Luultavasti oikeistolaisia koko porukka jotka mistään mitään välitä, eivät ainakaan toisten terveydestä. Kunhan vaan minä minä minä ja minulla minulla minulla on hauskaa.
Pietarin turistit aivan itse syyllisiä tilanteeseen
65
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, ja syyttävät hallitusta kun eivät estäneet vaikka itse halusivat mennä.
- Anonyymi
Hullujahan nuo jalkkisfanit vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullujahan nuo jalkkisfanit vain on.
Mikä muuten erottaa nuo jalkkisfanit ja himoksella örveltävät? No himoksella olevilla on vain osalla jalkapallopaita päällään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä muuten erottaa nuo jalkkisfanit ja himoksella örveltävät? No himoksella olevilla on vain osalla jalkapallopaita päällään.
Samanlaisia välinpitämättömiä toopeja kaikki, kun tuollaisessa väkimäärässä koronalla on hyvät edellytykset levitä ja ilman maskeja sielllä hillutaan.
Käsidesiä kyllä tarjolla oli, muttei maskisuositusta ja takuutta leviää hengityksen kautta se korona, eikä käsien kautta.
Suomessa olisi ollut hyvä koronatilanne, mutta nämä päättämät juhlijat pilaavat kaiken ja ptävät huolen siitä, että rajoituksia tullaan laittamaan vielä pitkälle loppukesälle ja loppuvuodelle.
Ensi vuonnakaan ei ole korona epidemia ohi ja nähdään 10 henegen kokoontumis rajoituksiakin.
Sitä nämä bilettäjät ja kisaturistit ilmeisesti haluaa, eivät halua palata normaaliin.
Mutta eipä niillä ole valittamista, juhlivat ja bilettivät koko korona vuoden edestä ja taas jaksavat elää rajoitusten kanssa, kuin ensimmäistä kertaa elämässä.
- Anonyymi
No, onpahan niitä oikeisto opposition äänestäjiä ens vaaleissa ainakin sen kisaturistimäärän verran vähemmän sitte taas.
- Anonyymi
Eiköhän ne tapa enemmän sivullisia, jos 1 tartuttaa 10 sivullista.
- Anonyymi
Kyllä se hallituksen tehtävä on rajoittaa liikkumista mikäli siittä saattaa olla terveydellistä haittaa.
Selvääkin selvempi laiminlyönti vastuussa olevilta henkilöiltä mikäli nyt porukkaa sairastuu tai kuolee.- Anonyymi
Koronan hoito on siirretty AVIen eli paikallisviranomaisten vastuulle, ja taas huutelette väärää syyllistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronan hoito on siirretty AVIen eli paikallisviranomaisten vastuulle, ja taas huutelette väärää syyllistä.
Se osoittaa juuri, että hallitus ei tee mitään rajaturvallisuuden eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hallitus ole rajalla, avien rajaviranomaiset eivät toimineet virkaohjeistuksen mukaan. Kokkeli huutaa taas väärää syyllistä, kun on ensin mokaillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hallituksen tehtävä on huolehtia siittä riittääkö paikallisviranomaisten tietotaito ja osaaminen sekä henkilökunta suoriutumaan.
Hallituksen lisäksi voidaan tietysti lynkata myös paikallisviranomaiset mikäli niiden toiminnassa selviä epäkohtia on. - Anonyymi
Just joo, ja jos nyt olisi oikeistohallitus niin sinä olisit sitä mieltä ettei hallituksen mitään kuulukaan tehdä sillä sehän olisi "holhousta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
telttaileekohan sisäministeri vielä mannerheimintiellä?
- Anonyymi
Kovin huutelivat ettei Kiurun laittamaa vaippaa enää tarvita ja osaavat itse, mutta heti tuli paskat housuun. Toivottavasti Kiuru asettelee taas pestyn peppun suojaksi terveysturvalliset vaipat kuten THL:n kanssa on katsottu porvareille parhaaksi 😂
- Anonyymi
hehee :D
- Anonyymi
Vaippa on hyvä laittaa porvarille ihan varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Minä, minä, minä... Minulla on oikeus.... minä minä minä, tyypit levittää koronaa ja jos joku arvostelee asiasta niin sama litania edellä mainittuja typeryyksiä pukkaa...
