Milton Sun. Kannattaa varoa.

Anonyymi

Tilasin puhelinmyyjältä Milton Sun- pienpanimon erikoiskahveja. Myyjä vakuutti ettei tilaus sido minua mihinkään ja saisin kokeiluerän tilaamiani papuja. Tänään tilaus tuli postilaatikkoon. Ei ollutkaan papuja, vaan valmiiksi jauhettua. Mukana lasku, josta kävi ilmi, että tilaus onkin jatkuva, ja saisin joka kuukausi jotain kahveja. Kun etsin Milton Sunin yhteystietoja ja tilauksen peruutuksen ohjeita, niin eipä niitä löydy. Asiakaspalvelun numero löytyi, mutta ei sieltä vastattu. Ei löydy sähköpostiakaan. Petkutusta koko firma.

96

9039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle vakuuteltiin, että tilauksen voi perua helposti sähköpostilla. Ei ole sähköpostia firmalla. Kysyin vielä erikseen, että eihän tässä käy sitten niin että tilausta ei saa peruutettua mitenkään ja lipevän kuuloinen nuorimies vakuutteli että puhelimella ja sähköpostilla saa tilauksen peruttua välittömästi.

      Taas näitä kusetuksia. Aloin jo hetken suhtautumaan puhelinmyyjiin asiallisesti. Taas haistatan paskat ja lyön luurin korvaan. Pohjasakkaa nämä koijarit

      • Anonyymi

        Hei,

        minäkin nimenomaan kysyin , että onhan tämä vain kertakokeilu. Kannatusmielessä ajattelin suomalaisuutta. Paha pettymys tuli, koska ei yhteistietoja.
        [email protected]


      • Anonyymi

        Hei,
        asiasta ilmoitettava poliisille!
        Tälläinen huijaus ei voi jatkua.
        Todellakin joku Aleksi niminen henkilö vakuutti, että tilaus ei jatku tai sen voi helposti peruuttaa emailillä tai soittamalla.
        Mitään yhteystietoja ei asianmukaisesti löydy!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiasta ilmoitettava poliisille!
        Tälläinen huijaus ei voi jatkua.
        Todellakin joku Aleksi niminen henkilö vakuutti, että tilaus ei jatku tai sen voi helposti peruuttaa emailillä tai soittamalla.
        Mitään yhteystietoja ei asianmukaisesti löydy!!!

        Niin eli sinulle kumminkin kerrottiin että tilaus on jatkuva ellet itse peru?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiasta ilmoitettava poliisille!
        Tälläinen huijaus ei voi jatkua.
        Todellakin joku Aleksi niminen henkilö vakuutti, että tilaus ei jatku tai sen voi helposti peruuttaa emailillä tai soittamalla.
        Mitään yhteystietoja ei asianmukaisesti löydy!!!

        Lähetän palautuksena tänään , 10/7 2021. Jos ei asia selviä, on seuraava askel rikosilmoitus ! [email protected]


      • Anonyymi

        Voi Itku 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiasta ilmoitettava poliisille!
        Tälläinen huijaus ei voi jatkua.
        Todellakin joku Aleksi niminen henkilö vakuutti, että tilaus ei jatku tai sen voi helposti peruuttaa emailillä tai soittamalla.
        Mitään yhteystietoja ei asianmukaisesti löydy!!!

        Minä teen Milton Sunista
        rikosilmoituksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sinulle kumminkin kerrottiin että tilaus on jatkuva ellet itse peru?

        Minä käänsin suoraan takaisin paketit kun tulivat postissa. Sisään laitoin kirjeen jossa ilmoitin, että jos tulee yksikin paketti niin teen tutkintapyynnön.
        Entisenä yrittäjänä ongin kaikki tiedot ns. yrityksestä.

        Toimi­ala
        90030, Taiteellinen luominen ???
        Postitus­osoite Leväahontie 69
        72530, Säviäntaipale

        Ennakko­perintä­rekisteri Voimassa
        Tiedot Taloussanomille toimittaa Suomen Asiakastieto Oy.
        Metsätalouden palvelut ja Taiteellinen luominen on yritysten toimialat.

        Milton Sun Helsinki laskuttaja. Tällaista yritystä ei näy kaupparekisterissä.
        Jos näitä paketteja vielä ilmestyy minulle, laitan asian poliisitutkintaan. Netissä on paljon kirjoituksia, jossa teitä sanotaan huijareiksi.

        Terveisin Sinikka Susi

        Ehdotan. että tehdään yhteinen tutkintapyyntö poliisille. Minä voin hoitaa sen.
        Hyvä jos saisin nimiä mukaan.
        Älkää kukaan maksako laskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiasta ilmoitettava poliisille!
        Tälläinen huijaus ei voi jatkua.
        Todellakin joku Aleksi niminen henkilö vakuutti, että tilaus ei jatku tai sen voi helposti peruuttaa emailillä tai soittamalla.
        Mitään yhteystietoja ei asianmukaisesti löydy!!!

        en ole avannuut ekaa satsia -unohdin kaappiin ja eilen tuli huomautus maksamattomasta laskusta ....eräpäivästä-puhelimeen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käänsin suoraan takaisin paketit kun tulivat postissa. Sisään laitoin kirjeen jossa ilmoitin, että jos tulee yksikin paketti niin teen tutkintapyynnön.
        Entisenä yrittäjänä ongin kaikki tiedot ns. yrityksestä.

        Toimi­ala
        90030, Taiteellinen luominen ???
        Postitus­osoite Leväahontie 69
        72530, Säviäntaipale

        Ennakko­perintä­rekisteri Voimassa
        Tiedot Taloussanomille toimittaa Suomen Asiakastieto Oy.
        Metsätalouden palvelut ja Taiteellinen luominen on yritysten toimialat.

        Milton Sun Helsinki laskuttaja. Tällaista yritystä ei näy kaupparekisterissä.
        Jos näitä paketteja vielä ilmestyy minulle, laitan asian poliisitutkintaan. Netissä on paljon kirjoituksia, jossa teitä sanotaan huijareiksi.

        Terveisin Sinikka Susi

        Ehdotan. että tehdään yhteinen tutkintapyyntö poliisille. Minä voin hoitaa sen.
        Hyvä jos saisin nimiä mukaan.
        Älkää kukaan maksako laskuja.

        Hyvä juttu..koska minäkin menin samaan halpaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käänsin suoraan takaisin paketit kun tulivat postissa. Sisään laitoin kirjeen jossa ilmoitin, että jos tulee yksikin paketti niin teen tutkintapyynnön.
        Entisenä yrittäjänä ongin kaikki tiedot ns. yrityksestä.

        Toimi­ala
        90030, Taiteellinen luominen ???
        Postitus­osoite Leväahontie 69
        72530, Säviäntaipale

        Ennakko­perintä­rekisteri Voimassa
        Tiedot Taloussanomille toimittaa Suomen Asiakastieto Oy.
        Metsätalouden palvelut ja Taiteellinen luominen on yritysten toimialat.

        Milton Sun Helsinki laskuttaja. Tällaista yritystä ei näy kaupparekisterissä.
        Jos näitä paketteja vielä ilmestyy minulle, laitan asian poliisitutkintaan. Netissä on paljon kirjoituksia, jossa teitä sanotaan huijareiksi.

        Terveisin Sinikka Susi

        Ehdotan. että tehdään yhteinen tutkintapyyntö poliisille. Minä voin hoitaa sen.
        Hyvä jos saisin nimiä mukaan.
        Älkää kukaan maksako laskuja.

        Juu olen samaa mieltä. Tehdään yhdessä tutkintapyyntö poliisille. [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käänsin suoraan takaisin paketit kun tulivat postissa. Sisään laitoin kirjeen jossa ilmoitin, että jos tulee yksikin paketti niin teen tutkintapyynnön.
        Entisenä yrittäjänä ongin kaikki tiedot ns. yrityksestä.

        Toimi­ala
        90030, Taiteellinen luominen ???
        Postitus­osoite Leväahontie 69
        72530, Säviäntaipale

        Ennakko­perintä­rekisteri Voimassa
        Tiedot Taloussanomille toimittaa Suomen Asiakastieto Oy.
        Metsätalouden palvelut ja Taiteellinen luominen on yritysten toimialat.

        Milton Sun Helsinki laskuttaja. Tällaista yritystä ei näy kaupparekisterissä.
        Jos näitä paketteja vielä ilmestyy minulle, laitan asian poliisitutkintaan. Netissä on paljon kirjoituksia, jossa teitä sanotaan huijareiksi.

        Terveisin Sinikka Susi

        Ehdotan. että tehdään yhteinen tutkintapyyntö poliisille. Minä voin hoitaa sen.
        Hyvä jos saisin nimiä mukaan.
        Älkää kukaan maksako laskuja.

        Aivan huijari liike.palutin lähetyksen seuraavana tuli perintätoimistolta lasku . olen valmis yhteiseen tutkintapyyntöön t jokke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan huijari liike.palutin lähetyksen seuraavana tuli perintätoimistolta lasku . olen valmis yhteiseen tutkintapyyntöön t jokke

        Minäkin palutin lahetuksen ja tuli perintätoimistolta lasku. HUIJAUS.


    • Anonyymi

      Joo sama juttu. Yritin tänään 2x soittaa. Asikaspalvelijat ovat kaikki varattuja. Sähköpostiosoitetta ei löydy. Täytyy ottaa kuluttaja suojaan yhteyttä. Tietty osoite kyllä löytyy. Pitäiskö ajella sinne....? Pitääkö osoite psikkaansa. T. Pete Haminasta.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sama homma tällä. Tänään tuli toinen kahvipakeetti postissa. En maksa, mennään vaikka raastuvaan. Saavat oikeudessa näyttää, että olen tilannut kyseisen tuotteen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saman etsin heti kun luin aloituksen ja komppaajat. Tässä on surullisen oiva todiste siitä, että kuinka väärää "infoa" jaetaan varmana faktana milloin mihinkin. Ensinnäkin kun useimmiten ihan asiallinen nuori (ehkä ensimm. työpaikkansakin) puhelinmyyjä soittaa, hän on saanut asiaansa perehdytyksen. Joskus perehdytys on hyvää, joskus taas ei. Asiakkaallakin on vastuunsa. Jos on epävarma, mitä ollaan myymässä ja mihin hintaan, paljonko on alennus ja tuleeko jokin lahja, niin kysykää ja varnistakaa oletteko ymmärtäneet oikein. Sieltä tulee useinkin pitkä selostus alkuun, ja on ihan luonnollista, että paljon voi mennä ohi. Esim. kahvinpavut, paahdetut pavut, valmiiksi paahdetut, poimitut pavut, hienoksi paahdetut jne. Varmistakaa siis ennen kuin arvostelette, ja vieläpä jaatte muille epäasiallisia arvioitanne työtään tekevistä myyjistä. Yhteystiedotkin löytyvät, kun hiukan viitsii laajentaa netin käyttöä muuhunkin kuin somemaailmaan ja joukkohysterian luomiseen.


