Hautakivemme päällä ollut koriste, miten joku kehtaa siirtää omalle hautakivelleen?! Oli parin kiven päässä, onneksi oli merkitty niin tunnisti omaksi.
En ole kenenkään haudalta kuullut että olisi mitään varastettu omalle haudalle, on hävytöntä touhua, hävetkää.
Kuka kehtaa
Anonyymi
5
841
Vastaukset
- Anonyymi
tämmöistä tämä saman-näköisten touhu on nykyään. valehdellaan ja omitaan ollaan jeesuksia
- Anonyymi
Ylensä ne koristeet on kiini kivessä. Miten sellaisen voi noin vaan siirtää?
- Anonyymi
Turha tuoda kaikenlaista rihkamaa hautakiven päälle. Eri asia kiveen kiinnitetyt linnut tms.
- Anonyymi
Keveän hautakoristeen saattaa kova tuuli lennättää pois hautakiven päältä. Ehkä joku on nostanut sen väärän kiven päälle. Turha heti syyttää muita varkaaksi.
- Anonyymi
Hautakiviemme, niin kuin itse olisitte kuolleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006