Turvallista keskikesän juhlaa

Juhannus se taas tulla tupsahti. Luontokin kauneimmillaan ja ilma on lämmin 🦋

Viettäkäähän ihmiset sitten turvallista keskikesän juhlaa. Ei mennä öölit sun muut kossanderit veressä uimaan, eikä autonrattiin. Ei tapella, eikä riehuta.

Jos kuitenkin jotain kuplivaa ja kuohuvaa haluaa ottaa, niin järkeä ei kannata uittaa siinä samalla ;)

Jos tämä ei onnistu, eli lähtee herkästi hyppysistä, niin kannattaa pitäytyä jokamiehen juomassa eli muumilimpparissa :))

125

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitti toivotuksesta! Kahlailen kai vaan rantavedessä ja makaan hiekalla eväskamppeitten kaa. Koitan bongata Artsin näköisiä rantaleijonia;)

      Sunflower

      • Kuulostaa tosi mukavalta! :)

        Ota kiikarit mukaan kaiken varalta, jos tää Artsin kaksoisolento sattuu olemaan vähän kauempana ;))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulostaa tosi mukavalta! :)

        Ota kiikarit mukaan kaiken varalta, jos tää Artsin kaksoisolento sattuu olemaan vähän kauempana ;))

        Hitosti on vaan noita hyttysiä:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitosti on vaan noita hyttysiä:(

        Sunflower

        Juu, kyllä niitä nyt piisaa :(

        Itekki yritin tuos kukkapenkkiä siivoilla, niin eiköhän noi piikittäjät ollu kimpussa!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, kyllä niitä nyt piisaa :(

        Itekki yritin tuos kukkapenkkiä siivoilla, niin eiköhän noi piikittäjät ollu kimpussa!

        Toi on hiton turhauttavaa ku pitäis olla pihalla jatkuvassa liikkeessä. Ku jää paikoilleen nää on heti kimpussa:(

        Sunflower


    • Anonyymi

      Paitsi että ympäri Suomen maata on EM jalkapallo turisteilla löytynyt koronaa.. Joten se taas osoittaa, että ihmiset on lyhyt muistisia

      • Joo, kyllä mä sanon, että on jotku ihmiset sitten äärettömän ajattelemattomia! :/


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joo, kyllä mä sanon, että on jotku ihmiset sitten äärettömän ajattelemattomia! :/

        Uusia tartuntoja tulee kuin sieniä sateella. Testeittä maahan ja ilman karanteenia kesäfestareille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusia tartuntoja tulee kuin sieniä sateella. Testeittä maahan ja ilman karanteenia kesäfestareille.

        Harmittaa vietävästi, jos tää hyvä tilanne taas huononee :(


    • Hyvää juhannusta! 🌸 Me ollaan kotona, rentoudutaan, käydään vuffen kanssa kävelyllä ja tehdään hyvää ruokaa.

      • Kiitos Kittie :)

        Minä aion myös vaan kotosalla pomppelehtia. Mun herkkua eli makkaraa pitää kyllä grillata :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos Kittie :)

        Minä aion myös vaan kotosalla pomppelehtia. Mun herkkua eli makkaraa pitää kyllä grillata :P

        Meinas unohtua uudet perunat ja silli...voi namia!

        Syötkös sä Kittie uusia pottuja?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meinas unohtua uudet perunat ja silli...voi namia!

        Syötkös sä Kittie uusia pottuja?

        En syö silliä ja uusiapottuja.. Kotikotona oli pakko syödä uusia pottuja, vaikka inhosin niitä... Omassa huushollissa en niitä syö.

        Tänään syötiin makkaraa ja salaattia. Ja varmaan kohta mennään ajelulle ja jätskille.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        En syö silliä ja uusiapottuja.. Kotikotona oli pakko syödä uusia pottuja, vaikka inhosin niitä... Omassa huushollissa en niitä syö.

        Tänään syötiin makkaraa ja salaattia. Ja varmaan kohta mennään ajelulle ja jätskille.

        Hitto mikä pakko:( Ite en tajua tota pakkoa ainaski maistaa. Inhoan kaalta että yökkään ku ees ajattelen. Kuului kotona just noihin 'pakko maistaa'.

        Sunflower


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En syö silliä ja uusiapottuja.. Kotikotona oli pakko syödä uusia pottuja, vaikka inhosin niitä... Omassa huushollissa en niitä syö.

        Tänään syötiin makkaraa ja salaattia. Ja varmaan kohta mennään ajelulle ja jätskille.

        Okei...

        Mäkin muistan, ku kotona oli joskus ruokaa, mikä ei uponnut. Kaikki kyllä muutes kelpas, mutta ei se verileivästä tehty keitto :{


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mikä pakko:( Ite en tajua tota pakkoa ainaski maistaa. Inhoan kaalta että yökkään ku ees ajattelen. Kuului kotona just noihin 'pakko maistaa'.

        Sunflower

        Mut eihän sitä tiedä tykkääkö, ennenku maistaa :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En syö silliä ja uusiapottuja.. Kotikotona oli pakko syödä uusia pottuja, vaikka inhosin niitä... Omassa huushollissa en niitä syö.

        Tänään syötiin makkaraa ja salaattia. Ja varmaan kohta mennään ajelulle ja jätskille.

        Ai et ku vesi herahti kielelle ku mä luin ton sanan 'makkara' :P


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku vesi herahti kielelle ku mä luin ton sanan 'makkara' :P

        Onhan se hyvää, liikaa en syö sitä, kun massu ei tykkää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mikä pakko:( Ite en tajua tota pakkoa ainaski maistaa. Inhoan kaalta että yökkään ku ees ajattelen. Kuului kotona just noihin 'pakko maistaa'.

        Sunflower

        Raaka kaali on hyvää, salaaattina, keitetty kaali on yöks...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mut eihän sitä tiedä tykkääkö, ennenku maistaa :)

        No toi 'maistaminen' tarkoitti ainaski kotona koko annoksen syömistä.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Raaka kaali on hyvää, salaaattina, keitetty kaali on yöks...

        Just noin on itelläniki:) Salaateissa kaali menettelee mutta oksennus nousee kurkkuun ku muistaa kaalikeiton maun. Haiseeki hiton pahalle.

        Sunflower


    • Aurinkoista juhannusta myös multa sekä mun rakkaalta Toljanterilta. Meillä ei toistaiseksi ole muita lemmikkejä kuin pelkkä mörkö, joka vaanii mua meidän sängyn alla. Nytkään en pysty poistumaan peitoista yhtään minnekään, koska saattaisin liukastua sen kuolaamaan lattiaan... (⚆﹏⚆❀)

      • Kiitos kiitos! :)

        Mikäs se tommonen mörkö on??? 😳


      • Nyt sanot sille Tontulle, että ottaa mörönhäätöluudan käteen ja huitasee sen otuksen ovesta ulos ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos kiitos! :)

        Mikäs se tommonen mörkö on??? 😳

        Se on siis jokseenkin tällainen, mikä näkyy kuvassa. Älä sitten säikähdä, kun avaat linkin... (ʘ言ʘ❀)*:・゚✧

        https://images.app.goo.gl/f1JHdsWtfG2U5JSP6

        Mutta vaara on nyt oikeasti ohitse, sillä onnistuin pakenemaan superpitkällä loikalla. Eli olen jo rannalla menossa uimaan... (◕‿◕✿)


      • Anonyymi

        Mistä hitosta toi pelko tulee ku itekki tiiän ton että joku nappaa jalasta:/

        Sunflower


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hitosta toi pelko tulee ku itekki tiiän ton että joku nappaa jalasta:/

        Sunflower

        Suurempi ihme on miksei ylläolevaa häirikköä saada aisoihin?