      • Anonyymi

        Joo yritin perua tilsusta useamman viikon ajan ja nyt kun jaoit tämä soitinkin sinne ja vastaus oli että he eivät peru tilausta koska tömä yritys Milton Sun on heidän alihankinta yritys ja sinne pitää soittaa ja perua tilsus mutta pitää jaksaa joka kerta odottaa se kolme minuuttia että puhelu katkeaa ja sen jälkeen he soittavst takaisin jolloin voit perua tilauksesi ! Tämä ei kuitenkaan mene ihan näin tätä tilausta on mahdoton perua ja rikis ilmoitus yhtiötä vastaan on seuraava askel ja ilmoitus verottajalle rahan pesusta koska tämäMilton Sun ei ilmeisesti maksa verojakaan …nöyttää okevan että voidaan kiertää verottaja kun yrityksillä on näitä sivuosastoja …


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yritin perua tilsusta useamman viikon ajan ja nyt kun jaoit tämä soitinkin sinne ja vastaus oli että he eivät peru tilausta koska tömä yritys Milton Sun on heidän alihankinta yritys ja sinne pitää soittaa ja perua tilsus mutta pitää jaksaa joka kerta odottaa se kolme minuuttia että puhelu katkeaa ja sen jälkeen he soittavst takaisin jolloin voit perua tilauksesi ! Tämä ei kuitenkaan mene ihan näin tätä tilausta on mahdoton perua ja rikis ilmoitus yhtiötä vastaan on seuraava askel ja ilmoitus verottajalle rahan pesusta koska tämäMilton Sun ei ilmeisesti maksa verojakaan …nöyttää okevan että voidaan kiertää verottaja kun yrityksillä on näitä sivuosastoja …

        Eivät todellakaan soita takaisin, kokemusta on. Onkohan kukaan vielä tehnyt ilmoitusta poliisille.


    • Anonyymi

      Soittakaa siihen asiakaspalvelu numeroon niin saatte kyllä jonkun kiinni. Itse sain sieltä ihan asiallista palvelua ja ensimmäisen tilauksen jälkeen laskutusta ei tullut ollenkaan. Kannattaa olla pitkäjänteisempi jos yhtä puhelinsoittoa enempää ei jaksa ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Sama täällä, laskussa on asiakaspalvelun numero, sieltä vastattiin vajaassa 2 minuutissa, asiallinen henkilö, joka perui tilaukseni.


      • Anonyymi

        Niin on . Olen kanssasi samaa mieltä. Ruuhka-aikana ei kannata soitella. Minä jäin nyt ilman kahvia kun tällästen valittajien takia toiminta sitten loppui.


    • Anonyymi

      Sama juttu, myyjä vakuutti että voi peruuttaa. Olen lähettänyt s-postia, soittanut, tekstiviesti- ei vastata.
      Kaupparekisteristä löytyy julkista tietoa: Elite Sales Oy,
      Aputoiminimi Milton Sun,

      joten Elite Sales on vastuussa joten sinne yhteydenottoja.

      • Anonyymi

        Samat henkilöt on molemmissa "firmoissa". Tosin kummastakaan ei vastauksia saa asiattomia maksuhuomautuksia koskien. Huomautuksia kyllä lähettävät ilman alkuperäisiä laskujakaan vaikka kahvitilaus on peruttu useita kuukausia sitten ja toimituksetkin loppuneet. Huijareita.


    • Anonyymi

      Itsekin sain soiton Miltonilta ja sain puhelimessa jo tiedon, että kyseessä jatkuva tilaus kunnes itse peruuttaa tilauksen.
      Tein kuitenkin kokeiluna (ja nuorta puhelinmyyjää tukeakseni) tilauksen.

      Paketti tuli postilaatikkoon ja siellä mukana olleessa laskussa oli kyllä asiakaspalvelun puhelinnumero. Soitto sinne (jonotus n. 12 min) ja sain peruutettua jatkotilauksen.

      Kahvi itsessään oli pettymys lupauksiin ja hintaan nähden. Ei oikeastaan poikennut markettien bulkkituotteisiin.
      Enkä aistinut mitään paketissa luvattuihin makuvivahteisiin.

      Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Ihan sama kokemus. Ei.maistunut.mikään.muu kuin kahvi. Pienen jonotuksen jälkeen vastattiin puheluun ja peruutus otettiin asiallisesti vastaan. Hinta on kyllä hurja.
        Ei jatkoon😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kokemus. Ei.maistunut.mikään.muu kuin kahvi. Pienen jonotuksen jälkeen vastattiin puheluun ja peruutus otettiin asiallisesti vastaan. Hinta on kyllä hurja.
        Ei jatkoon😊

        Sama kokemus. Markettitasoista tavaraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Markettitasoista tavaraa...

        Et itse osaa kahviasi keittää. Mulle on tullut kyllä joka jerta kelvollista kahvia mutta takiasi ei enää saa.


    • Anonyymi

      Sateella, miltein sun kun piru lähestyy ihmistä.

    • Anonyymi

      Ei mua ainakaan huijattu soittivat ja sain peruutettua jatkotilauksen 😄

    • Anonyymi

      Minä lankesin samaan ansaan. Laskutusyhtiöön ilmoitin laskun aiheettomaksi, niin sain yhteyden myyjään.

    • Anonyymi

      Tänään soitin laskussa olevaan numeroon peruakseni tilauksen. Luulin, ettei kukaan ihminen vastaa, kun siellä tuli uudestaan ja uudestaan se loru, että kaikki asiakaspalvelijat on varattuja ja viiden minuutin kuluttua puhelu menee automaattisesti soittopyynnöksi. Meni melkein kymmenen minuuttia, ja sitten ihminen vastasi ja sain peruttua tilauksen. Jää nähtäväksi, peruuntuiko...

