Parveke omakiva

Anonyymi

Ihan kiihottunu olo. Masturboin partsilla. Hame suojana tosin. Ihanaa jos joku näkis....

26

3033

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla heti kulli aivan kovana kun aattelen sua siellä himoissas. Oisinpa näkemässä

    • Anonyymi

      Laita siitä videoo niin nähdään😉

    • Anonyymi

      Olis mahtavaa olla katselemassa... kuvakin tekis nannaa... M48

    • Nice👍 Olen itse ollut parvekkeella kulli kädessä😇 ja yksi tuttu nainen käveli vielä ohi ja juttelin hänen kanssaan samalla kullia hieroen.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa kovin. Mia 38

    • Anonyymi

      kotitesassila kietasuhamepäällä vois tyydyttää jos olis nais seuraa kiinnostaa naise kans .Mia

      • Anonyymi

        Hyi vittu karvaiset luumut hameen alla


    • Anonyymi

      aina joku ukko pilaa hyvän fiiliksen ...Mia

      • Anonyymi

        Niinhän sie teet


      • Anonyymi

        Sinäpä sen sanoit, luumuseni.


    • parveke runkkaus on mahtavaa.saunan tai suihkun jälkeen kulli paljaana istuskelemaan.näkösuojaa ettei kukaan näe.päästää kunnon spermat lämpimässä ulkoilmassa.aah

    • Anonyymi

      Kiva kun tykkäät masturboida partsilla.. se on kiihoittavaa!
      Mä puistelin partsilla tänään petivaatteet alasti kun oli niin kuuma!
      Luulin olevani yksin ja hain lisää puisteltavaa... olin lähdössä jo partsilta
      pois kun huomasin naapurin rouvan katselevan touhujani...
      Olin hieman hämilläni, mutta hän huikkasi, että mukavaa Juhannusta :) käy useamminkin partsilla puisteluhommissa!
      Tää pitää toteutta joskus jäi kiva fiilis, kun hän oli katsellut mua ja tykkäsi siitä!

    • Anonyymi

      Tänään katselin naapurin vanhaa rouvaa terassilla istuessani kun hän teki puutarha hommia mekko päällä. Puristelin kovana seisovaa kalua shortsien läpi ja lopulta laukesin housuihinini.

    • Anonyymi

      Toteuttaisin jos ois parveke... :D N

      • Anonyymi

        Jos oot nainen niin voit lainata mun parveketta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot nainen niin voit lainata mun parveketta

        Okei jos lainaat sillai ettet oo kotona :)


    • Anonyymi

      Pian minullakin asunnossa parveke. Saa tehdä vaikka sitä ihanaa pillun vatkaamista siellä parvekkeella silloin kun mieheni on pidempään muualla.

      • Anonyymi

        Se on hyvä.paikka pillun hoitoon ja vaikka kielihoitoon


    • Ois mahtavq "vakoilla"

      • Anonyymi

        Oletko mistäpäin? T. Nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistäpäin? T. Nainen

        Oulusta, mistä itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistäpäin? T. Nainen

        Mielelläni katson :)


    • Anonyymi

      Meillä on talon sauna maan alla ja saunan ikkunat on matalalla. Menin ennen aina kyykkimään perennoja niin että saunasta näki hameeni alle. Tiesin aina kenellä on saunavuoro. Jos näin, että äijä veti käteen, otin pikkuhousut pois. Kerran yks vanha mies pyysi, että tulen lähemmäksi ikkunaa. Hän halusi työntää sormet pilluuni ja perseeseen samalla kun runkkaa. Ihanaa. Odotan niin taas lauantaita.

    • Anonyymi

      Olen 50 mies Hämeenlinnasta. Näin helteillä olen usein itsekin alastomana runkannut parvekkeella. Tosin sen verran suojainen parveke ettei sinne juurikaan näe. Olisipa mukava naisen kanssa yhdessä tyydyttää.

    • Anonyymi

      Miksi vain runkata. Mieheni kanssa rakastelemme parvekkeella aina kun vain tilaisuus tulee. Varsinkin lomamatkoilla tämä toteutuu aina. Ehkä siinä juuri viehättää se, että joku voi katsella.

      • Anonyymi

        Tuu sitten lomailee mun luo niin rakaztellaan kunnolla tässä rannalla niin vastapäisen rannan asukkaat ja uimapaikalla olivat saa kiksejä hekin😂😂


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe