Sillä on nikon hyvä ajella. Tontitettu bemari on nikon valinta.
Bemari on nikojen auto
14
862
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa jo aivoon. Aivan liian matalaksi ostamani Bemu alustan osalta laskettu. Pikkuinenkin roso kadussa aiheuttaa tolkuttoman rysähdyksen, hampaista taitaa paikat alkaa irtoamaan. Täytynee alkaa selvittelemään alustan palauttamista siihen std. malliin.
Olisikin mielenkiintoista tietää, paljonko on etupyörän keskiöstä mitattuna lokasuojan yläreunaan alunperin.- Anonyymi
Minulla on ongelma puoliksi voitettu; nyt takana 390 mm pitkät Monroen jouset ja KONIn iskarit.
Mutta etujouset mahtuvat etusormen ja peukalon väliin, pituus paino päällä vain n. 16 cm!!!!
Sitten kun saan eteen vakio 330-335 mm jouset alkaa auto varmasti kunnolla pehmentyä.
(Takaiskarien vaihtoon ei tarvinnut poikkitukivartta irrottaa takana, vaikka niin tehdään Autodocin tuubivideolla.)
Nuo madallusjouset ovat yksiä perkeleitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ongelma puoliksi voitettu; nyt takana 390 mm pitkät Monroen jouset ja KONIn iskarit.
Mutta etujouset mahtuvat etusormen ja peukalon väliin, pituus paino päällä vain n. 16 cm!!!!
Sitten kun saan eteen vakio 330-335 mm jouset alkaa auto varmasti kunnolla pehmentyä.
(Takaiskarien vaihtoon ei tarvinnut poikkitukivartta irrottaa takana, vaikka niin tehdään Autodocin tuubivideolla.)
Nuo madallusjouset ovat yksiä perkeleitä!Joo, saattahan ne Saksan autobahneilla olla ihan ok,,mutta Suomen reikäisillä ja monttuisilla teillä perseestä.
- Anonyymi
Suomi24 hiljentyi ilmeisesti juhannuksena niin paljon, että ylläpidon on pakko keksiä heikkotasoisia provoja saadakseen kommentteja.
Kommenttien määrä = sisääntulevan rahan määrä. - Anonyymi
Seuraavaan auto merkkiin ohjeet.
https://intermin.fi/suomen-lippu/liputuspaivat - Anonyymi
Mikä on Niko?
- Anonyymi
Mitä enemmän renkaat painuvat lokasuojien sisälle, niin sitä kovempi rassi. Sillä niko kaahailee lippis väärinpäin päässä kipinäsuihkut lentäen hidastetöyssyissä.
- Anonyymi
Bemari on niin laast season. Nykyään et ole lähetyksessä mukana jos sulla on bemari.
Mersu on tämän päivän trendi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bemari on niin laast season. Nykyään et ole lähetyksessä mukana jos sulla on bemari.
Mersu on tämän päivän trendi.Joo ja lisätään vielä, että lippisbemaristien mielestä vaparibensa rules. Niin varmaan ;)
- Anonyymi
Niko ajo mettään eikä tunne kettään!
- Anonyymi
Nikon tiukka pylly lypsää ihanasti vanhemman bemari-jorman löysää kalua.
- Anonyymi
E30 koppa aika nätti ja w201 Mersu
- Anonyymi
Ihan kiva kommentti köyhän päiväuneksi.
- Anonyymi
Missä myydään lippalakkeja, joissa on lippa takapuolella. Olen etsinyt joka paikasta mutta en ole löytänyt.
T: Niko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888