    • Anonyymi

      Itsekin koitin kerrankin luottaa puhelinmyyjään kun kahvi on lähellä sydäntä. Kaupat syntyi 14.6 ja luvattiin että tuotetta saa kuukauden ajan kokeilla rauhassa, ja päättää jatkosta sitten. Paketti saapui 2 viikon kuluttua. Maku ei ollut niin erikoinen että siitä viitsisi melkein 30e/400g maksaa joten päätin että ei jatkoon. Soitin 14.7 asiakaspalveluun eli luvatun kuukauden päästä ja vastaus oli "eilen olisit vielä kerinnyt peruuttaa mutta tänään on myöhäistä". Seuraavan paketin voi palauttaa mikäli maksaa itse postimaksut. Kuluttaja-asiamies ottaa yhteyttä seuraavaksi Milton Sun / Elite Sales Oy. Mikäli yrityksen edustajia on täällä lukemassa ja haluatte asian hoitaa ilman kolmannen osapuolen mukaantuloa, annan siihen mahdollisuuden. Laskun numero jonka kautta tavoitatte minut on 12065.

    • Anonyymi

      Aivan puhelimeen ei vastata, ja kahveja näyttää tulevan palautuksista huolimatta. !!!

    • Anonyymi

      Sama kävi myös täällä.Tänään tuli 2 milton sun kahvipakettia vaikka en ole tilannut ja lasku 25,80

    • Anonyymi

      Sama täällä. Aluksi myyjä esitti asian että tuote olisi ilmainen testi kunnes lopuksi sanoi ensimmäisen paketin maksavan. No suostuin tilaukseen, mutta sanoivat että soittavat ja kyselevät onko kahvi maistunut ja haluanko jatkaa tilausta. No puhelua ei koskaan tullut ja paketti tuli postilaatikkoon ja soitin vihaisen puhelin Milton Sunille. Siellä asiakaspalvelija alkoi inisemään että tarkistamme puhelun ja tilaus olisi pitänyt itse peruuttaa. Ei ottanut yhtään vastaan palautetta vaan asenne oli huono asiakaspalvelijalla. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Tilasin myös ja irtisanoin viestillä toivottavasti onnistuin.

      • Anonyymi

        Juu irtisanoin tekstiviestillä ei onnistunut kaksi päivää yritin soittaa ja sama loru pyöri siellä tänään aion palauttaa avaamattomana ja jos ei auta otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen hävytöntä pakkomyyntiä !


    • Anonyymi

      Olen samalla asialla. Yhteyttä ei saa. Ei kerrottu jatkuvasta tilauksesta.
      Olen hyvin pettynyt epämääräiseen kaupankäyntiin.

    • Anonyymi

      Minulle on käynyt ihan samalla tavalla,väärä tilaus ja huijausta koko pienpanimo!!!!

    • Anonyymi

      Niin kävi minullekin lähetin peruutuksen saamaani osoitteeseen, menikin jonnekin maatalouden tukeen, taidan pistäytyä poliisikamarilla.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen ei mitään osoitetta mihin ottaisi yhteyttä vaikka sanoin puhelimessa etten ota niin tuli paketti olen vihainen

    • Anonyymi

      Hei,

      Sama juttu täällä. En ole vuosikausiin tilannut mitään tavaroita puhelinmyynnistä. Kysyin, onko tilaus varmasti kertaluonteinen ja myyjä vakuutteli, että on. Tilaus tuli luvattuna muutaman viikon viiveellä ja maksoin sen saman tien. Heinäkuussa olin lomareissulla, kun mies soitti, että laatikkoon on jälleen ilmestynyt uusi paketti ko. puljulta. Soitin heti palattuani parin pv:n sisällä asiakaspalveluun, jonka tiedot löytyivät laskulta. Jouduin jonkin aikaa jonottamaan, mutta sain asiakaspalvelijan kiinni. Kysyin, miksi minulle vakuuteltiin tuotteen olevan kertaluonteinen ja kyselin, missä ovat heidän peruutusehtonsa. Tähän vastattiin, että heidän tuotteensa ovatkin jatkuvia tilauksia ja että he katkaisevat nyt tilauksen. Peruutusehdot oli heidän mukaansa annettu puhelintilausen yhteydessä. Kun kyselin, miten menetellään saapuneen paketin kanssa, he meinasivat kuunnella myyntipuhelun. Sanoin lähteväni vielä reissuun 4 pv. päästä, mutta he vetosivat kiireisiinsä, että puhelun kuuntelu tuskin onnistuisi ennen tätä. (Paketin takaisin lähettimistä ei edes tarjottu vaihtoehtona). Minulle luvattiin soitto, kun ovat kuunnelleet myyntipuhelun. Nyt yritykselle oli ilmaantunut nettisivut, (aiemmin ei löytynyt), jossa kerrottiin tästä paketin takaisin lähetyksestä avaamattomana rahtimaksulla. Villi veikkaus on, että en taida saada heiltä puhelua. Tänään lähti kuluttaja-asiamiehelle vinkki sähköisesti harhaanjohtavasta markkinoinnista.

    • Anonyymi

      Rauhoittukaa. Kyllä heillä asiakaspalvelu toimii ihan kohtuullisen hyvin, aika tuore firma kuitenkin. Automaattiäänite kertoo, että yli viisi minuuttia kestänyt soittoyritys tallentuu heille ja he soittavat kyllä takaisin. Ainakin näin minun kohdalla.

    • Anonyymi

      Sama juttu

    • Anonyymi

      Minulle tuli tänään Milton ilta uusi kahvipaketti, jota en ollut tilannut.
      Aiemmin saamani toimitus ei vastannut tilausta. En ollut tilannut uutta toimitusta. Sanovat, että tilaukseni on jatkuva, jota se ei ollut. Ainoa tie lienee oikeusjuttu.
      VAROKAA!!

