Moi. Mikähän mahtaa olla pösö 206 2.0i, sytytysjärjestys?🙄
Sytytysjärjestys
11
637
Vastaukset
- Anonyymi
1-3-4-2
Sitten voikin aloittaa sen ykkös sylinterin etsimisen... Kiitti👍 noo, eiköhän tuokin löydy kysymällä...🙈😯😂
- Anonyymi
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Anonyymi kirjoitti:
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Salaperäisiä neuvoja tulee, pitää alkaa piirtää karttaa...🤠
Anonyymi kirjoitti:
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Kiitooss, pitää ilmotella miten Äijän kävi 🤔🙂
- Anonyymi
PösöRacing206 kirjoitti:
Salaperäisiä neuvoja tulee, pitää alkaa piirtää karttaa...🤠
Sylinterien numerointi ei ole perinteiseen tapaan jakopäästä 1234 vaan ykkös sylinteri on siellä kytkimen päässä.
Eli jakopäästä katsottuna: 4321.
Kiitti neuvoista, käy ja kukkuu..😁 mut kertokaas maslaismöllille, mikä ero on, Peugeot 206 2.0 GTI ja, Peugeot 206 2.0 i GT. llä ? 🙄 Kun molempia näkyy olevan kaupan..🥺 🔥🔥🔥
- Anonyymi
Peugeot 206 GT oli Peugeotin valmistama 3-ovinen automalli, jota valmistettiin 4.000 kpl numeroitu rajoitettu erä (ovessa numerolaatta). Suomeen autoja tuotiin 20 kpl. GT eli Grand Tourisme esiteltiin kesällä 1999.
Peugeot 206 GT:n erottaa 206 GTi:stä mm. muhkeammista puskureista (WRC), jotka ovat korinväriset, myös kylkilistat ja oven kahvat ovat korinväriset. Molemmissa etuovissa on GT-mallin sarjanumerokilpi. Kokonaisuutta koristaa vielä alumiinikuorinen polttoainesäiliönkorkki. Sisustuksessa on käytetty nahkaa, alcantraa ja plyysiä. Automaattinen ilmastointi sekä RDS-radio erillisellä näytöllä ja CD-vaihtajalla kuului vakiovarusteluun. Rengaskoko 206 GT:ssä on 195/45 R 16 ja vanteet ovat 16" Ouraganit. Anonyymi kirjoitti:
Peugeot 206 GT oli Peugeotin valmistama 3-ovinen automalli, jota valmistettiin 4.000 kpl numeroitu rajoitettu erä (ovessa numerolaatta). Suomeen autoja tuotiin 20 kpl. GT eli Grand Tourisme esiteltiin kesällä 1999.
Peugeot 206 GT:n erottaa 206 GTi:stä mm. muhkeammista puskureista (WRC), jotka ovat korinväriset, myös kylkilistat ja oven kahvat ovat korinväriset. Molemmissa etuovissa on GT-mallin sarjanumerokilpi. Kokonaisuutta koristaa vielä alumiinikuorinen polttoainesäiliönkorkki. Sisustuksessa on käytetty nahkaa, alcantraa ja plyysiä. Automaattinen ilmastointi sekä RDS-radio erillisellä näytöllä ja CD-vaihtajalla kuului vakiovarusteluun. Rengaskoko 206 GT:ssä on 195/45 R 16 ja vanteet ovat 16" Ouraganit.Tietoa löytyy 👍 hienoa 🙂 kiva lukea, ku jotenki huomaa heti, et se ei oo mistään kaislikosta temmattua, vaan tietoa! 👍
- Anonyymi
Ranskalaisissa vehkeissä ei ole mitään loogisia järjestyksiä. Ydinvoimalassakin sitä on haettu pian pari vuosikymmentä.
- Anonyymi
Istuimet ensin, sitten öljypohja. Kyllä käryää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390