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Se on siis jokseenkin tällainen, mikä näkyy kuvassa. Älä sitten säikähdä, kun avaat linkin... (ʘ言ʘ❀)*:・゚✧

        https://images.app.goo.gl/f1JHdsWtfG2U5JSP6

        Mutta vaara on nyt oikeasti ohitse, sillä onnistuin pakenemaan superpitkällä loikalla. Eli olen jo rannalla menossa uimaan... (◕‿◕✿)

        Oho...no tuohan oliki iso otus...
        No, onneks pääsit karkuun ;)

        Mä ihan aattelin, että joku iso hämähäkki :))))
        Mä ku ite inhoon niitä :{


      • Anonyymi

        Kai tänne saa kirjoitta mitä haluaa,kunhan ei loukkaa ketään. Miten on sinun kirjoitusten laita. Ehkä se joka noin vähästä vetää herneen nenään,kuuluisi sinne hullujenhuoneelle. Jos herrasmies menettää malttinsa,hän ei näytä sitä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tänne saa kirjoitta mitä haluaa,kunhan ei loukkaa ketään. Miten on sinun kirjoitusten laita. Ehkä se joka noin vähästä vetää herneen nenään,kuuluisi sinne hullujenhuoneelle. Jos herrasmies menettää malttinsa,hän ei näytä sitä muille.

        Naulan kantaan! Menee Ressu vaan pihalleen ja huutaa siellä mölyt mahastansa. Turha täällä on naisväkeä kiusata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan! Menee Ressu vaan pihalleen ja huutaa siellä mölyt mahastansa. Turha täällä on naisväkeä kiusata.

        Juu, ja tää naisväki ei ole täällä koskaan kiusannut yhtään ihmistä. Yksi ihminen masentui vakavasti ja meinasi vetää itsenä narun jatkoksi, mutta pientähän se on.


      • Anonyymi

        Kytistä tuli mieleen. Heillä on tästä paltasta hyvin materiaalia ja asiat etenee.


      • Anonyymi

        Kirjoitusvirhe. Jos osaa käyttää päätä niin osaa käyttää. Muussa tapauksessa suksi ttuun


      • Anonyymi

        *palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja tää naisväki ei ole täällä koskaan kiusannut yhtään ihmistä. Yksi ihminen masentui vakavasti ja meinasi vetää itsenä narun jatkoksi, mutta pientähän se on.

        Onneksi teit asiasta rikosilmoituksen. 👍


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho...no tuohan oliki iso otus...
        No, onneks pääsit karkuun ;)

        Mä ihan aattelin, että joku iso hämähäkki :))))
        Mä ku ite inhoon niitä :{

        Taisi olla Rekun pentui ;) Kandee joskus näyttää imurii sille sängyn aluselle ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Taisi olla Rekun pentui ;) Kandee joskus näyttää imurii sille sängyn aluselle ;)

        Mites on Artsin sängynalustan laita? ;)


      • Kiitos nauruista! 😆


      • Anonyymi

        Oot itekki kohta liemessä ton uhkailun takia.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot itekki kohta liemessä ton uhkailun takia.

        Sunflower

        Ei ole uhkaus jos kertoo siitä kun on tehnyt ilmoituksen poliisille. Se on totuus. Opettele lakia stana! Että antaa toisen ihmisen vain ajautua itsemurhan partaalle ja sitten sen aiheuttaja uhriutuu. Hienoa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot itekki kohta liemessä ton uhkailun takia.

        Sunflower

        Jahas. Ihan selvä laiton uhkaus.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Se on siis jokseenkin tällainen, mikä näkyy kuvassa. Älä sitten säikähdä, kun avaat linkin... (ʘ言ʘ❀)*:・゚✧

        https://images.app.goo.gl/f1JHdsWtfG2U5JSP6

        Mutta vaara on nyt oikeasti ohitse, sillä onnistuin pakenemaan superpitkällä loikalla. Eli olen jo rannalla menossa uimaan... (◕‿◕✿)

        Missäpäin rantaa, jos saanen tiedustella arvon neidolta?

        - Uskollinen ihailijasi


      • Teeppä niin!


      • KUUNAAMA kirjoitti:

        Teeppä niin!