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin ja piti olla vain kerta luontoinen .
      Kun tuli toinen ; löin laskun ja kahvit siihen samaan pakettiin ja kirjoitin laskuun että täys huijausta jne eli haluan katkaista sopimuksen jne. Lähetin sen siihen osoitteeseen mikä laskussa oli. Neljä ykkös merkkiä päälle eikä lähettäjän nimeä kun vain sisällä ja postiluukusta sisään ! Tänään tuli hyvitys lasku ; toivottavasti loppui tähän ! Helvetti että Suomessa on tuollainen huijaus mahdollista

    • Anonyymi

      tosi epä luotettava firma.Lähettävät vääriä tuotteita ja väittävät asiakkaan olevan väärässä.Palautin kahvin avaamattomana ja ei ainakaan 10 päivän kuluttua ole kuulunut postitus rahoja takaisin.Kuluttaja asiamies on sanonut.että asiakas ei missään nimessä joudu maksamaan palautuksesta firman tekemän virhe lähetyksen takia!TÄYTYY VIELÄ VAROITELLA YLEISELLÄ TASOLLA JA FACEBOOKISSA TÄSTÄ FIRMASTA!!!!!!

    • Anonyymi

      Tosi törkeätä toimintaa,pilaavat kaikkien puhelin myynti firmojen maineen!VAROKAA MILTONSUN FIRMAA!!!!!!!

    • Anonyymi

      Mulle soitettiin kans sieltä.. ja lopussa tehtiin kuitti jossa kerrottiin että tilaus jatkuu.. siinä kohdassa sanoin ei! Turhaan valitatte jos ette kuuntele tarkkaan mitä teille puhelussa sanotaan ja vastaatte myöntävästi

    • Anonyymi

      huhuu huijausta

    • Anonyymi

      Minulle soitti joku nuori nainen olisiko ollut Noora nimeltään. Tosi ystävällisesti kertoi asian ja sitten kun kertoi kahvin hinnan niin tiuskaisin aina vihaisesti, koska sain käsityksen että kahvi on ilmaista! Myyjä kuitekin pahoitteli että sain sellaisen käsityksen ja keskusteltiin siinä vähän aikaan ja päätin tilata paketin. Paketti tuli ja sain peruttua helposti toisen paketin! Ite en kokenut tulleeni millään tavalla huijatuksi. Aloin jopa tämän myyjän myötä suhtautumaan puhelinmyyjiin paremmin.

    • Wtf…. älkää nyt vittu myyjiä täällä syytelkö!! ne saa tarkat ohjeet mitä pitää teille sanoa ja tekee vaan työtään 🙏🏼

    • Anonyymi

      Myyjät on vaa töissä täällä.

    • Anonyymi

      Pomot norsunluutorneissaan polttelevat sikareita ja vetelevät naruista prkl!

    • Anonyymi

      Milton Sun-Huijarimyyjä myi kahvia ja sen piti olla kertatilaus. Huomasin heti tilauksen tehtyäni
      tällä palstalla jonkun muunkin menneen vipuun.
      Tilausta oli mahdoton perua, numero ei vastannut, eikä ollut e-mailosoitetta.
      Lähetin paketin ja laskun takaisin postitse, postimaksu 7,40. Tänään tuli e-mail
      että peruutustapauksissa pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
      Uusi lähetys on jo kuulemma matkalla, siinä on tuplahinta.
      Peruutusta on mahdoton tehdä, kun ei saa yhteyttä.
      Lähetin tekstiviestin netistä löytämääni puhelinnumeroon tilauspäivänä heti, kun muuta yhteystietoa ei ollut. Tekstiviestejä he eivät kuulemma käsittele.
      Miltä tämä kaikki kuulostaa ? Todella omituista toimintaa !
      VAROKAA MILTON SUNIN PUHELINMYYJÄÄ ! JÄÄTTE KIIKKIIN !

    • Anonyymi

      Jep. tänään tuli paketti mullekin, en ole vielä maistanut, mutta aion tämän pitää vaikka itse hemmotellakseni ja lähetin täältä nappaamaani s. postiin viestiä :
      " Kiitos.
      Sain pakettinne tänään, en ole vielä maistanut kahvia, varmasti on hyvää, mutta haluan peruuttaa jatkotilauksen.
      Kerroin asiakaspalvelijalle jo puhelimessa, että olen erittäin vähävarainen, ja hyvä jos on varaa ostaa 4€ kahvipakettia ja välillä keittelen kuraa, niin minulla ei ole varaa maksaa kahvipaketista 25€.
      Ystävällisen asiakaspalvelijan suostutteleman ajattelin kuitenkin hemmotella itseäni ja tilasin tämän ensimmäisen, tarjouksessa olevan tuotteen, mutta ymmärtänette varmasti, en halua jatkaa tilausta, Kiitos.
      maksan tämän laskun ensi viikolla, kun eräpäivä on 16.8, ja laskutus aika on lähtenyt pyörimään jo siitä, kun te olette tuotteen minulle lähettäneet, eikä, että minulla olisi 14 päivää aikaa hoitaa lasku."
      Katellaan nyt muutama päivä, tuleeko vastausta, jos ei niin tarvii soitella sinne.

      • Anonyymi

        Suosittelen soittamaan about 5-10 min puhelu niin pitäis vastata. S posteja ne ei taida tarkistaa kovin usein. Epäpätevää toimintaa..


    • Anonyymi

      VAROKAA Milton Sun Firmaa.
      Minulle soitti yksinkertaisen kuuloinen nainen ja lupasi lähettää näytepaketin kahvia.
      Suostuin koska kivahan se on uutta kahvia maistaa. Puhelun aikana selvisi että kahvinäyte 200g maksaa noin 13 €. Lisäksi tulen saamaan joka kuukausi uuden toimitusen kahvia hintaan 25€ eli 400g. Kahvi maksaa siis 60€/kilo. Tässä vaiheessa kielsin lähettämästä minulle mitään jatkotilauksia, mutta niitä kuitenkin tuli. Rekalamoin asiasta Milton Sunin puhelin palveluun jossa vastattiin yhdeksännen soitto kerran jälkeen.
      Vanhan ja heikon kuuloinen mies lupasi kuunnella puhelun ja palata asiaan.
      Noin kaksi kuukautta myöhemmin sama mies soitti ja sanoi kuunnelleensa nauhan jossa olen suostunut kahvi tilaukseen, eli lasku pitää maksaa.
      Pyysin saada kuulla äänitteen, ja sainkin. Nauhalla kuuluu nimeni ja sitten pienen pientä supatusta. Siinä kohtaa kun kiellän lähettämästä minulle kahvia tämä mies katkaisee nauhoituksen toiston ja alkaa väittämään että siinä se suostumus kuuluu, mutta hän ei sitä ala toistamaan uudestaan.
      Kysyin tämän vanhan miehen nimeä mihin vastasi että Janne, kysyin sukunimeä niin ei kuulemma toimita siellä sukunimillä koska on sellaisia mulkkuja kuin minä. Minä tulkitsen niin että ei uskalleta ottaa vastuuta tekemisistään. Laskua en maksa, kerron kaikille kokemukseni kyseisestä firmasta ja teen poliisille ilmoituksen.
      Vahva epäilys on että firman omistaja henkilöt kuuluvat tiettyyn uskontoryhmään joka pohjanmaan suunnalla esiintyy. toiminta kulttuuri on samanlainen.

    • Anonyymi

      Mieki tilasin ,harmillista tämmöset ei olis kannattanut ja vielä kallistaki 😱!!!

    • Anonyymi

      Haluan lopettaa tilauksen !!!😵

    • Anonyymi

      Minulle kerrottiin puhelimessa selkeästi, että jos en itse peru tuotetta ensimmäisen paketin jälkeen, niin tilaus jatkuu automaattisesti. Itse unohdin ensimmäisen paketin jälkeen perua tilauksen ja kerkesi tulla toinen. Juuri äsken soitin asiakaspalveluun ja vaikka ensin kaikki asiakaspalvelijat olivat varattuna, vastattiin silti alle minuutissa. Koko puhelun kesto oli 58s ja sain peruttua tilaukseni.

    • Anonyymi

      Hei minulle tullut 2 pakettia. Soitin tänään asiakaspalveluun, oli tosi helppoa ja ystävällinen mieshenkilö vastasi. Automaatti myös ilmoitti , että jos 3 min. sisään ei vastata ottavat itse yhteyttä. Peruin tilauksen ja tiedustelin voinko laittaa paketin takaisin, juu voin kun maksan postimaksun itse. Laskussa olevaan osoitteeseen voi palauttaa. Minun kohdalla ainakin oli tosihelppoa tämä peruutus. Ystävällistä asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Soittoa vaa aspa numeroo ja homma ruilaa!

    • Anonyymi

      Itsekkin menin lankeamaan tähän huijaukseen. Kesäkuussa soittelivat ja puhelun aikana sain ymmärryksen että laittavat yhden erän ja toista ei tule. No sieltä tietenkin tuli kuukauden jälkeen toinen paketti. Soitin asiakaspalveluun ja peruin tilauksen. Sanoin myös puhelun aikana että lähetän toisen paketin heille takaisin, kun en ollut sitä avannut.
      Postimaksu tuli kalliiksi, koska paketti ylitti kirjepostin 200g rajan. Lähetin yhtenä isona pakettina yrityksen sivuilta löytyvään osoitteeseen.
      Nyt noin 3 viikkoa paketin lähettämisen jälkeen sain postista kirjeen että paketti on tullut minulle takaisin, koska vastaanottajaa ei tavoitettu eikä pakettia haettu.
      Mitä tämän kanssa nyt pitäisi tehdä? En todellakaan ala maksamaan toisen erän laskua enkä kyllä omalla rahalla lähetä pakettia takaisin. Odotanko ja toivon että eivät kysele asian perään?

      • Anonyymi

        Paljonko postimaksu maksoi koska mun pitäis palauttaa kaksi kahvipkt takas heille..


      • Anonyymi

        Minäkin palautin paketin tänään siihen hämärään osoitteesen. Maksoi 19.50€. Oikein kirjattu kirje osoitteelle. Ne on ilmeisesti ulkoistanut laskutus Certumille. Näillekin pitäisi ilmoitta huijauksesta.
        Martin Albers


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko postimaksu maksoi koska mun pitäis palauttaa kaksi kahvipkt takas heille..

        Kirjeenä olisi ollut jotain 7e per paketti. Kysyin että voiko ne kaksi pakettia teipata yhteen ja laittaa isomman paketin hinnalla menemään, ei siis mennyt kirjeenä enää. Tämä postin puolesta onnistui ja maksoi 10e. Siihen piti vielä ottaa paperinen saapumisilmoitus (2e), koska Milton Sunin verkkosivuilla ei ollut puhelinnumeroa enkä ollut varma olisiko asiakaspalvelun numero käynyt tähän. Lähetin siis halvimmalla mahdollisella tavalla, koska yrityksen sivuilla ei oltu sen kummemmin tarkennettu kuinka paketti tulisi lähettää.

        Näin laitoin ne menemään ja tulivat tosiaan minulle takaisin, kun vastaanottaja ei käynyt pakettia hakemassa. En ole pakettia vielä postista hakunut enkä ole ollut yritykseen yhteydessä. Ainakaan vielä ei ole mitään viivästyskirjeitä tullut ja kohta on kuukausi mennyt.


    • Anonyymi

      Sama homma

    • Anonyymi

      Sama homma kävi minulle. Laitoin paketit takaisin ja jatkossa jos tulee ilmoitan kuluttajapalveluun

    • Anonyymi

      Minä en edes avaa lähetystä. Takaisin lähettäjälle. Seuraavaksi otan yhteyden kuluttajaviranomaiseen. Kyllä tähän stoppi saadaan!

      • Anonyymi

        Mihin osoitteeseen te palautatte ne kahvit? Säviäntaipaleelle itse maksettu paketti palautui...


    • Anonyymi

      Sama homma. Pitääkö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samoin kävi. Paitsi sain papuina kuten sovittiin kokeilupss Pari pv sitten tuli paketti ja lasku 25,80, kahvia 400 g😲siis en ollut tilannut tätä. Eihän pienellä eläkkeellä elävällä ole varaa ökyhintaiseen kahviin

    • Anonyymi

      Minulle kävi samalla tavalla, kuin edellä on mainittu. Yritin soittaa asiakaspalvelun numeroon, sieltä automaatti ilmoitti, että tähän numeroon ei oteta vastaan puheluita. Sähköpostiosoitetta ei laskusta löydy, mihin voisi reklamoida asiasta. Jätän laskun maksamatta, kun en kerran saa vastausta kysymyksiini. IsoT kirjoitti!

    • Minulle on tullut yhteensä neljä pakettia kahdessa erässä ja palautin molemmat. Tuli karhu ja soitin sinne. Minulle vastattiin ja kun kerroin asiani, puhelinmyyjän käytös muuttui törkeäksi. "Haista v ja painu v.
      Seurasi jatkoa: Pää kiinni perkeleen ämmä jne.

      Nyt menen tekemään tutkintapyynnön ja jos tarvis vaatii teen rikosilmoituksen.
      Olisi enemmän joukkovoimaa kun laittaisitte nimimerkillä tukenne.

    • Anonyymi

      Ihan sama kokemus. Tilaus jatkui toisin kuin luvattiin ja sitten maksoin epämääräisä laskuja päästäkseni asiasta eroon. Maksuja meni perintäänkin enkä enää edes tiennyt, mistä minua oikeastaan laskutetaan. Joka käänteessä palvelumaksuja. Täyttä huijausta. Älkää tilatko.

    • Anonyymi

      Miksi pitää tilata netistä? Eikö teillä le kauppakeskuksia lähellä? Josta voi ostaa kahvin papuja ja maistella mikä maku kolahtaa? Isot Prismat, city marketit,KKK-kaupatkin myy kahvinpapuja.Jos eiole mahdolisuus poikea kauppakeskukset,joissa erikois liikeitä?Kun ostaa niistä.Ei tule joutuneeksi jonkun ketjun asiakaaksi.Puhelimeen voi laitaa lisäksi suoramarkinointi kiellon.Ei tule houkutuksia puhelinmyyjilät tilata yhtään mitään ja ei pettymyksiä.

    • Anonyymi

      Eipä tiedä itkisikö vai nauraisiko kun näitä tekstejä lukee. Itse olen tilannut niin tätä kahvia kuin paljon muitakin tuotteita puhelinmyyjiltä, ja aina minulle on kerrottu että tilaus jatkuu automaattisesti ja että saan seuraavan paketin x-ajan kuluttua. Minulle on aina kerrottu myös että voin olla yhteydessä aspaan jos en seuraavaa pakettia halua. Niinkuin Milton Suninkin kohdalla. Kannattaisiko ihmisten vaikka kuunnella mitä se myyjä siellä sanoo???
      Joskus aspan yhteystietoja on ollut vaikea löytää, mutta Milton Sunin aspan numero löytyi ihan asiallisesti laskusta, kuten myös aspan aukioloajat.
      Lasku taas oli kätevästi samassa paketissa kuin kahvitkin joten sitäkään ei tarvinnut mistään etsiä/ kaivaa sähköpostista!
      Kun soitin asiakaspalvelunumeroon niin siellä oli nauhoite, että aspassa on ruuhkaa, ja kun olin odottanut langalla varmuuden vuoksi 6 min niin sieltä soitettiin minulle samana päivänä vielä takaisin ja sain lopetettua tilaukseni. Tosin, enpä oisi hernettä nenääni vetänyt vaikka sieltä olisi soitto tullut vasta seuraavana päivänä.
      Itse "taistelin" joskus erään yrityksen kanssa jossa jatkuva tilaus olikin määräaikainen tilaus ja en tosiaan saanut sitä katki ennen kuin olin tilannut heidän tuotteitaan joka kuukausi sen määräajan, joka oli siellä 8 kk, mutta tässä sain katsoa peiliin koska en vaan ollut kuunnellut mitä myyjä oli minulle sanonut. Onneksi Milton Sunilla päätin itse, koska katkaisen tilauksen. Ja paketteja ei ole sen jälkeen tullut.
      Katsoin myös Milton Sunin laskua ja vaikka en olekaan palauttanut kahvilähetyksiäni, niin koska paketin mukana ei ole palautuskoodia tai mainintaa maksuttomasta palautuksesta, niin asiakas maksaa palautuksen itse, muuten paketti ei välttämättä palaudu lähettäjälle, vaan jää postiin pyörimään. Alkuperäinen lähettäjä ei myöskään ole velvollinen maksamaan palautusta, vaan asiakas, mikä on mielestäni luonnollista, koska asiakashan on tilannut tuotteen. Vahingossa ei kukaan voi tuotteita tilata. Jos taas palauttaa tuotteen väärin, ja palautus ei mene yritykselle perille niin miten yritys edes voisi tietää palautuksesta??? Tottakai siitä tulee silloin karhulasku!