Kukaan järkevä ihminen ei lähde tänä vuonakaan mihinkään huvimatkoille ulkomaille, saati Venäjälle tai muihin erittäin pahoihin koronatilanne maihin, tietämättömyyteen on turha vedota, kyse on silkasta kusipäisyydestä ja välinpitämättömyydestä.- Anonyymi
Porvari tarvii edellen Kiurun terveysturvalliset vaipat jalkaansa vaikka kuinka itkupotkuraivoaa että osaa itse.
- Anonyymi
Niin no nyt noita ulkomaalaisia lappaa Suomeen. Turha siinä on suomalaisten järkevästi toimia mikäli hallitus sallii ulkomaalaisten taudinkantajien tänne tulon.
- Anonyymi
En lähtis muutenkaan ja eiks venäjällä tullu maskinlisäks se käsinepakko sakonuhalla ennen tätä jalkapallo ottelua. Eiks sekin jo viittaa et varuillaan tulee olla. Lähtä vielä urheileen sinne.
No kotona on kiva olla eristyksessä lähtään me muut biitsille makkoileen ja voispa tullessa pyörähtää terassilla.
- Anonyymi
No kaiken lisäksi ILTALEHTI kirjoittaa jopa ihailevaan sävyyn tuosta Pietarista Himokselle Bilettämään mennestä vastuuttomasta Peter 20 v .
Pitäisi sitä olla jotain vastuuta myös toimittajilla tässä tilanteessa eikä lietsoa noita vastuuttomia levittämään virusta ja antaa julkisuutta noille koheloille, kun oltiin jo menossa hyvään suuntaan Suomessa.- Anonyymi
Onko tämä se sama DIGNOSTIIKKA Peter joka on jossain Suomessa pongattu Pussaamassa naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä se sama DIGNOSTIIKKA Peter joka on jossain Suomessa pongattu Pussaamassa naista?
Ja taas KORONA LEVIÄÄÄÄ
- Anonyymi
Perskokkareitten raivo on hurjaa kun Kiurun opein tältäkin olisi vältytty mutta porvarit on juuri tätä kaikki mulle heti nyt porukkaa kapitalistien pitäisi hävetä mutta eiväthän tuollaiset apinat sitä osaa.
- Anonyymi
Ei tietysti hyvä. Mutta nyt tyhmemmätkin tajuaa Petterin tyhmät lausunnot.
- Anonyymi
tyyppi ei visiin käy ihan kaikilla pytyillä.
- Anonyymi
Tämä se on se minä minä minä Peter!
- Anonyymi
Minä minä minä.
Ei meidän työpaikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä minä minä.
Ei meidän työpaikalle.Tuskinpa tuo Peter ehtii töitä tekemään kun päättää lähteä 5min varoitusajalla seuraavaan örvellyspaikkaan. ADHD -lääkitys voisi olla paikallaan, ja noin pakollisena.
- Anonyymi
Juuri ne ja ainoastaan ne. Että suomeen onkin syntynyt ääliöiden sukupolvi
- Anonyymi
Kyllä hallitus tietää että ne viimekädessä on vastuussa kulkeeko rajanyli liikennettä Jos kuolonuhreja tulee niin eiköhän nuo oikeuteen lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hallitus tietää että ne viimekädessä on vastuussa kulkeeko rajanyli liikennettä Jos kuolonuhreja tulee niin eiköhän nuo oikeuteen lähde.
10 bussia x 60 =600 altistunutta. Jos noilla oli delta , jokainen tartuttaa 10 ihmistä=6000 altistunutta jo nyt ympäri Suomen.
Välttäkää jokaista, jonka tiedätte käyneen Venäjällä äskettäin.
Delta testitulokset kestävät kaksi viikkoa ennenkuin tulos varmistuu.
- Anonyymi
Todella typerä koko tempaus, voi helvetti kun tyhmää sakkia.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a0096a4d-cf31-4e81-8d26-c565d6e7d3d9- Anonyymi
Nuo pitäisi tappaa.