        Mistä teitä pallinaamoja oikein sikiää???


      • Eikös se uhkailija ole se joku girl...
        En muista mikä ton nimen alku oli. Olisko ollu bingisgirl tai golfgirl...joku urheilujuttu kumminkin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikös se uhkailija ole se joku girl...
        En muista mikä ton nimen alku oli. Olisko ollu bingisgirl tai golfgirl...joku urheilujuttu kumminkin.

        Joku joskus mainitsi että oli curling girl??


      • Curling se olikin....
        Pää puhki sitä mietin ja bingispallo ja golf tuli vaa koko ajan mieleen :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mites on Artsin sängynalustan laita? ;)

        Ai meinaatsä et mä pentutehtailen villakoirii? :D


      • artagnan kirjoitti:

        Ai meinaatsä et mä pentutehtailen villakoirii? :D

        Miten mä muistan, että se olit just sinä, joka kertoi, että sängyn alla on lauma lemmikkejä ;)


    • Mageeta jussii daameille! Mä meinaan juhlia biitsillä et tulkaas sit sinne mimmit jos kaipaatte tällaisen lihaksikkaan kundin kainaloon ;)

      • Mä voin sit lähtee messiin ku etsitte valkovuokkoi tyynyn alle :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä voin sit lähtee messiin ku etsitte valkovuokkoi tyynyn alle :)

        No kyllä sinne varmaan neidot tarviikin, näin nykyaikana tuollasen raamikkaan jäbän henkivartijaks ;)

        Joillaki pimuilla saattais jäädä valkovuokot poimimatta..


    • Kovasti kovistellaan palstalle kirjoittavia mukavia naisia.

      Minkä ihmeen takia viaton höpöttely saa aikaan uhkailua ja muuta sontaa?

      Ei vaan ymmärrä, tsemppiä palstan urheille naisille ja mukavaa juhannusta kaikille:)

      • Anonyymi

        Huomassitko? Pimatsu yllä (kiissanpää) luulee että on s uhteessa kanssas.


      • Anonyymi

        Saak eli mikä kännu.


      • Anonyymi

        Minä.
        -Kaverini meinasi laittaa itsensä narun jatkoksi.

        Tinttu:
        -Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomassitko? Pimatsu yllä (kiissanpää) luulee että on s uhteessa kanssas.

        Joo huomassin tuon s uhteesa jutun..

        Lienet uusi palstalla tai sitten äärettömän tyhmä kun et tiedä että suhteemme on todellisuutta...

        ps. Mitä jos opettelisit kirjoittamaan, ilman kaatokänniä homma toimii paljon paremmin;)


      • Anonyymi

        Kiitti jos toi tarkoitti itteeniki:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Joo huomassin tuon s uhteesa jutun..

        Lienet uusi palstalla tai sitten äärettömän tyhmä kun et tiedä että suhteemme on todellisuutta...

        ps. Mitä jos opettelisit kirjoittamaan, ilman kaatokänniä homma toimii paljon paremmin;)

        Tavallisia tallaajia lohduttanee että olipa kainalossa bikinimissi tai peruspirkko, Kla-palsta on juhannusaaton paras seuralainen. Enin hohto menee missistäkin aikojen saatossa.


      • Anonyymi

        Nimenomaan näin. Yksi sama ^yksilö^ on olevinaan sekä itsetuhoinen että hänen puolustajansa. Kutsun häntä yksilöksi, koska sukupuolikin on arvoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä.
        -Kaverini meinasi laittaa itsensä narun jatkoksi.

        Tinttu:
        -Sitä saa mitä tilaa.

        Heikoilla kantimilla on kamun mielenterveys jos nettipalsta ajaa tuommoiseen ratkaisuun. Takavarikoisin ensimmäiseksi puhelimen ja tietsikan ja antaisin neuvon pysytellä vain perhepiirissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Yksi sama ^yksilö^ on olevinaan sekä itsetuhoinen että hänen puolustajansa. Kutsun häntä yksilöksi, koska sukupuolikin on arvoitus.