      Ja lukeeko jossain, että tuotteen palauttaminen katkaisee jatkuvan tilauksen?? Ei lue, joten itse olisin palautuksesta huolimatta yhteydessä aspaan jos haluan, että seuraavaa pakettia ei tule.
      Itse kehotan kuunteleen myyjää , kuunteleen ne tilausehdot tarkemmin ja jos haluaa lopettaa tilauksen niin soittaa sinne aspaan ja olkaa kärsivällisempiä, jokainen saa kyllä oman vuoronsa puhua asiakaspalvelijalle!

      Ja Milton Sunille terveisiä että myyjä joka minulle kahvit myi, oli ystävällinen, asiansa osaava ja selkeä, kahvi oli hyvää ja peruutus onnistui näppärästi kun aspan poika soitti minulle takaisin. Tällä erää jouduin tilauksen lopettamaan mutta varmasti tilaan uudelleenkin joskus!

    • Anonyymi

      MIstäköhän kahvinsa hankkivat. Soitin muutamille suomalaisille pienpaahtimoille, eivätkä tunteneet ko. toimijaa.

    • Anonyymi

      Tuli kans itse koitettua tuota, ja vartavasten sanottii , että kokeilu pakkaus, ja ei koske jatkossa mihinkään sitovaan, täysi kusetus näemmä oli, ja nut mietin, miten saan palautettua nuo paketit.

    • Anonyymi

      Tilasin kans, kaksi lähetystä tuli, kolmesta ovat yrittäneet laskuttaa. EN SUOSITTELE TÄTÄ FIRMAA💩

    • Anonyymi

      Näin ystäväni on myös joutunut kyseisen virman maksajaksi ei ole koskaan tuotteita saanut ja maksu tuli tekstiviestillä eli olemme menossa poliisi laitokselle ja suosittelemme muillekin

    • Anonyymi

      Törmäsin tähän juuri kun yritin löytää yhteys tietoja. Saan koko ajan maksu pyyntöjä huolimatta siitä, että lasku on hoidettu ja lähetys palautettu

      • Anonyymi

        Sama täällä. Jatkuvasti lähettävät puhelimeen aiheettomia viestejä maksamattomista laskuista joita ei ole. Tosiaankin kyseessä huijarit.


    • Anonyymi

      Suodatinjauhatuksena tuli.Päätin kuitenkin perua tilauksen.Pakkasin samaan laatikkoon,lasku mukaan.Lisäys että peruttu,Kirjoitin osoitteen päälle ja maksoin palautuksen.Nyt sitten muistutuslasku joka siis ulkopuoliselta laskuttajalta!Sen tiedon sain äsken kun sain mieshenkilön kiinni puhelimitse.
      Eli nyt pitäisi maksaa palautetut kahvit ja meni jo postimaksukin!!
      Ei mulla enään ole sen enempää kahveja kun laskuakaan missä esim asiakas/tilaus/viitenumeroita!! TÄNÄÄN tuli postin lappu että olis noudettavissa.Ei ollut postin toimipisteessä.Virkailija totesi että on palautunut lähettäjälle kun ei noudett.En kai voi noutaa kun lappu nyt vasta! Nyt sitte lasku jo perintään.
      Ei mene toi kahvi jatkoon!!!

    • Anonyymi

      Sain puhelimella pikaisen vastauksen ilman turhaa jonotusta ja peruutuksenkin ihan asiallisesti tehdyksi Ei mitään vaikeuksia tämän firman kanssa Ystävällinen palvelu, hyvä kahvi ja peruutuskin toimii erittäin hyvin

    • Anonyymi

      Mitä te täällä vingutte. Kuluttaja-asiamies tuollaiset panee kuriin.

      • Anonyymi

        Onko kellään kokemusta, että kuluttajaviranomaiset olisivat saaneet tuon firman kuriin?

        Minulla on ollut ihan toisenlaisia kokemuksia. Kolmas kuukausi on hyvää vauhtia menossa asian käsittelyssä. Mistään ei tule mitään. Lasku 2 tilaamattomasta paketista 36,12€.
        Kysyin Certumista, että tietävätkö Milton Sunin huijauksista ja lukisivat netin kymmenistä viesteistä.


    • Anonyymi

      Kehotan kaikkia huijattuja ottamaan yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Hän harkitsee ryhtymistä toimenpiteisiin, jos tulee riittävästi yhteydenottoja.
      Kannattaa siis toimia nyt!
      Kyllä tämä huijausfirma täytyy saada kuriin...

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille viestiketjussa oleville.

      Ihmettelinkin, miksi minulle ei tullut enää lähetyksiä ja syy on ilmeinen.

      Minulle tulee kahvi keittimen jauhannasta, joten en tajunnut huijausta. Odotin seuraavaa lähetystä.. ei tullut, joten oletin, että olen lopettanut tilauksen.

      Vielä kerran SUURI KIITOS valveutuneille netin käyttäjille HUIJAAJIEN kiinni saattamisesta.

      WELL DONE!

      P.S. Olkaa kriittisiä, minä en ollut. Mutta sain oikeasti hyvät kahvit pari kertaa :)

    • Anonyymi

      Sama henkilö edelliseen viestiin, teen rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Milton Sun lähetti Todella Hyvää Kahvia minulle joka ikinen kerta. Ei ole ollut valittamista. Jos ei osaa keittää kahvia ei pitäisi kaikkea mennä nettiin kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Milton sun yhtiön Toimitusjohtaja on Mikko Malila. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun hän (vähän kusee silmään). ihmisiä. Tuttu mies puhelinmyynnistä..

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe