Uusimpien sääntöjen mukasn
Ikuiset luvat on
Pitääkö kukassa olla vvs
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kyse sähkökiukaasta
Nakki sormi - Anonyymi
Ei kun keskuksees pitää olla vvs
- Anonyymi
Missä kaikessa pitäisi olla vvs ?
- Anonyymi
Ei niitä laiteta muualle kuin keskukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä laiteta muualle kuin keskukseen
Laitetaanpas. Voi laittaa kojerasiaan, erilliseen koteloon tai voi olla suoraan pistorasiassa.
- Anonyymi
Kiukaasen ei voi laitaa laukee hiti kun vuotaa niin paljon .
Rane - Anonyymi
Bensdfavalo pafgjlaa ja pitäidhsi mendnä tankkausasgkgemalle. Huoltfjfoasemddfalle ajaessa kudfnitenkin pähkkläilet, kumdhmalla puoljfella sfe bensaftankkiff nydft odf mihkein odlikaan. Aschia on helmkkjppo sen,lvittää ajonbgöieuvon mittarisgstosta.
Määkin olen kännissä... - Anonyymi
Vaikka sulla onkin ikuiset luvat asentaa niin ota huomioon suojausluokat. Vähintään IP65 kotelon tarvit vvs:lle ja syytä miettiä lämmönkestävyys, löytyykö edes vvs joka soveltuu kiukaaseen asennettavaksi.
Viksuin olisi asentaa kiukaan syöttöön keskukseen - Anonyymi
Jos susi on kukassa niin sitten pitää olla vvs ettei susi saa sähköiskua.
- Anonyymi
Siis ette tiedä
Miksi vastaatte sitten .
Iki luoa mies - Anonyymi
Onko tuo nyt sinulle jokin uusi asia misssä pellossa takapihalla olet lapsuutesi viettänyt sotalapsena.
- Anonyymi
Ei pidä eikä tarvitse kiuas vikavirtasuojaa.
Vikavirtasuojista on monessa kohteessa enemmän haittaa kuin hyötyä, aiheuttaen tarpeettomia katkaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832