        Jep, yksi ja sama henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisia tallaajia lohduttanee että olipa kainalossa bikinimissi tai peruspirkko, Kla-palsta on juhannusaaton paras seuralainen. Enin hohto menee missistäkin aikojen saatossa.

        Kuulepas sinä, kun rinnalla on oikea nainen Kokkola-palsta on vihonviimeinen paikka, missä viettää juhannusta. Pätee myös parrakkaaseen herrasmieheen, et olisi pyörinyt juhannuksena netissä minä seuralaisenasi;)


      • Anonyymi

        Sinua kaipaillaan takaisin juttuseuraksi:) Muistanet minut muutaman vuoden takaa, annoit vinkkejä puutarhanhoitoon jne & kivan kuvan itsestäsi:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas sinä, kun rinnalla on oikea nainen Kokkola-palsta on vihonviimeinen paikka, missä viettää juhannusta. Pätee myös parrakkaaseen herrasmieheen, et olisi pyörinyt juhannuksena netissä minä seuralaisenasi;)

        No voi herranen aika...

        Pari viestiä kävi laittamassa, niin nyt on sitten koko suhde pielessä...
        Sallikaa mun nauraa :)))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No voi herranen aika...

        Pari viestiä kävi laittamassa, niin nyt on sitten koko suhde pielessä...
        Sallikaa mun nauraa :)))))

        Miksi tyytyä yhteen naiseen kun tarjolla on useampi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tyytyä yhteen naiseen kun tarjolla on useampi?

        Itteeskö tarjoat?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Itteeskö tarjoat?

        Eikös tuossa yläpuolella yksi peukutettu ole tarjolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuossa yläpuolella yksi peukutettu ole tarjolla?

        No kyllä näyttää tyrkyllä olevan...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä näyttää tyrkyllä olevan...

        Niin...

        Arielini on mulle kaikki kaikessa ja rakastan häntä yli kaiken...♡♡♡♡
        Joten se siitä arvailusta liittyen ongelmiin suhteessamme.

        Mitä tulee noihin ns. tyrkyllä oleviin naisiin ja niihin yllättäen pomppaaviin peukutuksiin: Kuvio on tuttu ja toistunut jo useammin palstalla. Joku ei vain voi sietää mun ja Arielin suhdetta ja käyttää sitten kaikki keinot saadakseen säröä ja epäilyksiä suhteeseemme .

        Palsta on tehnyt minusta kamalan epäluuloisen ja epäileväisen jokaikisen viestin suhteen mikä kohdistuu minuun tai Arieliin. Tuo minusta "kiinnostunut" henkilö kirjoittaa esimerkiksi ihan samoilla nuoteilla kuin nimimerkki "tukkirekka"...

        Oli miten oli, kuulun Arielille...♡♡♡♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Niin...

        Arielini on mulle kaikki kaikessa ja rakastan häntä yli kaiken...♡♡♡♡
        Joten se siitä arvailusta liittyen ongelmiin suhteessamme.

        Mitä tulee noihin ns. tyrkyllä oleviin naisiin ja niihin yllättäen pomppaaviin peukutuksiin: Kuvio on tuttu ja toistunut jo useammin palstalla. Joku ei vain voi sietää mun ja Arielin suhdetta ja käyttää sitten kaikki keinot saadakseen säröä ja epäilyksiä suhteeseemme .

        Palsta on tehnyt minusta kamalan epäluuloisen ja epäileväisen jokaikisen viestin suhteen mikä kohdistuu minuun tai Arieliin. Tuo minusta "kiinnostunut" henkilö kirjoittaa esimerkiksi ihan samoilla nuoteilla kuin nimimerkki "tukkirekka"...

        Oli miten oli, kuulun Arielille...♡♡♡♡

        Joku outo tarkoitus noilla viesteillä on...

        Se mua ihmetyttää, että mistä nuo peukutukset on ilmestynyt, ku me vakio rekatut kyllä tiedetään teidän luka suhde, joten meistä kukaan se ei voi olla...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joku outo tarkoitus noilla viesteillä on...

        Se mua ihmetyttää, että mistä nuo peukutukset on ilmestynyt, ku me vakio rekatut kyllä tiedetään teidän luka suhde, joten meistä kukaan se ei voi olla...

        Ei luka, vaan luja suhde...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joku outo tarkoitus noilla viesteillä on...

        Se mua ihmetyttää, että mistä nuo peukutukset on ilmestynyt, ku me vakio rekatut kyllä tiedetään teidän luka suhde, joten meistä kukaan se ei voi olla...

        Kuka on peukuttanut ja mitä viestiä?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kuka on peukuttanut ja mitä viestiä?

        No noita tontun "kosiskeluviestejä" on joku peukuttanu tuossa yläpuolella...

        Taitavat tosiaan olla miespuolisen kirjoittamia....


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joku outo tarkoitus noilla viesteillä on...

        Se mua ihmetyttää, että mistä nuo peukutukset on ilmestynyt, ku me vakio rekatut kyllä tiedetään teidän luka suhde, joten meistä kukaan se ei voi olla...

        No tota... Kyllähän täällä noita riidankylväjii riittää ja rooli vaihtuu tilanteen mukaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No noita tontun "kosiskeluviestejä" on joku peukuttanu tuossa yläpuolella...

        Taitavat tosiaan olla miespuolisen kirjoittamia....

        Okei. 😕


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Kyllähän täällä noita riidankylväjii riittää ja rooli vaihtuu tilanteen mukaan.

        No niitä kyllä riittää.

        Niitte ei saa vaan antaa mennä ihon alle...


    • Anonyymi

      Hyvää juslia tintuu

      • Anonyymi

        Jussia


      • No kiitosta vain...
        Oot sitten ottanu ainaki yhden, jos toisenkin ;)


    • Anonyymi

      Nirsot eivät ansaitse ruokaa.

    • Anonyymi

      Kiitos oi kiitos näistä neuvoista. Kyllä nyt kaikki ymmärtää ettei humalassa mennä uimaan. Kiitos että valistat tyhmiä kansalaisia. Kiitos!

      • Kiitos nyt tästäkin kommentista. Kyllä nyt kaikki ymmärtää, että tällaisestakin muistutuksesta joku voi ottaa nokkiinsa.


      • Anonyymi

        Kannattaa kummiskin jättää omaan arvoonsa, olet kiva nainen kuin myös muutkin palstan naiset. Liekö jonkinmoinen kateus taustalla, tuo suomalaisten perisynti.


      • Tai muuten vaan dingdong ;)


    • Luin tuon jutun jalkapallofanista, joka tuon pelireissun jälkeen lähti Himokselle juhlimaan, vaikka olis pitäny olla karanteenissa.

      Just tällaisten typerien ja välinpitämättömien ihmisten takia saattaa tuo virus taas levitä :/
      Kyllä olis kirveellä töitä!

      • Anonyymi

        Luin jutun myös fanista joka lähti himokselle negatiivisen testituloksen jälkeen. Ajattelematonta lähteä mihinkään terveenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin jutun myös fanista joka lähti himokselle negatiivisen testituloksen jälkeen. Ajattelematonta lähteä mihinkään terveenä.

        No kuules, se testi ei vielä näyttäny välttämättä totuutta. Toiseksi, niin karanteeniin olisi pitänyt mennä, mutta kun ei kiinnostanut :/


    • Syöttekö muuten paljon mansikoita kesällä? Minä syön jonkin verran, hyviä ovat, vaikka kalliiita.

      • Anonyymi

        No ei ole kalliita. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole kalliita. 😅

        Ei niin. Olen työtön ja saan ostettua mansikoita aina.


