymi
Vähän sama kun nykyään ideologistilla on jo mielipide ja vastaus valmiina, mutta näyttääkseen merkittävämmältä hän tekee näennäistutkimuksen asiasta ja tulee sitten sen saman vastauksen kanssa julki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882