Tarinoiden etsintää

Anonyymi

Onkos kenelläkään tiedossa mistä löytäisi tarinoita, joissa naista koulutettaisiin lutkaksi/huorksi jne. Tai käytetään niin. Myös hucow jutut kiinnostaa ja moni muu jossa nainen käytön kohteena tai vaikka vain panopuuna. Toki jos jollakulla intoa kirjoittaa niin olisi myös todella kiva!

24

3991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tykkäät "sihteeri" saa läksytyksen "pomoltaa" tarinasta? Jos tykkäät tyylistä niin voisin kirjoittaa lisää.

      • Anonyymi

        En onnistu löytämään kyseistä tarinaa..


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin kyllä! Olisi kiva kuulla lisää

        Kerro enemmän itsestäsi, mielihaluistasi ja kuvaile itseäsi niin kirjoitan sinulle tarinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro enemmän itsestäsi, mielihaluistasi ja kuvaile itseäsi niin kirjoitan sinulle tarinan.

        Olen 24v nainen, pitkillä hiuksilla ja hiukan muodokas. Elän sellaista villiä vaihetta että panen vähän kaikkia ja nautiskelen elämästä. Eniten pidän vahvaotteisita miehistä ja kovastakin bdsm menosta. Kysy vain lisää jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 24v nainen, pitkillä hiuksilla ja hiukan muodokas. Elän sellaista villiä vaihetta että panen vähän kaikkia ja nautiskelen elämästä. Eniten pidän vahvaotteisita miehistä ja kovastakin bdsm menosta. Kysy vain lisää jos haluat.

        Kuulostat aika seksikkäältä lutkan alulta, kyllä sinusta varmasti hyvän panopuun saa. Ei minun enää tarvitse tietää mistä muusta pidät, sillä sinun täytyy tyytyä siihen että minä hoidatan sinulla oman nautinnon. Sillä, tykkäätkö jos 40v nai ja käyttää sinua, ei ole väliä, sillä minä varmasti nautin sinusta. Kerron kun olen kirjoittanut tarinan siitä miten sinut otan. Löytyykö sinusta kuvia alastonsuomesta tai jostain jotta voin nauttia muodoistasi tarinaa kirjoittaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 24v nainen, pitkillä hiuksilla ja hiukan muodokas. Elän sellaista villiä vaihetta että panen vähän kaikkia ja nautiskelen elämästä. Eniten pidän vahvaotteisita miehistä ja kovastakin bdsm menosta. Kysy vain lisää jos haluat.

        Kirjoitin sua ajatellen jatkoa samaan paikkaan missä edellinenkin tarina on. Kaiva dildo esille ja nauti tarinasta samalla kun tyydytät itseäsi. Tyydyttäminen oli sitten käsky. Lopuksi kerro mitä tykkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin sua ajatellen jatkoa samaan paikkaan missä edellinenkin tarina on. Kaiva dildo esille ja nauti tarinasta samalla kun tyydytät itseäsi. Tyydyttäminen oli sitten käsky. Lopuksi kerro mitä tykkäsit.

        Oi tykkäsin kivasti! Vibrasin ja didlotin koko ajan ja laukesin lopuksi. Pidin kovasti juuri siitä ettei minulla ollut valtaa siihen mitä tapahtuu vaan otit vaikka väkisin ... olisi mukava kuulla lisää koulutuksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi tykkäsin kivasti! Vibrasin ja didlotin koko ajan ja laukesin lopuksi. Pidin kovasti juuri siitä ettei minulla ollut valtaa siihen mitä tapahtuu vaan otit vaikka väkisin ... olisi mukava kuulla lisää koulutuksesta!

        Sun pitää ensin todistaa että olet hyvää lutka-ainesta. Haluan nähdä kuvasi, saat itse valita miten. Pistätkö alastonsuomeen, aijaa.comiin, jonnekin muuhun palveluun tai lähetätkö vain mulle kikissä josta muut ei sitä nää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi tykkäsin kivasti! Vibrasin ja didlotin koko ajan ja laukesin lopuksi. Pidin kovasti juuri siitä ettei minulla ollut valtaa siihen mitä tapahtuu vaan otit vaikka väkisin ... olisi mukava kuulla lisää koulutuksesta!

        Mahdollisessa lisäkoulutusfantasiassa en ole vielä päättänyt oletko kaupungilla vilauttelemassa käskystäni vaiko mökillä palvelemassa minua ja kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää ensin todistaa että olet hyvää lutka-ainesta. Haluan nähdä kuvasi, saat itse valita miten. Pistätkö alastonsuomeen, aijaa.comiin, jonnekin muuhun palveluun tai lähetätkö vain mulle kikissä josta muut ei sitä nää.

        Kuvissa saat halutessasi olla täysin tunnistamaton. Mua kiinnostaa vain sun pillu, perse ja tissit tai muu eroottinen sisältö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvissa saat halutessasi olla täysin tunnistamaton. Mua kiinnostaa vain sun pillu, perse ja tissit tai muu eroottinen sisältö.

        Voisin lähettää kuvani kikissä jos laitat osoitteen mihin viestitän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lähettää kuvani kikissä jos laitat osoitteen mihin viestitän!

        laita kuva tavallinenm nimimerkille


    • Anonyymi

      Yks hyvä juttu löytyy ainaski palstalta: vaikea löytää toista paria mukaan kimppa kivaan.

      Siinä on kertoja vedetty miehensä tietämättä melkoiseksi jakopalkinnoksi ja siemennettäväksi, eikä oikein mahda mitään muuta kuon antaa kiltisti ja monelle, varsinkin naapurin irstailijalle.

      • Anonyymi

        On hyvä. Kerrankin vaikuttaa naisen kirjoittamalle. Saa siinä mimmi kyytiä.


      • Anonyymi

        Vai ei sulla seiso. Ei voi mitään. Koeta kestää.


      • Anonyymi

        Koeta kestää kikulipoju.


      • Anonyymi

        Olisiko tähän linkkiä, kun en löydä..?


    • Anonyymi

      Noi on tosi tylsiä, vanhoja, ikäviä ja kulahtaneita juttuja ja sama kaava toistuu jatkuvasti. Jospa naiset nyt alkas kirjottaa jotain kinkyä niin voisi olla paljonki hauskempia, elävämpiä ja värikkäämpiä. Tai ei välttämättä niin kinkyä vaan jotain eroottista ja seksikästä, siis erilaista, luovaa, ei tarinan monotonista toistoa joka on kopion kopio jostain kolmenkymmenen vuoden takaa munaa poskeen jutusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Googlessa kokeilla hakea: keskustelu.suomi24.fi novellit lutka koulutus jne hakusanoja

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe