Niinistö halusi virkaan lepsun Pöystin!

Anonyymi

Pöystihän oli osoittanut surkeutensa jo aiemmin junailemalla Tyttelin ohi jonon.

Ja lopputuloksena helvetillinen korruptio ja tutkimatta jäävät rikokset.

Sopii Saulille!

12

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Presidenttimme Sauli Niinistö olisi tuomittava elinkautiseen vankeuteen maatamme kohtaan suorittamistaan maanpetoksista.

      Saulin sopii vetää minut oikeuteen jos tuntee kunniaansa loukatun.
      Takaan että siitä tulisi kautta aikain makein oikeudenkäynti jossa toisin esille kaikki Saulin tekemät rikokset.

      • Anonyymi

        Ei taida olla Saulilla kanttia haastaa Marttaa, saisi turpiinsa oikeudessa.


      • Anonyymi

        Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.

        Sinä et ole sitä koskaan.

        Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.

        Sinä et ole sitä koskaan.

        Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.

        Sauli armahti juuri iranilaisämmän joka oli iskenyt aviomiestää veitsellä kahdesti selkään!

        Ämmä sanoi että se oli itsepuolustusta. Vatsapistot eivät olisi olleet itsepuolustusta.


      • Anonyymi

        Mutta on silti Suomen Tasavallan Presidentti.

        Etkä edelleen sille voi mitään.

        Opettele elämään asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.

        Sinä et ole sitä koskaan.

        Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.

        Kyllä Martta tuo emsimmäisemä Putinin tankeille ja pääsee kuvernööriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat että Sauli on Suomen Tasavallan Presidentti.

        Sinä et ole sitä koskaan.

        Onneksi on Sauli, etkä sinä sille mitään voi.

        Fanitat siis huijaria. Mitähän se kertoo sinusta?

        Ps. Sauli ja Gummityttö olisi hyvä bändin nimi, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fanitat siis huijaria. Mitähän se kertoo sinusta?

        Ps. Sauli ja Gummityttö olisi hyvä bändin nimi, vai mitä?

        Ei tässä ketään faniteta, muistutan vain että Sauli on presidentti ja sulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin hyväksyä tilanne koska et sitä voi mitenkään muuttaa.

        Vituttaako?


      • Muistakaamme lihavaa ja haisevaa lesbopresidenttiämme Taijja Hajosta.

        Hän nuoli Neuvostliittoa ja erityisesti DDR:n johtajien perseitä ja kansa hurrasi innokkaasti.
        On siinä meillä ämmä.
        Tuo pitäisi voida saattaa vielä kansantuomioistuimen eteen maanpetoksista niin kauan kuin vielä hengittää kuolaimiensa läpi Hakaniemessä.....


      • martta98 kirjoitti:

        Muistakaamme lihavaa ja haisevaa lesbopresidenttiämme Taijja Hajosta.

        Hän nuoli Neuvostliittoa ja erityisesti DDR:n johtajien perseitä ja kansa hurrasi innokkaasti.
        On siinä meillä ämmä.
        Tuo pitäisi voida saattaa vielä kansantuomioistuimen eteen maanpetoksista niin kauan kuin vielä hengittää kuolaimiensa läpi Hakaniemessä.....

        jatkoa......

        Minua hävetti suuresti koko ämmän 12 vuotta kestänyt kautensa.
        Hirvittävän ruma Muumimamma käsikasseineen oli koko maailman mylvivän naurun kohteena.

        Oma mediamme näitä videoeoita ei näyttänyt.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa......

        Minua hävetti suuresti koko ämmän 12 vuotta kestänyt kautensa.
        Hirvittävän ruma Muumimamma käsikasseineen oli koko maailman mylvivän naurun kohteena.

        Oma mediamme näitä videoeoita ei näyttänyt.

        aaah aah!
        Plussat Martalle.


      • Anonyymi

        Tietysti haluan. Saulihan on presidentti. Hän on niin ihanan virallinen.

        Hrrrr, tunnen jo huulillani karvaperseen kosketuksen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe