Aika alkaa sulkemaan suomi taas...

Anonyymi

Kiitos koronaturistien jotka haki deltamuunnoksen suomeen.Suomi kiittää teitä kun saa kulkea vuoden loppuun asti maskissa!

15

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin älyttömän itsekästä porukkaa nää jalkapalloilijat!
      Eivät ajattele muuta kuin "omaa nautintoaan".

      Ja minkä verran rahaa ja aikaa suoltaavat tälle typerälle harrastukselleen!

    • Anonyymi

      Älkää unohtako sitä tuki yrittäjää joka järjesti matkan.
      Joku mstkstoimisto

      • Anonyymi

        Vastuussa ovat sekä matkaan lähteneet Huuhkajien fanit että matkan Venäjälle järjestäneet tahot. Näin suuresta tietoisesti otetusta riskistä aiheuttaa maahamme uusi pandemia-aalto pitäisi rangaista. Kyllä ihmisten on vastuunsa tunnettava ja kannettava. Ei toisia ihmisiä pidä voida vaarantaa ilman sanktioita. Ja yhtään kenenkään ei pidä puolustella näiden ihmisten menettelyä.


    • Anonyymi

      Joku yrittäjä teki tilin
      Kiitos

    • Anonyymi

      No muunnosviruksia on yhteensä Suomessa jo 9139 Brittimuunnosta 7423
      Etelä Afrikkalaista muunnosta 1410 Brasilialaista muunnosta 5
      ja Intilaista muunnosta jo 301 .

    • Anonyymi

      Niin ja iltapäivälehtien mediasivuilta näkee kuinka vastuutonta meno on ollut myös juhannusfestareilla ja yöllä alueella esimerkiksi Himoksella. Satoja ihmisiä vieri vieressä eikä maskeista tai turvaväleistä tietoakaan. Tartuntoja tulee varmasti ja altistumisia, sääli paikkakunnan niitä ihmisiä jotka noudattavat hienosti viranomaisten ohjeita. No onneks itse oon kaukana sieltä.

      Mutta tätähän pääasiassa oppositio eduskunnassa toukokuussa parkui, että tapahtumat käyntiin ja urheilukatsomot auki. Ja myös kepu oli sitä mieltä. Eli tietää minne syyttävä sormi osoittaa jos neljäs allto tulisi syksyllä.

      Krista Kiuru ja Sanna Marin ovat tehneet parhaansa varovaisuudellaan, mutta minkäs noille mahtaa. No sitä saa mitä tilaa.

      • Anonyymi

        No koko maailmalla virustartunnat on lisääntyneet vajaassa kolmessa päivässä
        jo 433871 uudella tartunnalla.
        Euroopassa lisäys on 52726
        Pohjois Amerikassa 38605
        Aasiassa lisäystä 149484
        Etelä Amerikassa 157262
        Afrikassa lisäystä 35523


    • Anonyymi

      Ei anna häiritä. Pussikaljat tulee halvemmaksi jos baarit menee kiinni.

    • Anonyymi

      Kaikilla huuhkajien kannattajilla ei ole ihan kaikki muumit kotona. Ennen kuin menette testeihin, niin käykää ihmeessä ensin moikkaamassa mummoa.

    • Anonyymi

      Ja elokapinakin kokoutuu siellä ja poliisi palvoo
      eikun valvoo

    • Heh maskiuskovaisilla on taas paniikki päällä. Nyt heti hamstraamaan kaikki vessapaperit.

      • Anonyymi

        Syksyllä ollaan taas kusessa.


    • Anonyymi

      Vatipäät reissaa taas koko kesän kuin ennen koronaa, sitten tulee "yllätyksenä" koronatapaukset ja uudet sulut koko maahan, lisäksi variantit ovat entistäkin pahempia joihin sairastuu myös rokotettuja.

      Voiko enää tyhmempää kansaa olla aina hallintoa myöden?

      • Anonyymi

        En pidä tätä mitenkään yllätyksenä, suomalaiset on maailman typerin kansa


    • Anonyymi

      htr

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe