Ja suru on suuri...
Olisi kesäkuussa täyttänyt 13v.
Nyt on jo kova paniikki kun täytyy viedä rakas lopetettavaksi, mut parempi niin kuin kärsiä.
Pitäkää hyvä huoli eläimistänne ja nauttikaa heidän seurasta.
Holskuni nukkuu huomenna pois!
5
1502
Vastaukset
- samoin kokenut
Tiedän miltä sinusta tunttu sillä jouduin neljäkuukautta sitten viemään kaverin lopetettavaksi sairasti maksasyöpää oli 11 V.
Vieläkin, kun muistelee niitä yhteisiä aikoja niin vierähtää kyynel poskelle.
Jaksamista sinulle - Surullinen myös
Jouduin itse luopumaan omasta rakkaasta koirastani maaliskuun alussa. Ikävä on vieläkin suuri, mutta ei sentään enää itketä joka päivä.
Parempi kuitenkin koirallesi, ettei sen tarvitse enää kärsiä.Se on varmasti ansainnut hyvän ja arvokkaan tavan siirtyä sateenkaarisillalle.
Voimia ja halaus sinulle! - osaa
suruusi.
- jonna
otan osaa. kaiki koirat kuolevat joskus. voit lieventää suruasi keräämällä vaikka koirallesi oman valokuva-albumin tai oman nurkkauksen, missä on koirasi tavaroita ja valokuvia tai vaikka risti. tai voit tehdä sen nurkkauksen sinne paikkaan, missä koirasi viihtyi tai oli usein.
- jonna
niin lisäisin tähän vielä että kun oma koirani (6v.) piti lopettaa lonkkavian takia, en voinut nauraa moneen kuukauteen, itkin koulussakin. heli oli paras ystäväni silloin. nyt siitä on jo 1,5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1988831
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265148- 534551
- 804171
- 543469
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573136Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432561