Moi. Täällä mökillä aitassa heräsin just. Muu jengi nukkuu mökissä. Pieni kohmelo eilisestä juhlinnasta. Kunnon kohouma alkkareissa ja hyvä kiima päällä, eihän tässä muu auta kun käsi vaan hieromaan kullia ja kohta kunnon runkkasussessio. Onko muita kiimassa?
Juhannusaamun touhuja
30
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Kulli on kovana kädessä. Pian tulee.
- Anonyymi
Kyllä täälä kiimassa ollaan, voisin ottaa sulta suihin.
- Anonyymi
Roiskin just spermat. Kalu ei vaan laske. Puoli kovana vieläkin. Voisit imeä sen täyteen mittaan.
- Anonyymi
Täällä sama homma..mut nauttikaa rauhassa kyllä helpottaa laukee kunnolla
- Anonyymi
Tekee hyvää. Pian lähtee toinen lasti.
- Anonyymi
Saisinpa suuhuni koko lastin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinpa suuhuni koko lastin
Ois ollu kiihottava purkautua suuhusi. Ei tullut toisella kertaa spermaa niin paljon kun ekalla. Hyvää teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois ollu kiihottava purkautua suuhusi. Ei tullut toisella kertaa spermaa niin paljon kun ekalla. Hyvää teki.
Hyvä kun helpotti sehän tärkeintä
- Anonyymi
Heräilen just saunamökin parvelta vaimon lämpimän pyllyn takaa.
Kalu jäykistelee mukavasti. Silittelen selästä ja lantioilta. Huvilan välillä käteni hänen isoille ja pehmeille rinnoille.
Tunnen vaimon vastaavan työntämällä lantiotaan kaluani vasten. Tiedän tämän olevan varma merkki halusta antaa pillua. Nostan hänen jalkaansa sen verran, että saan kalun lämpimien häpyhuulien väliin. Hieron kaluani hänen klitorista vasten. Tunnen kuinka pillu kastu ja avautuu.
Nostan taas hänen jalkaansa ylös ja asetan kalun hänen pillun suulle. Työnnyn varovasti terskan mitan verran hänen sisälleen. Liikuttelen varovasti edes takas vähitellen hieman syvemmälle.
Tunnen kuinka vaimo supistelee pilluaan, joka suorastaan imee kaluani syvemmälle, kunnes olen kokonaan hänen sisällään.
Mahtava tunne, kalu liikkuu edes takas hänen kuumassa ja tiukassa pillussa.
Nyt on pakko lopettaa, kun kyselee mitä touhuan puhelimen kanssa - Anonyymi
Mökin sohvalla kulli kovana,kuvittelen samalla ,että saisin kuuman lastin suuhun .
- Anonyymi
Ota mun kulli suuhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota mun kulli suuhun
Olis mukava tuntea kova kalu suussa ja ottaa kuuma lasti spermaa suuhun ja kasvoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mukava tuntea kova kalu suussa ja ottaa kuuma lasti spermaa suuhun ja kasvoille.
Tykkäätkö jos nussin sua suuhun samal imen sun kalua ja palleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö jos nussin sua suuhun samal imen sun kalua ja palleja
69 on parasta, samalla vois nuolla ja työntää sormea perseeseen,samalla tuntea omassa reiässä parikin sormea. Mälli lähtis aika nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
69 on parasta, samalla vois nuolla ja työntää sormea perseeseen,samalla tuntea omassa reiässä parikin sormea. Mälli lähtis aika nopeasti.
Todellakin nuolisin sun kyrpää sormettasin sun perää, sun sormet omassa aukossani uuh...tuntisin kun kalusi alkais sykkii, avaisin suutani valmiiksi kun mällisi lentäisi syvälle kurkkuuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin nuolisin sun kyrpää sormettasin sun perää, sun sormet omassa aukossani uuh...tuntisin kun kalusi alkais sykkii, avaisin suutani valmiiksi kun mällisi lentäisi syvälle kurkkuuni
Mun posliini kulli olis innoissaan sun suusta ja karvaton liukas reikä valmis ottamaan useammankin sormen vastaan. Samalla kun sormet sun reiässä mun kova kyrpä laukeaisi sun suuhun perseeni ahmisi sun sormia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun posliini kulli olis innoissaan sun suusta ja karvaton liukas reikä valmis ottamaan useammankin sormen vastaan. Samalla kun sormet sun reiässä mun kova kyrpä laukeaisi sun suuhun perseeni ahmisi sun sormia.
Sun kulli syöksisi kuumaa lientä syvälle mun suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet suuhuni yritän niellä koko lastin, sormetan rajusti perääsi joka aivan limainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet suuhuni yritän niellä koko lastin, sormetan rajusti perääsi joka aivan limainen
Työnsin kaksi sormea liukkaaseen reikääni ja runkkasin oikein kunnolla ja vetelin rasvattua kovaa kalua kunnes lasti lähti rinnalle. Maistui makealta ja kuvittelin sen olevan sun kullista ,nami.
- Anonyymi
Eka roiskaisun jälkeen nukuin hetken. Nyt taas kulli kädessä. Hyvää tekee...
- Anonyymi
Mihin roiskit ekan lastin. Voispa imeä sun kovaa kalua.
- Anonyymi
Mahan päälle lens.
- Anonyymi
Naapurin nätti vaimo otti aamulla poskeen ja hymyili, pihtari ei päästänyt pesälle, lipas kyllä ensi yönä jos en jua liikaa eli tuli vesi päivä.
- Anonyymi
Oli mukava yö... heräsin aamulla naisten pikkuhousut jalassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mukava yö... heräsin aamulla naisten pikkuhousut jalassa...
Nuulostaa kiimaselta! Millaset pikkarit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuulostaa kiimaselta! Millaset pikkarit?
Mustat pitsiset.. kulli oli tullut vielä ulos lahkeesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mahtava kimpassa kiimotella ja voisin sun kulli hieroa ja maistella pitsin läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulli mustissa pikkareissa,kiihottavaa. Pikkarit sivuun ja maila suuhun,kovaa imua kunnes tulet suuhun....
- Anonyymi
Oon mökillä tuttava parin kanssa. Koko päivän panettanut kun katsellut tätä vanhaa rouvaa bikineissä. Tuntuu nauttivan vieraan miehen katseista. Nyt täytyy käydä jossain sivummalla purkamassa paineet.
Kahden parin porukalla vietettiin mökki juhannusta kimppanussinan merkeissä. Sunnuntaiaamuna heräilin ja menin rantasauna terassille jossa kaverini oli jo runkku hommissa...oma kulli ponnahti samantien seisokkiin sitä touhua katsellessa. Imutteluiksihan se sitten meni ja lopuksi nussin kaveria perseeseen...naiset nukkuivat mökissä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973