Moi.
Minulla on 2013 Volvo S80 D5 AWD Executive.
Kävin 140000km kohalla vaihtaa öljyt ja jarrunesteet nyrkkipajassa.
Kuitista selvisi että nyrkkipaja oli laittanu noin 5,9ltr öljyä eikä 5,2ltr öljyä kuten merkkipajoilla oli tapana laittaa.
Tarkistin juuri 146000km kohalla öljyntason (auto mittaa itse öljyntason, fyysistä mittatikkua ei ole) ja näyttää siltä että on ”kadonnut” ehkä 0,1-0,2 ltr öljyä.
Onko mahdollista että vaikka ”mahtuu” 6ltr öljyä ja nyrkkipaja laitto ”vain” 5,9 niin heidän olisi pitänyt laittaa 5,2, ja että nyt turbo on immasut vähän öljyä tai jotain vastavaa?
Vai onko auton sisäinen ”mittatikku” heittänyt pienen marginaalivirheen?
Edellinen omistaja on pitänyt autosta tosi hyvää huolta ja niin olen minäkin ja lets face it diesel volvot ovat luotettavia joten mä en haluaisin stressailla turhaan tämmösestä pikkujutusta.
Jos täältä löytyy joku ammattilainen joka tietää mikä on homman nimi niin kerro toki.
Apua! Onko Volvo S80 öljynvaihto mennyt pieleen?
0
570
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859