Onkos kenelläkään tiedossa mistä löytäisi tarinoita, joissa naista koulutettaisiin lutkaksi/huorksi jne. Tai käytetään niin. Myös hucow jutut kiinnostaa ja moni muu jossa nainen käytön kohteena tai vaikka vain panopuuna. Toki jos jollakulla intoa kirjoittaa niin olisi myös todella kiva!
Tarinoiden etsintää
24
4217
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tykkäät "sihteeri" saa läksytyksen "pomoltaa" tarinasta? Jos tykkäät tyylistä niin voisin kirjoittaa lisää.
- Anonyymi
En onnistu löytämään kyseistä tarinaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En onnistu löytämään kyseistä tarinaa..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16919301/quotsihteeriquot-saa-laksytyksen-quotpomoltaanquot tuossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16919301/quotsihteeriquot-saa-laksytyksen-quotpomoltaanquot tuossa
Tykkäsin kyllä! Olisi kiva kuulla lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsin kyllä! Olisi kiva kuulla lisää
Kerro enemmän itsestäsi, mielihaluistasi ja kuvaile itseäsi niin kirjoitan sinulle tarinan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän itsestäsi, mielihaluistasi ja kuvaile itseäsi niin kirjoitan sinulle tarinan.
Olen 24v nainen, pitkillä hiuksilla ja hiukan muodokas. Elän sellaista villiä vaihetta että panen vähän kaikkia ja nautiskelen elämästä. Eniten pidän vahvaotteisita miehistä ja kovastakin bdsm menosta. Kysy vain lisää jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 24v nainen, pitkillä hiuksilla ja hiukan muodokas. Elän sellaista villiä vaihetta että panen vähän kaikkia ja nautiskelen elämästä. Eniten pidän vahvaotteisita miehistä ja kovastakin bdsm menosta. Kysy vain lisää jos haluat.
Kuulostat aika seksikkäältä lutkan alulta, kyllä sinusta varmasti hyvän panopuun saa. Ei minun enää tarvitse tietää mistä muusta pidät, sillä sinun täytyy tyytyä siihen että minä hoidatan sinulla oman nautinnon. Sillä, tykkäätkö jos 40v nai ja käyttää sinua, ei ole väliä, sillä minä varmasti nautin sinusta. Kerron kun olen kirjoittanut tarinan siitä miten sinut otan. Löytyykö sinusta kuvia alastonsuomesta tai jostain jotta voin nauttia muodoistasi tarinaa kirjoittaessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin sua ajatellen jatkoa samaan paikkaan missä edellinenkin tarina on. Kaiva dildo esille ja nauti tarinasta samalla kun tyydytät itseäsi. Tyydyttäminen oli sitten käsky. Lopuksi kerro mitä tykkäsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin sua ajatellen jatkoa samaan paikkaan missä edellinenkin tarina on. Kaiva dildo esille ja nauti tarinasta samalla kun tyydytät itseäsi. Tyydyttäminen oli sitten käsky. Lopuksi kerro mitä tykkäsit.
Oi tykkäsin kivasti! Vibrasin ja didlotin koko ajan ja laukesin lopuksi. Pidin kovasti juuri siitä ettei minulla ollut valtaa siihen mitä tapahtuu vaan otit vaikka väkisin ... olisi mukava kuulla lisää koulutuksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi tykkäsin kivasti! Vibrasin ja didlotin koko ajan ja laukesin lopuksi. Pidin kovasti juuri siitä ettei minulla ollut valtaa siihen mitä tapahtuu vaan otit vaikka väkisin ... olisi mukava kuulla lisää koulutuksesta!
Sun pitää ensin todistaa että olet hyvää lutka-ainesta. Haluan nähdä kuvasi, saat itse valita miten. Pistätkö alastonsuomeen, aijaa.comiin, jonnekin muuhun palveluun tai lähetätkö vain mulle kikissä josta muut ei sitä nää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisessa lisäkoulutusfantasiassa en ole vielä päättänyt oletko kaupungilla vilauttelemassa käskystäni vaiko mökillä palvelemassa minua ja kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää ensin todistaa että olet hyvää lutka-ainesta. Haluan nähdä kuvasi, saat itse valita miten. Pistätkö alastonsuomeen, aijaa.comiin, jonnekin muuhun palveluun tai lähetätkö vain mulle kikissä josta muut ei sitä nää.
Kuvissa saat halutessasi olla täysin tunnistamaton. Mua kiinnostaa vain sun pillu, perse ja tissit tai muu eroottinen sisältö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvissa saat halutessasi olla täysin tunnistamaton. Mua kiinnostaa vain sun pillu, perse ja tissit tai muu eroottinen sisältö.
Voisin lähettää kuvani kikissä jos laitat osoitteen mihin viestitän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin lähettää kuvani kikissä jos laitat osoitteen mihin viestitän!
laita kuva tavallinenm nimimerkille
- Anonyymi
Yks hyvä juttu löytyy ainaski palstalta: vaikea löytää toista paria mukaan kimppa kivaan.
Siinä on kertoja vedetty miehensä tietämättä melkoiseksi jakopalkinnoksi ja siemennettäväksi, eikä oikein mahda mitään muuta kuon antaa kiltisti ja monelle, varsinkin naapurin irstailijalle.- Anonyymi
On hyvä. Kerrankin vaikuttaa naisen kirjoittamalle. Saa siinä mimmi kyytiä.
- Anonyymi
Vai ei sulla seiso. Ei voi mitään. Koeta kestää.
- Anonyymi
Koeta kestää kikulipoju.
- Anonyymi
Olisiko tähän linkkiä, kun en löydä..?
- Anonyymi
Kirjoitin jatkoa https://keskustelu.suomi24.fi/t/16919301/quotsihteeriquot-saa-laksytyksen-quotpomoltaanquot Jos sinulla tai jollain muulla on toiveita tai ideoita miten tarina jatkuisi, saa niitä esittää.
- Anonyymi
Noi on tosi tylsiä, vanhoja, ikäviä ja kulahtaneita juttuja ja sama kaava toistuu jatkuvasti. Jospa naiset nyt alkas kirjottaa jotain kinkyä niin voisi olla paljonki hauskempia, elävämpiä ja värikkäämpiä. Tai ei välttämättä niin kinkyä vaan jotain eroottista ja seksikästä, siis erilaista, luovaa, ei tarinan monotonista toistoa joka on kopion kopio jostain kolmenkymmenen vuoden takaa munaa poskeen jutusta.
- Anonyymi
Carpella jotain vanhoja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/242008/emantaa-lypsetaan - Anonyymi
Googlessa kokeilla hakea: keskustelu.suomi24.fi novellit lutka koulutus jne hakusanoja
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057