Parveke omakiva

Anonyymi

Ihan kiihottunu olo. Masturboin partsilla. Hame suojana tosin. Ihanaa jos joku näkis....

26

3541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla heti kulli aivan kovana kun aattelen sua siellä himoissas. Oisinpa näkemässä

• Anonyymi

Laita siitä videoo niin nähdään😉

• Anonyymi

Olis mahtavaa olla katselemassa... kuvakin tekis nannaa... M48

• Nice👍 Olen itse ollut parvekkeella kulli kädessä😇 ja yksi tuttu nainen käveli vielä ohi ja juttelin hänen kanssaan samalla kullia hieroen.

• Anonyymi

Kiinnostaa kovin. Mia 38

• Anonyymi

kotitesassila kietasuhamepäällä vois tyydyttää jos olis nais seuraa kiinnostaa naise kans .Mia

• Anonyymi

Hyi vittu karvaiset luumut hameen alla

• Anonyymi

aina joku ukko pilaa hyvän fiiliksen ...Mia

• Anonyymi

Niinhän sie teet

• Anonyymi

Sinäpä sen sanoit, luumuseni.

• parveke runkkaus on mahtavaa.saunan tai suihkun jälkeen kulli paljaana istuskelemaan.näkösuojaa ettei kukaan näe.päästää kunnon spermat lämpimässä ulkoilmassa.aah

• Anonyymi

Kiva kun tykkäät masturboida partsilla.. se on kiihoittavaa!
      Mä puistelin partsilla tänään petivaatteet alasti kun oli niin kuuma!
      Luulin olevani yksin ja hain lisää puisteltavaa... olin lähdössä jo partsilta
      pois kun huomasin naapurin rouvan katselevan touhujani...
      Olin hieman hämilläni, mutta hän huikkasi, että mukavaa Juhannusta :) käy useamminkin partsilla puisteluhommissa!
      Tää pitää toteutta joskus jäi kiva fiilis, kun hän oli katsellut mua ja tykkäsi siitä!

• Anonyymi

Tänään katselin naapurin vanhaa rouvaa terassilla istuessani kun hän teki puutarha hommia mekko päällä. Puristelin kovana seisovaa kalua shortsien läpi ja lopulta laukesin housuihinini.

• Anonyymi

Toteuttaisin jos ois parveke... :D N

• Anonyymi

Jos oot nainen niin voit lainata mun parveketta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot nainen niin voit lainata mun parveketta

Okei jos lainaat sillai ettet oo kotona :)

• Anonyymi

Pian minullakin asunnossa parveke. Saa tehdä vaikka sitä ihanaa pillun vatkaamista siellä parvekkeella silloin kun mieheni on pidempään muualla.

• Anonyymi

Se on hyvä.paikka pillun hoitoon ja vaikka kielihoitoon

• Ois mahtavq "vakoilla"

• Anonyymi

Oletko mistäpäin? T. Nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Oulusta, mistä itse?

• Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni katson :)

• Anonyymi

Meillä on talon sauna maan alla ja saunan ikkunat on matalalla. Menin ennen aina kyykkimään perennoja niin että saunasta näki hameeni alle. Tiesin aina kenellä on saunavuoro. Jos näin, että äijä veti käteen, otin pikkuhousut pois. Kerran yks vanha mies pyysi, että tulen lähemmäksi ikkunaa. Hän halusi työntää sormet pilluuni ja perseeseen samalla kun runkkaa. Ihanaa. Odotan niin taas lauantaita.

• Anonyymi

Olen 50 mies Hämeenlinnasta. Näin helteillä olen usein itsekin alastomana runkannut parvekkeella. Tosin sen verran suojainen parveke ettei sinne juurikaan näe. Olisipa mukava naisen kanssa yhdessä tyydyttää.

• Anonyymi

Miksi vain runkata. Mieheni kanssa rakastelemme parvekkeella aina kun vain tilaisuus tulee. Varsinkin lomamatkoilla tämä toteutuu aina. Ehkä siinä juuri viehättää se, että joku voi katsella.

• Anonyymi

Tuu sitten lomailee mun luo niin rakaztellaan kunnolla tässä rannalla niin vastapäisen rannan asukkaat ja uimapaikalla olivat saa kiksejä hekin😂😂

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      150
      5953
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      36
      4358
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3540
    4. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      36
      2951
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      55
      2847
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2715
    7. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2638
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2530
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2165
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2035
    Aihe