Onko tämän mainoslauseen tarkoitus olla jokin vitsi?
"Meillä on pinnan alla jatkuva juhannus"
14
1570
Vastaukset
- Anonyymi
Tänäänkin vähän ripotteli vettä.
- Anonyymi
Huomenna ei pelkästään ripottele...
- Anonyymi
Kaikella kunnioituksella ja rakkaudella juhannusvideon aktiivisia tekijöitä kohtaan, olisiko hiukan voinut miettiä sisältöä... onko Virtain kulttuurielämä (ja elämä muutenkin) muutaman aktiivisen eläkeläisen varassa? Soiko Virroilla valokuidun täydeltä kansanmusiikki? Opetetaanko uudessa hirsikoulussa vain runonlausuntaa ja vihtojen sitomista? Onko elämä Virroilla yhtä pitkäpiimäistä kuin siellä tuotetut videot?
Jos tuon videon perusteella pitäisi päättää, missä etätöitä tulevaisuudessa teen, niin en Virroilla ainakaan. Rauhallinen elinympäristö on OK vain tiettyyn rajaan saakka. Kun katsoo hiljaista katukuvaa joka kolosta tunkevine rikkakasveineen, se lähinnä masentaa. - Anonyymi
Kaupunginhallituksen jäsenen mukaan hallituksessa on hyvä pöhinä?? Ei tarvita kun kepun jäsenkirja niin lampunvaihtajasta tulee työnjohtaja. Kaupungin irtainta omaisutta myydään pilkkahintaan, kun ei ole huomattu, että nettihuutokauppakin on olemassa. Hyvä huomata, että vielä voi vaikuttaa päätöksen esittelijän virkaan valintaan, koeaika loppuu kuun vaihteessa.
- Anonyymi
Miten sen koeajan kanssa kävi??? Saiko lampunvaihtaja pitää "ylennyksen"...😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen koeajan kanssa kävi??? Saiko lampunvaihtaja pitää "ylennyksen"...😳
Touhut on hiljaa lakaistu ilmeisesti maton alle kun kyseessä on kumminkin Kepun jäsenkirjan omaava henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touhut on hiljaa lakaistu ilmeisesti maton alle kun kyseessä on kumminkin Kepun jäsenkirjan omaava henkilö.
Lampunvaihtaja/Portsari isolla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampunvaihtaja/Portsari isolla 😂
Mitä suotta julkista hakua tai pätevyyttä tarvittaisiin, kepun jäsenkirja antaa molemmat.. voi tehdä vähän kauppojakin samalla jäsenkirjalla
- Anonyymi
Mikä juhannusvideo? Toivottavasti esillä ovat aktiiviset nuoret 4H, Nuva, urheiluseurat ym. Ei kai taas mitään eläkeläisvideota ole luvassa?
- Anonyymi
Toki nämä muut aktiviiset tahot voivat sitten itse olla tekemässä eikä varrota että aktiiviset eläkeläiset tulevat kotiovelle kolkutteleen. Ne tekee joita kiinnostaa.
- Anonyymi
Tilataan varuks, vähän enemmän.
- Anonyymi
Yllätys, että yksikään teistä putkiaivoista ei ymmärtänyt mikä tuossa mainoslauseessa todella oli se moka.
- Anonyymi
Jatkuva juhannus, Tarkoittaa sitä että koko ajan Ryypätään.
- Anonyymi
Onhan tuo aika synkkä heitto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408