Visuveden kyläyhdistyksen rahankäyttö

Anonyymi

Elinkeinolautakunta myönsi 12.3. 2021 pitämässään kokouksessa Visuveden kyläyhdistykselle 2400 euroa penkkien ja pöytäryhmien hankintaan Pusunvuolteen uimarannalle. Ei ole kalusteita näkynyt.
Nesteen puistoon tuotiin eilen Kyläyhdistykselle osoitettu lautakasa. Lieneekö sitä kepulaisten suosimaa tuppeensahattua? Maksu osoitetaan varmaan tavaran tilaajalle.Onneksi Jouni kuulemma maksaa puistosta aiheutuneet kustannukset. Ei kai tarvi pelätä, että penkkirahoilla maksetaan nuo laudat.

4

1397

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kateellinen itkijä. Käys vilkaisee venerannan tiellä ja nuuhkaset vähän sillä kohtaa missä on puolen miljoonan kulkupelit pihassa, niin tiedet miltä menestys haisee ja jos keskittäisit itsekin aikasi johonkin tuottavaan tekemiseen, etkä täällä itkemiseen ja toisten tavaroiden perään kyttäilyyn, niin voisit jotain joskus saavuttaa, paitsi et tuo ikä alkaa sulla jo painaan, kun katsoin mistä osoitteesta viestis kirjoitit :)

• Anonyymi

Vai vilkaisit osoitteen! Katsoppas nyt sitten tämä minunkin osoitteeni, ja kerro sitten täällä meille kaikille. kun tuntuu että olen vähän eksyksissä.

• Anonyymi

Ai nää on oikein uhkailijoita, jos kuntalaiset peräänkuuluttaa verorahojen perään. Omien rahojensa.

Aikamoista.

Kannattas vähän miettiä ketä äänestää.

• Anonyymi

Onko sinulla jotain tietoa minun saavutuksistani. Minä pidän jonkinlaisena saavutuksena sitä, että todennäköisesti olen tässä elämässä
        maksanut enemmän veroja kuin sinä. Toiset maksavat veroja, että sinulla on millä rehvastella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1279
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      80
      1164
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      641
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      588
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      20
      553
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      523
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      469
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      462
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä