Auroora Poreallas, mitä kuuluu?

Anonyymi

Kysyy sophiie. Ja ihan leikillä laitoin tuon nimimuunnoksen. 🙂

En ole täällä vähään aikaan käynyt ja kirjoitellut, taas vasta pari päivää, joten en tiedä tapahtumia tässä pienessä piirissämme...

Miten on kesä alkanut? Onko kaikki hyvin?
✨🐕🐾🐈☀️

15

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kysymästä, ihanon kivastimennyt mutta rahapula. Niissäkin asioissa saa välillä kyllä huomata että kyllähän se Jumala sittenkin auttaa.mannaa taivaasta ja minä olen se nuriseva Israel.
      Mutta mitäs itsellesi kuuluu?

• Anonyymi

Makoilen ja hörpin kahvia. ☕

Helsingissä on puolipilvistä. Huoneet on kyllä kuumia, mulla on pöytätuuletin kohti lepopaikkaani ja jota pörrään ympäri vrk:n. Vähän huonosti nukun.

Sph

• Anonyymi

Tuo on muuten totta, että ehkä vasta vaikeuksissa huomaa Jumalan huolenpidon ja köyhänäkin pärjää yllättävän hyvin!

Sph

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on muuten totta, että ehkä vasta vaikeuksissa huomaa Jumalan huolenpidon ja köyhänäkin pärjää yllättävän hyvin!

Sph

Kiitosvastauksesta. Ajattelin että varmaan joku ateisti tulee mua pilkkaamaan ettäjoo tottakai Jumala sinua auttaa entäs ne Afrikan lapset jne.
        Mulla on 7 euroa viikonlopuksi,mutta mitään ei puutu.ei ruokaakaan.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Kiitosvastauksesta. Ajattelin että varmaan joku ateisti tulee mua pilkkaamaan ettäjoo tottakai Jumala sinua auttaa entäs ne Afrikan lapset jne.
        Mulla on 7 euroa viikonlopuksi,mutta mitään ei puutu.ei ruokaakaan.

Aikoinaan, kun minulla oli tuo nk. Henkilökohtainen Ongelmani ja vietin päivät kapakoissa ja yöt milloin missäkin, haaveilin ajasta, "että mulla olisi oikea oma koti, puhtaat lakanat ja jääkaappi täynnä ruokaa..." Bonuksena, jos rukoilla sai, niin... ehkä myös iso kirjahylly olis kyllä kaiken hienouden huippu...! Täynnä kirjoja, ei viinapulloja.

Kun todella halusin jättää tuon kaiken elämänmenon ja hakeutua Jumalan turviin sekä aidosti maltilliseen kirkkoon että myös päihdehuoltolaan, asuntolan jälkeen sain myös oman kodin ja tuo kaikki alkoi muuttua todeksi!

Lakanat on puhtaat, jääkaappi on pakastinta myöten täynnä ja kirjoissa ja niiden hyllyissäkin löytyy...

• Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaan, kun minulla oli tuo nk. Henkilökohtainen Ongelmani ja vietin päivät kapakoissa ja yöt milloin missäkin, haaveilin ajasta, "että mulla olisi oikea oma koti, puhtaat lakanat ja jääkaappi täynnä ruokaa..." Bonuksena, jos rukoilla sai, niin... ehkä myös iso kirjahylly olis kyllä kaiken hienouden huippu...! Täynnä kirjoja, ei viinapulloja.

Kun todella halusin jättää tuon kaiken elämänmenon ja hakeutua Jumalan turviin sekä aidosti maltilliseen kirkkoon että myös päihdehuoltolaan, asuntolan jälkeen sain myös oman kodin ja tuo kaikki alkoi muuttua todeksi!

Lakanat on puhtaat, jääkaappi on pakastinta myöten täynnä ja kirjoissa ja niiden hyllyissäkin löytyy...

Juu. Onneksi olkoon. Mulla on vähän samanlainen tarina...viinaa on tuollakaapissa.en vaanjuo.pystyn kyllä hillitsemään itseni.

• Anonyymi

Juu. Onneksi olkoon. Mulla on vähän samanlainen tarina...viinaa on tuollakaapissa.en vaanjuo.pystyn kyllä hillitsemään itseni.

Itsehillintäsi pettää. Vitosesta vetoa?

https://www.youtube.com/watch?v=HSC9cgvtkRs

Commandohauis

• Anonyymi kirjoitti:

Itsehillintäsi pettää. Vitosesta vetoa?

https://www.youtube.com/watch?v=HSC9cgvtkRs

Commandohauis

Se on ollut siellä jo viikon. Ja kauanko pitää olla jotta ansaitsee vitosen? Ihan käyttöpulloksi ostin, en koristeeksi.
        Miksi laitoit mulle tollasen perseenpyöritysvideon? En ole lesbo. Wannabemunkiksi sinulla on varsin seksistiset videot aina yleensäkin.mahtaa olla vaikeaa...

• Anonyymi

Saarn.3:13 Mutta jokaiselle ihmiselle on sekin, että hän syö ja juo ja nauttii hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, Jumalan lahja. Saarn.2:24. 5:18

• Anonyymi

Tässä Aurooralle ihana eläinpelastusvideo:

https://youtu.be/MfBz2uDQ8TM

Merenrannalta löydettiin 2 pientä, hylättyä tyttökoiranpentua. Toinen tytöistä oksenteli.

Lääkäri totesi harvinaisen vian: syöty ruoka ei mennyt vatsalaukkuun, vaan johonkin sen viereiseen "pussiin". Lucy leikattiin.

Sisko sai pian hyvän kodin nuorenparin luota. Lucy jäi löytäjänsä perheeseen, jossa heidän narttukoiransa Mimi adoptoi pennun "omakseen".

Sph

• Kyllä oli ihania pieniä koiria! Ja yksi iso...
        Mikset osta omaa? Sun luota joku saisi hyvän kodin. .mä en voi, koska on kissa.no tällä hetkellä kolme kissaa. Mulla on tyttären kissat nyt hoidossa.

• Anonyymi

Kyllä oli ihania pieniä koiria! Ja yksi iso...
        Mikset osta omaa? Sun luota joku saisi hyvän kodin. .mä en voi, koska on kissa.no tällä hetkellä kolme kissaa. Mulla on tyttären kissat nyt hoidossa.

Mulla on ollut eläimiä, monenlaisia. Niistä on vastuunsa.

Nyt kun nää jalat on huonommat ja kävelylenkit olis raskaita, en enää ota koiraa, mutta naapurien koiria halailen!

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ollut eläimiä, monenlaisia. Niistä on vastuunsa.

Nyt kun nää jalat on huonommat ja kävelylenkit olis raskaita, en enää ota koiraa, mutta naapurien koiria halailen!

Ok. Saanko kysyä sitten ikääsi? Koiraa lemmikkinä ajattelen itsekin ensisijaisesti lenkkikaverina.

• Anonyymi

Ok. Saanko kysyä sitten ikääsi? Koiraa lemmikkinä ajattelen itsekin ensisijaisesti lenkkikaverina.

En viitsi täällä kertoa kovin tarkkoja asioita.
        Ikää on, en ole ihan nuori, mutten kyllä mielestäni ihan hirveen vanhakaan.

• Anonyymi

seittemänkymppiä on ihan ookoo ikä jos vain jalat pelaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4413
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      59
      3182
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2531
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2368
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      86
      2127
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1987
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1743
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe