Pöystihän oli osoittanut surkeutensa jo aiemmin junailemalla Tyttelin ohi jonon.
Ja lopputuloksena helvetillinen korruptio ja tutkimatta jäävät rikokset.
Sopii Saulille!
Niinistö halusi virkaan lepsun Pöystin!
12
68
Vastaukset
Presidenttimme Sauli Niinistö olisi tuomittava elinkautiseen vankeuteen maatamme kohtaan suorittamistaan maanpetoksista.
Saulin sopii vetää minut oikeuteen jos tuntee kunniaansa loukatun.
Takaan että siitä tulisi kautta aikain makein oikeudenkäynti jossa toisin esille kaikki Saulin tekemät rikokset.- Anonyymi
Ei taida olla Saulilla kanttia haastaa Marttaa, saisi turpiinsa oikeudessa.
- Anonyymi
Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.
Sinä et ole sitä koskaan.
Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.
Sinä et ole sitä koskaan.
Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.Sauli armahti juuri iranilaisämmän joka oli iskenyt aviomiestää veitsellä kahdesti selkään!
Ämmä sanoi että se oli itsepuolustusta. Vatsapistot eivät olisi olleet itsepuolustusta. - Anonyymi
Mutta on silti Suomen Tasavallan Presidentti.
Etkä edelleen sille voi mitään.
Opettele elämään asian kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.
Sinä et ole sitä koskaan.
Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.Kyllä Martta tuo emsimmäisemä Putinin tankeille ja pääsee kuvernööriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.
Sinä et ole sitä koskaan.
Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.Fanitat siis huijaria. Mitähän se kertoo sinusta?
Ps. Sauli ja Gummityttö olisi hyvä bändin nimi, vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fanitat siis huijaria. Mitähän se kertoo sinusta?
Ps. Sauli ja Gummityttö olisi hyvä bändin nimi, vai mitä?Ei tässä ketään faniteta, muistutan vain että Sauli on presidentti ja sulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin hyväksyä tilanne koska et sitä voi mitenkään muuttaa.
Vituttaako? Muistakaamme lihavaa ja haisevaa lesbopresidenttiämme Taijja Hajosta.
Hän nuoli Neuvostliittoa ja erityisesti DDR:n johtajien perseitä ja kansa hurrasi innokkaasti.
On siinä meillä ämmä.
Tuo pitäisi voida saattaa vielä kansantuomioistuimen eteen maanpetoksista niin kauan kuin vielä hengittää kuolaimiensa läpi Hakaniemessä.....martta98 kirjoitti:
Muistakaamme lihavaa ja haisevaa lesbopresidenttiämme Taijja Hajosta.
Hän nuoli Neuvostliittoa ja erityisesti DDR:n johtajien perseitä ja kansa hurrasi innokkaasti.
On siinä meillä ämmä.
Tuo pitäisi voida saattaa vielä kansantuomioistuimen eteen maanpetoksista niin kauan kuin vielä hengittää kuolaimiensa läpi Hakaniemessä.....jatkoa......
Minua hävetti suuresti koko ämmän 12 vuotta kestänyt kautensa.
Hirvittävän ruma Muumimamma käsikasseineen oli koko maailman mylvivän naurun kohteena.
Oma mediamme näitä videoeoita ei näyttänyt.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
jatkoa......
Minua hävetti suuresti koko ämmän 12 vuotta kestänyt kautensa.
Hirvittävän ruma Muumimamma käsikasseineen oli koko maailman mylvivän naurun kohteena.
Oma mediamme näitä videoeoita ei näyttänyt.aaah aah!
Plussat Martalle. - Anonyymi
Tietysti haluan. Saulihan on presidentti. Hän on niin ihanan virallinen.
Hrrrr, tunnen jo huulillani karvaperseen kosketuksen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473