Mulla on viimeaikoina mennyt monta litraa maitoa suoraan lavuaariin.
Jääkaapissa voi ei ole sulanut, joten kaappi ei voi olla liian lämmin. Miten muuten ne lämpötilanumeroinnit? Olen niitä kokeillut vaihtaa. Onko 7 kylmempi kuin esim. 1?
Olen ihan ihmeissäni.
Maidon päiväys ei ole ohi. Viereiset tölkit: toinen kokkelissa, toinen ei.
Onko tää joku salaliitto?
Miksi maito kokkeloituu?
5
330
Vastaukset
- Anonyymi
Maito liian kauan lämpimässä matkalla kaupasta kotiin. Suomessaa ei minulle tällaista ole tapahtunut, mutta aikoinaan 20 vuotta sitten italiassa lomalla ollessaa kauppa noin kilsan päässä joten maito oli lämpimässä liian kauan ja jääkaappi ei tarpeeksi kylmä, joten ennen viimeistä myyntipäivää maito kokkareista.
- Anonyymi
Oisko ukkosen syytä
- Anonyymi
Älä osta niin paljon maitoa kerralla, sitä saa joka päivä kaupasta, käytä lämpimällä säällä kylmälaukkua/kassia kun olet ostoksilla. Älä aukaise jääkaappia liian usein lämpimällä ja kaikista tärkein osta jääkaappiin kylmälaitteisiin tarkoitettu lämpömittari.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Huonojalkaisena mulle tuodaan ruuat verkkokaupasta, myös viikon maidot, kerralla.
Täytyypä sanoa tuojalle asiasta, kun tulee ensikerralla... Ehkä auto on liian lämmin!
Ja toi lämpömittari... Kaikkea oppii! Kiitos. 🍓🧚♀️☀️- Anonyymi
Muistin, että mulla on kaapin ylähyllyllä ollut hätävarana rasvatonta maitojauhetta. Avasin paketin, täytyyhän sitäkin käyttää. Sekoitin reippaasti isoon lasiin ja laitoin hetkeksi pakastimeen, että hiukan jäähtyi. Ihan hyvää.
Nyt kun tilaan kaupasta maidot, niin ainoastaan muutamiksi päiviksi ja yli loppuviikon helteiden menen aina maitojauheella...
Tilasin kaupasta jääkaappilämpömittarin.
Huoneeni lämpötila muutoin on 28°! Mulla pyörii kaiken aikaa tuuletin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812