- Anonyymi
Varmaan se oli AVI:en tehtävä hoitaa turistien testaukset, mutta jos siellä ei äly riitä järjestää riittävästi testauskapasiteettia rajalle, Suomen otteluiden päättymispäivälle ja siitä muutama päivä eteenpäin, niin vika on joko AVI:n tai hallituksen puupäissä. Aika hyvin taisi kuitenkin olla tiedossa paljonko suomen kannattajia rajan yli meni katsomaan otteluita, sama joukko palaa myös takaisin. Ihan kuin juhannuksen meno ja paluulikkenne...ei kovin yllättävää koska liikenteessä on ruuhkaa. Ja niin urheilutapahtumissa kuin myös juhannuksena, paluuliikenne tuppaa aiheuttamaan suuremman ruuhkan kuin menoliikenne.
Toki fanien olisi ihan itse pitänyt äkätä, että tämä kesä ei ole kovin järkevä ulkomaanmatkailukesä, eikä varsinkaan massatapahtumaan maahan, joka on ollut jo piktkään kusessa koronatapaustensa kanssa. Niin ilmoitettujen, kuin vielä ilmeisemmin tilastoihin ilmoittamattomien osalta,- Anonyymi
Nyt pitää päitä pudota niin hallituksesta , kun noista virkamiehistäkin. Tästä ei paskaa puhumalla saa selvitä kukaan asioista vastuussa oleva. Osatkaa vaatia sitä hyvät Tolkun Suomalaiset !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää päitä pudota niin hallituksesta , kun noista virkamiehistäkin. Tästä ei paskaa puhumalla saa selvitä kukaan asioista vastuussa oleva. Osatkaa vaatia sitä hyvät Tolkun Suomalaiset !
Voi Perke ! Niitä Pitarin tuliaisia on tullut jo ilmi pelkästään Helsingissä lähes 200
ja muun maan tilanne päivittyy vasta ensi viikolla alussa.. - Anonyymi
Siellä oli 5 testauspistettä, joista oli informoitu liikennöitsijöitä. Mutta kaikki bussit tunkivat yhdelle pisteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä oli 5 testauspistettä, joista oli informoitu liikennöitsijöitä. Mutta kaikki bussit tunkivat yhdelle pisteelle.
Eikös liikennöitsijöiden pitänyt ilmoittaa paluustaan ennakolta. Eivät ilmeisesti tehneet niin ja sitten kitinä päälle. En olisi päästänyt testaamatta läpi.
- Anonyymi
Ja just ku alko näyttää valoa tunnelin päässä niiin paskaks män. Saas nähhä meneekö syksyllä taas etäks.
- Anonyymi
Valitettavasti ei tarvitse odottaa niin kauan. Pahoin pelkään.
- Anonyymi
Suorastaan äärioikeistolaisia, Putinin porukkaa.
- Anonyymi
Venäjä lähetti terveisiä suomeen. Niillä on ohjukset rajoilla suunnattuna suomen asutuskeskuksiin ohjukset täynnä koronaa. ny ei maskit auta.
- Anonyymi
Nyt on kapitalistit paniikissa kun Kiuru oli täysin oikeassa että rajoituksia ei pitäisi purkaa liian nopeasti no toivottavasta oikeisto pannaan tästä vastuuseen.
- Anonyymi
Jalkapallon pelaajat ja kannattajat näyttävät olevan tyhmintä sakkia. Tuskin kovin varakkaita kuitenkaan, kun bussimatkalle lähdetään.
Tyhmintä on se, että nyt vielä tartuttavat ja saavat seuraavan tautiaaallon käyntiin.
Rangaistukset päälle tämmösille idiooteille. - Anonyymi
Syytä on myös tullissa, rajapoliisissa ja Vaalimaan terveyden huollossa.
Täydellinen yhteistyön puuttuminen ja osaamattomuus, kun varmasti oli tiedossa Pietariin menijöiden määrät ja paluu aikataulut. - Anonyymi
IltaLehden Mari Julkulta todella hyvä kirjoitus Pietaria sivuten:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a26351f7-1044-4838-930c-edc75aa179c3
Äärimmäisen fiksu kirjoitus, aloittajan maalituksesta huolimatta.
Lisäksi voi sanoa, että koko korona on lääkäreiden, hoitajien, ja virologien Narsismia ja hedonismia. Nämä laiskimukset eivät ole kiinnostuneita kuin omasta itsestään, sankarimaskista kasvoillaan.
