Moi. Mikähän mahtaa olla pösö 206 2.0i, sytytysjärjestys?🙄
Sytytysjärjestys
11
568
Vastaukset
- Anonyymi
1-3-4-2
Sitten voikin aloittaa sen ykkös sylinterin etsimisen... Kiitti👍 noo, eiköhän tuokin löydy kysymällä...🙈😯😂
- Anonyymi
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Anonyymi kirjoitti:
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Salaperäisiä neuvoja tulee, pitää alkaa piirtää karttaa...🤠
Anonyymi kirjoitti:
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Kiitooss, pitää ilmotella miten Äijän kävi 🤔🙂
- Anonyymi
PösöRacing206 kirjoitti:
Salaperäisiä neuvoja tulee, pitää alkaa piirtää karttaa...🤠
Sylinterien numerointi ei ole perinteiseen tapaan jakopäästä 1234 vaan ykkös sylinteri on siellä kytkimen päässä.
Eli jakopäästä katsottuna: 4321.
Kiitti neuvoista, käy ja kukkuu..😁 mut kertokaas maslaismöllille, mikä ero on, Peugeot 206 2.0 GTI ja, Peugeot 206 2.0 i GT. llä ? 🙄 Kun molempia näkyy olevan kaupan..🥺 🔥🔥🔥
- Anonyymi
Peugeot 206 GT oli Peugeotin valmistama 3-ovinen automalli, jota valmistettiin 4.000 kpl numeroitu rajoitettu erä (ovessa numerolaatta). Suomeen autoja tuotiin 20 kpl. GT eli Grand Tourisme esiteltiin kesällä 1999.
Peugeot 206 GT:n erottaa 206 GTi:stä mm. muhkeammista puskureista (WRC), jotka ovat korinväriset, myös kylkilistat ja oven kahvat ovat korinväriset. Molemmissa etuovissa on GT-mallin sarjanumerokilpi. Kokonaisuutta koristaa vielä alumiinikuorinen polttoainesäiliönkorkki. Sisustuksessa on käytetty nahkaa, alcantraa ja plyysiä. Automaattinen ilmastointi sekä RDS-radio erillisellä näytöllä ja CD-vaihtajalla kuului vakiovarusteluun. Rengaskoko 206 GT:ssä on 195/45 R 16 ja vanteet ovat 16" Ouraganit. Anonyymi kirjoitti:
Peugeot 206 GT oli Peugeotin valmistama 3-ovinen automalli, jota valmistettiin 4.000 kpl numeroitu rajoitettu erä (ovessa numerolaatta). Suomeen autoja tuotiin 20 kpl. GT eli Grand Tourisme esiteltiin kesällä 1999.
Peugeot 206 GT:n erottaa 206 GTi:stä mm. muhkeammista puskureista (WRC), jotka ovat korinväriset, myös kylkilistat ja oven kahvat ovat korinväriset. Molemmissa etuovissa on GT-mallin sarjanumerokilpi. Kokonaisuutta koristaa vielä alumiinikuorinen polttoainesäiliönkorkki. Sisustuksessa on käytetty nahkaa, alcantraa ja plyysiä. Automaattinen ilmastointi sekä RDS-radio erillisellä näytöllä ja CD-vaihtajalla kuului vakiovarusteluun. Rengaskoko 206 GT:ssä on 195/45 R 16 ja vanteet ovat 16" Ouraganit.Tietoa löytyy 👍 hienoa 🙂 kiva lukea, ku jotenki huomaa heti, et se ei oo mistään kaislikosta temmattua, vaan tietoa! 👍
- Anonyymi
Ranskalaisissa vehkeissä ei ole mitään loogisia järjestyksiä. Ydinvoimalassakin sitä on haettu pian pari vuosikymmentä.
- Anonyymi
Istuimet ensin, sitten öljypohja. Kyllä käryää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798