Moi. Mikähän mahtaa olla pösö 206 2.0i, sytytysjärjestys?🙄
Sytytysjärjestys
11
636
Vastaukset
- Anonyymi
1-3-4-2
Sitten voikin aloittaa sen ykkös sylinterin etsimisen... Kiitti👍 noo, eiköhän tuokin löydy kysymällä...🙈😯😂
- Anonyymi
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Anonyymi kirjoitti:
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Salaperäisiä neuvoja tulee, pitää alkaa piirtää karttaa...🤠
Anonyymi kirjoitti:
Kun löydät kytkimen olet aika lähellä...
Kiitooss, pitää ilmotella miten Äijän kävi 🤔🙂
- Anonyymi
PösöRacing206 kirjoitti:
Salaperäisiä neuvoja tulee, pitää alkaa piirtää karttaa...🤠
Sylinterien numerointi ei ole perinteiseen tapaan jakopäästä 1234 vaan ykkös sylinteri on siellä kytkimen päässä.
Eli jakopäästä katsottuna: 4321.
Kiitti neuvoista, käy ja kukkuu..😁 mut kertokaas maslaismöllille, mikä ero on, Peugeot 206 2.0 GTI ja, Peugeot 206 2.0 i GT. llä ? 🙄 Kun molempia näkyy olevan kaupan..🥺 🔥🔥🔥
- Anonyymi
Peugeot 206 GT oli Peugeotin valmistama 3-ovinen automalli, jota valmistettiin 4.000 kpl numeroitu rajoitettu erä (ovessa numerolaatta). Suomeen autoja tuotiin 20 kpl. GT eli Grand Tourisme esiteltiin kesällä 1999.
Peugeot 206 GT:n erottaa 206 GTi:stä mm. muhkeammista puskureista (WRC), jotka ovat korinväriset, myös kylkilistat ja oven kahvat ovat korinväriset. Molemmissa etuovissa on GT-mallin sarjanumerokilpi. Kokonaisuutta koristaa vielä alumiinikuorinen polttoainesäiliönkorkki. Sisustuksessa on käytetty nahkaa, alcantraa ja plyysiä. Automaattinen ilmastointi sekä RDS-radio erillisellä näytöllä ja CD-vaihtajalla kuului vakiovarusteluun. Rengaskoko 206 GT:ssä on 195/45 R 16 ja vanteet ovat 16" Ouraganit. Anonyymi kirjoitti:
Peugeot 206 GT oli Peugeotin valmistama 3-ovinen automalli, jota valmistettiin 4.000 kpl numeroitu rajoitettu erä (ovessa numerolaatta). Suomeen autoja tuotiin 20 kpl. GT eli Grand Tourisme esiteltiin kesällä 1999.
Peugeot 206 GT:n erottaa 206 GTi:stä mm. muhkeammista puskureista (WRC), jotka ovat korinväriset, myös kylkilistat ja oven kahvat ovat korinväriset. Molemmissa etuovissa on GT-mallin sarjanumerokilpi. Kokonaisuutta koristaa vielä alumiinikuorinen polttoainesäiliönkorkki. Sisustuksessa on käytetty nahkaa, alcantraa ja plyysiä. Automaattinen ilmastointi sekä RDS-radio erillisellä näytöllä ja CD-vaihtajalla kuului vakiovarusteluun. Rengaskoko 206 GT:ssä on 195/45 R 16 ja vanteet ovat 16" Ouraganit.Tietoa löytyy 👍 hienoa 🙂 kiva lukea, ku jotenki huomaa heti, et se ei oo mistään kaislikosta temmattua, vaan tietoa! 👍
- Anonyymi
Ranskalaisissa vehkeissä ei ole mitään loogisia järjestyksiä. Ydinvoimalassakin sitä on haettu pian pari vuosikymmentä.
- Anonyymi
Istuimet ensin, sitten öljypohja. Kyllä käryää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422502Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012113- 241890
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241485Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421433- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076