10000 kaatoa täyteen juhannuksena?

Anonyymi

N. kymmentä kaatoa vaille, Kaatojen Kirjassa merkitty 9990 kaatoa, helosti 10 tulee jussin aikana, jos ei enmäkin, S marketin sovituskopissa S asento hotti tueelsöeömc

11

655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uik, nyt lähti tältä tyttöporukalta pikkarit pyykkiin. Hän on NIIN U.R.O.S, uik.

• Anonyymi

miehiltäkin lähteekalsarit on se niin mahtava siitosori

• Anonyymi

Suuri valkoinen PerusTapsa kaataa kaikki Afrikan seeprat ja muut turhat elikot.Muistakaa kuuskaks

• Anonyymi

Näin se vaan menee, että luonto valitsee menestyjät. Ihan turha kadehtia, jos toisella on tonni täynnä ja kaksi tonnia aivan huulilla. Toinen on tyytyväinen kolmeen, joku kolmeenkymmeneen, jollain on tusina tai kaksi takana. Sama se on tansseissa, aina on joku, jota haetaan koko ilta kaikki kappaleet ja joku jota vähemmän. Kun kerta mäntyharjulainen mies maittaa erityisen hyvin, niin mikäs siinä. Varmasti yhdistelmä kohteliasta käytöstä ja komeaa ulkomuotoa ja reilu ripaus menestystä ovat kovaa valuuttaa.

• Anonyymi

Saatte savolaiset kateelliset vääräleuat hävetä. Ette osaa käytöstapoja. Ymmärtäisitte edes olla kiitollisia siitä että mies tekee kuntaa tunnetuksi.

• Anonyymi

Avaisitko vähän että miten? t. mökkiläinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaisitko vähän että miten? t. mökkiläinen

Ei uov tottakaa. Siis kunnan tunnetuin filmitähti, joka tunnetaan Hollywoodissa ja Japanissa saakka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uov tottakaa. Siis kunnan tunnetuin filmitähti, joka tunnetaan Hollywoodissa ja Japanissa saakka!

Filmitähdestä valovuoden päässä..
        Kotipoken kuningas korkeintaa!

• Anonyymi

Petri Petri. Antavatko hoitajat noin holtittomalle potilaalle tietsikan käyttöoikeuden. Älä jätä lääkkeitä poskipoimuihin, vaan syö ne. Pyydä kanttiinista pitzstaa päälle ja limpskarttia. Silleen se Lappeen hölösuu rauhoittuu.

• Anonyymi

Mulla menee kohta 20 000 rikki. Samaa reikää kairannu 25v par kertoo päivässä.. Emännällä menee kohta 30 000 rikki koska antaa myös naapurin isännälle kun minä olen pellolla. Tällästa juttuja täältä, saatan vähän liioitella mutta kairaushommissa se on sallittua.

• Anonyymi

Joo ja Petri on kairannu Magdzdan konelohkot 702 kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3262
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3220
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2453
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2240
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2019
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1653
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1599
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1566
    Aihe