      • No kerran kesässä tulee ostettua. Amppelimansikkaa syön sitä mukaa, ku valmistuu :)

        On kyllä aika tyyriitä. Mä en kyllä tykkää mansikoista ku tuoreita. Pakastaminen pilaa ne :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kerran kesässä tulee ostettua. Amppelimansikkaa syön sitä mukaa, ku valmistuu :)

        On kyllä aika tyyriitä. Mä en kyllä tykkää mansikoista ku tuoreita. Pakastaminen pilaa ne :{

        Onhan ne parhaita tuoreena kyllä. 😋


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan ne parhaita tuoreena kyllä. 😋

        Niinku kaikki marjat. Mikään ei maistu niin hyvälle, kun metsässäkin syöt suoraan mustikkapuskasta mustikoita tai sitten puolukkaa :)


      • Kandee istuttaa taimii isoon ruukkuun ja kasvattaa mansikkoi partsilla. Nii mä oon tehnyt jo monet vuodet :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee istuttaa taimii isoon ruukkuun ja kasvattaa mansikkoi partsilla. Nii mä oon tehnyt jo monet vuodet :)

        Meidän parvekkeella on tosi kuuma, taitaa taimet kuolla, kun ei ehdi kastella..


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee istuttaa taimii isoon ruukkuun ja kasvattaa mansikkoi partsilla. Nii mä oon tehnyt jo monet vuodet :)

        Noista amppelimansikoista kasvaa kans hyvänmakusia mansikoita.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noista amppelimansikoista kasvaa kans hyvänmakusia mansikoita.

        Joo, olen niitä maistanut. Hyviä ovat. Äidillä oli niitä joskus.


    • Funtsittiin porukalla mageimpii juhannusmuistoi ku vietettiin iltaa. Yksi nousi sit omista ylitse muiden. 2015 juhannuksena mä ja Temmi hengailtiin Yökkiksen kaa. Yökkis vatkasi kulhollisen hemmetin hyvää kakkutaikinaa prinsessakostyymi yllään ja sit Temmi meni dallaamaan helmalle ku tahtoi tanssittaa häntä Crowded Housen 'Don't dream it's over' -biisin tahtiin. Mä olin nii hemmetin lätkässä et oksat pois. Sen jälkeen onkin sit virrannut vettä Suntis mut frendei ollaan maailman tappiin. Kertokaas mikä on jäänyt itsellänne mieleen?

      • Mulle tulee mieleen vaa yks...

        Oltiin menossa villeinä vuosina Kalajoelle juhannusta viettämään kavereiden kanssa. Automatkalla piti jo nauttia mukana olleita juomia ja hauskaa oli, mut se juhannus oliki sitten siinä... Heräsin seuraavana aamuna muiden naljailuun, eikä se ole unohtunu vieläkään, kun se toisinaan tulee joskus puheeksi.. :[


      • Mummolan juhannukset oli kivoja, grillattiin ja hengailtiin sukulaisten kanssa. 🙂


      • Anonyymi

        Itelläni tulee ekana mieleen ku jätkäkamu kärähti juhannuksena toisesta muijasta. Tää 'kalleus' oli kytänny jotaki rullaluistelevaa hempukkaa, ängenny tään seuraan ja hankkinut rullaluistimet itelleenki jne. Sitte tää instapimu oli tehny selväksi että et jätkä kelpaa:D Loppu jaksaa naurattaa:D

        Sunflower


      • Anonyymi

        Niin hemmetin kova krapula että tuumasi henki mennä. Siihen jussiin loppui viinaksilla läträäminen.


    • Kittiechihuen

      Huomenna aamulla menen kurkun tähystykseen, jännittää kauheasti... 😕

      • Anonyymi

        Ei hitto:( Tsemppiä kovasti ja koitat vaan ottaa rennosti.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto:( Tsemppiä kovasti ja koitat vaan ottaa rennosti.

        Sunflower

        Kiitos! ❤️


    • Anonyymi

      nellyn isäntä krillaa pallogrillillä hakalahdenkadulla tervetuloa saatte myös keltaista jaffaa, iivari on janoinen

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      187
      4273
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      231
      2232
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1321
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      175
      1058
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1044
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1027
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      964
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      65
      929
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      925
    Aihe