Korona aiheutta kyllä harmeja sairaaloihin, kuitenkin ne harmit ovat hallittavissa aivan samoin, kuin muutkin nuhat ja influenssat. Hedonistinen ja narsistinen hoitosysteemi on nyt kuitenkin ottanut linjan joka mukaan yhtää koronatapausta ei heidän työpaikallaan siedetä. He ovat päättäneet, että linja jatkuu, ja jokaisesta tartunnasta SYYTETÄÄN aina ihmistä joka on heidän sankarilaitostensa ja ammattiryhmiensä ulkopuolella.
TÄMÄ ON TOTUUS ja näin se on mennyt koko ajan.
Ulkopuolella olevat ihmiset ovat sitten JATKUVASTI, ja LOPPUMATTA syyttäneet toisiaan.
Sama jatkuu edelleen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008086020.html
Nyt haetaan uudeksi idoliksi VAPAALAHTEA, jotta tämä touhu saisi jatkua! - Anonyymi
Professori nostaa esiin huolestuttavan seikan EM-turistien koronatuliaisista – koko kesän kulku Suomessa voi muuttua.
- Anonyymi
Seisokki päälle HETI ja rajat kiinni !
- Anonyymi
Nyt jo ruotsalaisetkin päivittelevät suomalaisten huolimattomuutta koronan suhteen.
- Anonyymi
No nyt uutisoi ILtalehti EM - turistit toivat Helsinkiin ainakin 165 tartuntaa.
Huomenna se raaka todellisuus vasta alkaa paljastua paljonko virusta tuotiin. - Anonyymi
Ja hyvin vähän nyt kommentteja päätäjiltämme.
Juhannuksenvietto on tärkeämpää.
Marin sentään oli esillä ja sanoi tiukasti, että kaikkien sieltä tulleiden on mentävä testiin.
Ylipäätään, jos täältä vaan mennään ja palataan tietämättä mistään mitään, niin rajalla.olisi pikkutarkasti opastettava jokaikinen toimimaan vaadittavalla tavalla. - Anonyymi
Huuhkajafaneilla on asiaa Krista Kiurulle
https://m.youtube.com/watch?v=f8NY9t9xCBw - Anonyymi
Yle TV1 uutiset kertoi äsken noita Pietarin tuliaisia on jo yli 200 pitkin Suomea
pääosa Helsingin alueella. - Anonyymi
Perkele, jalkapallon takia hankitaan Venäjältä tautia joka tuottaa uudelleen epidemian pahenemisen ja kuolemia, SAIRAALOISSA IHAN TARPEEKSI PAINEITA HOITOHENKILÖKUNNALLA MUUTENKIN, Mietttikää päiväsä täpäivään maskit ja suojavaatteet päällä ja jotkus kusipäät lähtee reissuun potkupallon takia missä ei maskeja kukaan käyttänyt eikä turvaväleistä tietoakaan. ÄÄLIÖITÄ RIITTÄÄ!!
- Anonyymi
Jätetään ääliöt pakko karanteeniin kuolemaan ilman hoitoa
- Anonyymi
Sitten tuo pölvästilauma itkee kun saa koronatarunnan. Tyhmästä päästä saavat sitten kärsiä ja tupsahtaa manan majoille.
- Anonyymi
Perinteisesti valtaosa suomalaisista huuhkajien kannattajista ovat olleet vihreitä porvareita tai ihan vaan perinteisiä kokkareita, että heitä tälläkin kertaa kiittäminen kesän 2021 pilaamisesta.
- Anonyymi
ÄRHINMÄKI oli varmaankin örveltämässä mukana. Suurin oss kuulemma vihervasuja.
- Anonyymi
Perkeleen tunarit, kyllä pitää laittaa vastuuseen, mitä jatkossa on luvassa.
En nyt oikein ymmärrä että mitä haet takaa? Kuinka kisaturisti onnistuu tartuttamaan koronan kotisohvallesi?
- Anonyymi
Eiköhän nuo vasemmistolaiset anarkistit kulje ihan samoissa juhlissa…
- Anonyymi
ftrh
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871885
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141661- 931588
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931306Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31116Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol162984- 64896
- 76870
- 52837
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123828