Pizza hut Kuopioon?

Anonyymi

Juuri ennen koronaa piti Kuopioon tulla Pizza Hut, mutta se jäi sitten olosuhteiden pakosta.
Onkohan siitä kuulunut mitään uutta tietoa??

28

2123

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä kaikesta muusta tarvitset noinkin tärkeää tietoa?

• Anonyymi

No olipas vastauksia. Mitäkö olisi tiedolla tehnyt? No olisin käynyt pizzalla.

Ne tekee ihan tosi mehukkaita pizzoja. Tosin hintakin on tosi kova, yli 20e.. tarjoukset erikseen, ei nekään halpoja ole.

• Anonyymi

Ei taida täällä olla tarpeeksi varakkaita asiakkaita.. :)

• Anonyymi

Mutta onko se ketju tulossa vai ei. siihen ei kukaan osaa vastata? Rääväsuut vaan pilaa kuopion mainetta täällä.. Jos sitä' nyt enää voi enempää pilata. :)

• Anonyymi

Pomo sai kuitenkin selville.

Hän katsoi läpi valvontakameran tallennetta tammikuun 29. päivältä, jossa yksi työtekijöistä touhusi rutiiniensa parissa ravintolan sulkemisajan jälkeen.

Nauhalla näkyy, miten työntekijä tarkistaa ensin jotain tietokoneeltaan ja menee sen jälkeen keittiössä tiskialtaan luo.

Hän ei kuitenkaan ota itselleen lasillista vettä, vaan päättää yllättäen helpottaa oloaan suoraan altaaseen.

Lirautuksen jälkeen mies laskee hanasta jälkien peittämiseksi vaatimattoman lorauksen vettä ja palaa tämän jälkeen tietokoneensa luo jatkamaan hommiaan.

Keittiön käyttäminen vessana ei tietenkään käynyt päinsä, joten työntekijä sai välittömästi potkut.

Tämä ei kuitenkaan riittänyt, sillä pissavideo levisi myöhemmin verkkoon.

Päivä videon leviämisen jälkeen Pizza Hutin tiedottaja joutui ilmoittamaan, että myös koko ravintola suljetaan.

• Anonyymi

Miksi keittiön altaaseen kuseminen on kiellettyä, virtsahan on antibakteerista ja menee keittiön altaasta samaan paikkaan kuin vessanpytystäkin.
        Kokeista ja keittäjistä saataisiin paljon enemmän tehoja irti mikäli nämä saisivat lorotella keittiön altaaseen.

• Anonyymi

No niin, täällä on tosi yksinäistä väkeä, vastauksista sen huomaa. Säälittää, mutta kaikki rääväsuut, voisitte sopia kohtaamisen jossain keskustassa ja pitää hauskaa.. Ainiin tehän vaan laitatte tänne jotain hauskaa, ovelan herjaavaa tästä viestistä ja olette edelleen ihan yksin.

• Anonyymi

Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

• Anonyymi

Olen varsin varakas ja haluan maksaa Pizza Hutin pizzasta ainakin sen 50 ekua€ jotta erotun köyhistä!
      Joten tervetuloa Pizza hutti Kuopioon ettei tarvitse nähdä köyhiä samassa pizzajonossa.
      Terv. Kokoomuksesta.

• Anonyymi

Perskokkareilla on tosiaan yhteiskunnalta pöllittyä rahaa taskut täynnä joilla he kustantavat kalliit pizza-ostoksensa jalopenolla ryyditettynä.

• Anonyymi

Missä on Kotipizza?

• Anonyymi

oho-pitsaa

• Anonyymi

Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

• Anonyymi

Pitsa sunnuntai.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ylläpidon toiveesta.

• Anonyymi

Pizzaperjantai!

• Anonyymi

ahaa

• Anonyymi

Uutuus pizzalausntai!

• Anonyymi

Pizzaperjantai!!!

• Anonyymi

Taas pizzaperjantai!

• Anonyymi00097

Lisää pizzaa tulee.

• Anonyymi00103

Taksikuski pizzeria.

• Anonyymi00105

Pizzaperjantai!

• Anonyymi00107

pitsahuti, ei ihan osunut, mänikin vahingossa alkoon.

• Anonyymi00119

Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.

• Anonyymi00127

TA-Yhtiöt, ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      152
      1313
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      120
      1069
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      832
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      808
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      141
      734
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      46
      674
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      61
      581
    Aihe